Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on melko lailla pilalla, koska yksi pakkomielteinen Juhana-vihaaja riehuu täällä aamusta iltaan:( Kirjoittelee kymmenen vihaviestiä tunnissa ja alapeukuttaa taukoamatta jokaista vähänkin Juhanaa kohtaan myönteistä viestiä.
Onko sun jotenkin vaikea ymmärtää, että Juhana on todellakin monen mielestä vastenmielinen?
Tämä on minulta tasan ensimmäinen viesti, mutta luulenpa, että meitä on täällä palstalla muitakin, en todellakaan ole yksin mielipiteeni kanssa. Olen katsonut selviytyjistä jokaisen jakson ja miksihän ihmeessä minulle on muodostunut sellainen käsitys, että Juhana on vastenmielinen narsisti?!? Jotainhan siinä täytyy olla taustalla jos moni muukin on tätä mieltä, tuntuu täällä riehuvan myös yksi Junanan nuoleskelija joka ei suostu näkemään tässä "herrassa" mitään moitittavaa.
Että Juhanan vihaajia on toki kokonainen lauma mutta ”nuoleskelijoita” vain yksi.
:DDD
Tämä "yksi nuoleskelija" tuli siitä kun hän itse sanoi, että täällä on joku joka tehtailee Juhana vihamielisiä viestejä, eli hän itse aloitti sen, että on "yksi vihamielinen viestittelijä". Totesinpahan vain, että on myös "yksi nuoleskelija".
Tiedoksesi, että useampi ihminen on täällä puhunut tuosta yhdestä vihaviestien tehtailijasta.
Sampo se vasta uskottava onkin, kun blogitekstikin täynnä yhdyssana- ja kirjoitusvirheitä.
Voisiko joku Ruutu+ katsoja paljastaa seuraavan putoajan?
Vierailija kirjoitti:
Se on jo kerrottu - kukaan ei pudonnut jaksossa joka tulee ensi sunnuntaina Neloselta
Vierailija kirjoitti:
*SPOILER*
Katsoin seuraavan jakson Ruutu++:sta ja seuraavaksi tippuu Sampo. Ilari voitti koskemattomuuskilpailun ja löysi myös koskemattomuusamuletin. Hän antoi amuletin Katjalle, jonka äänet mitätöitiin heimoneuvostossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*SPOILER*
Katsoin seuraavan jakson Ruutu++:sta ja seuraavaksi tippuu Sampo. Ilari voitti koskemattomuuskilpailun ja löysi myös koskemattomuusamuletin. Hän antoi amuletin Katjalle, jonka äänet mitätöitiin heimoneuvostossa.
Jaa. Outoa että ruutu+ näyttää tällä hetkellä jakson, jossa ei tipu kukaan. :)
Miksi täällä jankataan Helmenkalastajasta, vaikka jo tippunut? Siksi, että ilman häntä kilpailu olisi ollut paljon latteampi. Hyvä Juhana! Toivottavasti Sampo tippuu seuraavaksi, siinäpä vasta kiero tyyppi.43
Jäätävä katkarapu kirjoitti:
Wau on toi Juhana kuuma kundi, vierittäkää alaspäin blogia, sieltä löytyy kuvasta ne HELMET:
https://blogit.baana.fi/sampo-kaulanen/2018/04/15/mika-siina-juhanassa-…
No ei ihme että Sampo luuli "sitä" koskemattomuusamuletiksi!
Sampohan voittaa ei siis putoa mihkään.
Spoiler
Olin puskassa kurkkimassa seuraavassa heimoneuvostossa. Janni tippui, kun Ilarilla oli koskemattomuusamuletti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*SPOILER*
Jaa. Outoa että ruutu+ näyttää tällä hetkellä jakson, jossa ei tipu kukaan. :)
Niin, mutta nyt olikin kyse Ruutu++:sta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on melko lailla pilalla, koska yksi pakkomielteinen Juhana-vihaaja riehuu täällä aamusta iltaan:( Kirjoittelee kymmenen vihaviestiä tunnissa ja alapeukuttaa taukoamatta jokaista vähänkin Juhanaa kohtaan myönteistä viestiä.
Onko sun jotenkin vaikea ymmärtää, että Juhana on todellakin monen mielestä vastenmielinen?
Tämä on minulta tasan ensimmäinen viesti, mutta luulenpa, että meitä on täällä palstalla muitakin, en todellakaan ole yksin mielipiteeni kanssa. Olen katsonut selviytyjistä jokaisen jakson ja miksihän ihmeessä minulle on muodostunut sellainen käsitys, että Juhana on vastenmielinen narsisti?!? Jotainhan siinä täytyy olla taustalla jos moni muukin on tätä mieltä, tuntuu täällä riehuvan myös yksi Junanan nuoleskelija joka ei suostu näkemään tässä "herrassa" mitään moitittavaa.
Että Juhanan vihaajia on toki kokonainen lauma mutta ”nuoleskelijoita” vain yksi.
:DDD
Tämä "yksi nuoleskelija" tuli siitä kun hän itse sanoi, että täällä on joku joka tehtailee Juhana vihamielisiä viestejä, eli hän itse aloitti sen, että on "yksi vihamielinen viestittelijä". Totesinpahan vain, että on myös "yksi nuoleskelija".
Tiedoksesi, että useampi ihminen on täällä puhunut tuosta yhdestä vihaviestien tehtailijasta.
Kai se nyt on ihan sama, että sanoiko yksi vai useampi, että on "Juhana vihamielinen vietstittelijä". Se on kuitenkin sanotta ja siitä se tuli, että onpahan ainakin yksi nuoleskelijakin. Selvä juttu, on siis useita vihamielisiä ja useita nuoleskelijoita :)
Seliytyjät päättyy näin:
Seuraavaksi äänestetään ulos Janni. Jäljelle jää Ilari, Katja, Sampo ja Kimmo. Kimmo äänestetään ulos seuraavassa pudotuksessa. Sampo ja Ilari äänestää Katjan ulos, eli finaalissa Sampo ja Ilari. Ilari voittaa kisan, koska ollut niin huomaamaton koko kisan ajan, eikä ole ärsyttänyt ketään