Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
481/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cristal oli paras kaikista. Minä alan aina tykätä sellaisesta, jota toiset toivovat pois ilman syytä.

Mäkin olen yleensä aina altavastaajien puolella, mutta Cristal on kyllä aika ärsyttävä. Onhan hän nopeaälyinen, mutta vaikuttaa silti melko itsekeskeiseltä ja huomionhakuiselta. Se jätesäkki-show oli teennäinen, eikä naurattanut ainakaan mua. Taannoinen Umk-biisinsä kampanjointi myös ärsytti. Otti pankista lainaa toteuttaakseen unelmansa päästä Euroviisuihin, vaikkei laulutaitoa ole riittävästi --> ei ajatellut Suomen etua vaan itseään (kertoi tiedostavansa, ettei lauluääni riitä, mutta silti kampanjoi ja äänesti itseään).

Vierailija
482/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teurastaa kanat ja miten? Sampo/Kimmo? Niskat nurin käsin vai kaula poikki viidakkoveitsellä/kirveellä/tms? Toivottavasti on tarpeeksi terävä väline ja taitoa suorittaa tehtävä. Kauhistuttaa jo valmiiksi tuleva jakso. Nimittäin jenkkiselviytyjissä joskus joku tunari ei saanut sitä kanan kaulaa millään nirhattua poikki ja se teurastusyritys kesti pitkään. Siihen pitäisi jo tuotannon puuttua, jos eläimen tuskaa pitkitetään tarpeettomasti.

Nosta hattua Jamesille ja Cristalille, että äänestivät kanojen tappamista vastaan. Vaikka minulla olisi nälkä, saisin silti niin paljon iloa ja energiaa lähellä olevista eläimistä, että olisin pitänyt kanaset hengissä. Eläinten touhujen seuraaminen on mukavaa ajanvietettä ja eläinten läsnäolo tutkitusti piristää ihmisten mieliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka teurastaa kanat ja miten? Sampo/Kimmo? Niskat nurin käsin vai kaula poikki viidakkoveitsellä/kirveellä/tms? Toivottavasti on tarpeeksi terävä väline ja taitoa suorittaa tehtävä. Kauhistuttaa jo valmiiksi tuleva jakso. Nimittäin jenkkiselviytyjissä joskus joku tunari ei saanut sitä kanan kaulaa millään nirhattua poikki ja se teurastusyritys kesti pitkään. Siihen pitäisi jo tuotannon puuttua, jos eläimen tuskaa pitkitetään tarpeettomasti.

Nosta hattua Jamesille ja Cristalille, että äänestivät kanojen tappamista vastaan. Vaikka minulla olisi nälkä, saisin silti niin paljon iloa ja energiaa lähellä olevista eläimistä, että olisin pitänyt kanaset hengissä. Eläinten touhujen seuraaminen on mukavaa ajanvietettä ja eläinten läsnäolo tutkitusti piristää ihmisten mieliä.

Tekijä osasi hommansa ja nopeasti ohi. Ei mitään kauhisteltavaa.

Vierailija
484/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää lankulle ja kaula poikki. Hyvin sutjakkaasti tämä meni ja homma hetkessä ohi. Ei mitään kauhisteltavaa, kuhan tietää et kana ns. juoksee vaikka pää on irti.

Vierailija
485/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cristal oli paras kaikista. Minä alan aina tykätä sellaisesta, jota toiset toivovat pois ilman syytä.

Munki mielestä Cristal on hauska ja persoonallinen. Mut kyllä mää toisaalta ymmärränet miksi sitä olisivat äänestämässä pois.

Oikestaan alan tykätä kaikista näistä kilpailijoista, ainoastaan helmenkalastajan päteminen ärsyttää välillä :D

Vierailija
486/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keltaiset leiriläiset väittivät että james jotain vittuili niille useaan otteeseen, niin en nähnyt itse ainakaan mitään sellaista vai leikataanko tosiaan ohjelma siten että monet jutut jätetään pois (kuten tämä noora karman tiputtaminen) mutta silti niistä asioista saatetaan mainita useaan otteeseen ohjelman kuluessa? Olisi kiva jos ohjelma leikattais paremmin että sais edes jotain selvää kun ei noista ihmisten puheistakaan tahdo saada selvää huonojen mikrofonien takia. Toki ymmärrettävää, että halutaan pitää jännitystä, mutta mietimpä vaan. Ompa tuo Cristal Snow muuten ärsyttävä. Kaikki haluavat helmenkalastajan pois, mutta itse pidän Cristalista ehdottomasti vähiten.

Vierailija
487/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri juu kirjoitti:

Tekijä osasi hommansa ja nopeasti ohi. Ei mitään kauhisteltavaa.

Vierailija kirjoitti:

Pää lankulle ja kaula poikki. Hyvin sutjakkaasti tämä meni ja homma hetkessä ohi. Ei mitään kauhisteltavaa, kuhan tietää et kana ns. juoksee vaikka pää on irti.

Ok, kiitos tiedosta! Hyvä kuulla, että homma hoitui nopeasti ja ammattitaitoisesti. Ei tarvitse sitä enää jännittää ensi jaksoa tiiraillessa.

Vierailija
488/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun keltaiset leiriläiset väittivät että james jotain vittuili niille useaan otteeseen, niin en nähnyt itse ainakaan mitään sellaista vai leikataanko tosiaan ohjelma siten että monet jutut jätetään pois (kuten tämä noora karman tiputtaminen) mutta silti niistä asioista saatetaan mainita useaan otteeseen ohjelman kuluessa? Olisi kiva jos ohjelma leikattais paremmin että sais edes jotain selvää kun ei noista ihmisten puheistakaan tahdo saada selvää huonojen mikrofonien takia. Toki ymmärrettävää, että halutaan pitää jännitystä, mutta mietimpä vaan. Ompa tuo Cristal Snow muuten ärsyttävä. Kaikki haluavat helmenkalastajan pois, mutta itse pidän Cristalista ehdottomasti vähiten.

Tai siis tarkoitin (kuten Noora Karman tiputtamisen suunnittelussa)

Vierailija
489/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä unohtaa Sara Chafak on myös kouliintunut pokerinpelaaja. Pärjännyt isoissa kisoissa, eikä niihin untuvikot pääse.

Sara on tähän mennessä pelannut pelinsä fiksusti. Ilari taas... onko se oikeasti noin pöljä, vai onko se rooli?

Vierailija
490/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmenkalastan instalive oli eilen ihan kiintoisa.

Vierailija
491/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Juhana suoriutui eilisen jakson palkinto- ja immuniteettikilpailuista käsi murtuneena? Oliko molemmat tehtävät sellaisia, että pärjäsi kipeällä kädellä? Aika hyvä tuuri, jos sattui sellaiset kilpailut missä luun murtuminen ei vieläkään paljastunut muille.

Vierailija
492/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti punaiset ovat pärjänneet fyysisissä kisoissa ylivoimaisesti jamesin ja jannin avulla. Fyysisimmät koko saarella. Ilman heitä olisivat sössineet joka kilpailun kun siellä noita kaljamahoja riittää

Vierailija
493/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näytettiin, kun James huuteli niille "Miks te ootte noin huonoja??" juuri kun toinen joukkue oli hävinnyt sen hiekkasäkkien kantamisen vedessä. Ei mikään fiksu peliliike, eikä ilmeisesti mikään fiksu pelimieskään.

Vierailija
494/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti punaiset ovat pärjänneet fyysisissä kisoissa ylivoimaisesti jamesin ja jannin avulla. Fyysisimmät koko saarella. Ilman heitä olisivat sössineet joka kilpailun kun siellä noita kaljamahoja riittää

Onko muita kaljamahoja kuin Sampo? Noh, Cristalillakin on kyllä pötsiä.

Sabitan-heimossa isomahaisia on Kalle, Ilari, Mariko.

Vierailija
495/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kyllä huomaa kun nuo tummaveriset ruskettuvat ylivoimaisesti nopeiten ennen muita. Sara Safak ja James Nikander ovat molemmat 50% suomalaisia, (saran isä marokkolainen, äiti suomalainen ja jamesin isä suomalainen, äiti tansanialainen) mutta heti kun aurinko osuu heihin niin johan alkavat ruskettua reilusti nopeammin kuin muut. Varsinkin james ihan todella ruskettunut tuolla saarella, vaikka ei yleensä noin tumma ole. Tässä taas nähdään että tummat piirteet ovat todella dominoivat ja mitä tummempi iho sen enemmän imee pigmenttiä auringosta. Luonto on ihmeellinen. Mutta sitten taas jotkut pysyvät hyvin vaaleina eivätkä ime pigmenttiä lähes ollenkaan. Kuten helmenkalastaja tai sahamies

Vierailija
496/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin James, niin kyllä muakin ärsyttäisi vähän. Joukkue vaan häviää aina vaikka itse antaa kaikkensa.

Vierailija
497/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin James, niin kyllä muakin ärsyttäisi vähän. Joukkue vaan häviää aina vaikka itse antaa kaikkensa.

Eiku se nimenomaan aukoo päätään toiselle joukkuuelle, silloin kun itse ovat voittaneet.

Vierailija
498/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmenkalastan instalive oli eilen ihan kiintoisa.

Mitä siinä noin niinku pääpiirteittän kerrottiin?

Vierailija
499/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan Sahamies voitti sen

Missä siellä? En nähnyt ainakaan Sahamiehen enkä Selviytyjät Suomen Wikipedia-sivuilla.

Oli siellä tänään hetken aikaa. Löytyy mm Jodelista kuvana. Seiska uutisoi ekana. Tuotanto ei kerro onko voittaja oikea mutta miksi ei olisi? Joku paikalla ollut on vihjannut jollekin ..

Vierailija
500/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. jaksossa heimot yhdistyy, eli sitten kun on 10 kisaajaa jäljellä. Ja silloin alivoimalla olevan liittouman on osattava käyttää immuniteetit oikein tai lentävät yksi kerrallaan ulos vuoron perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi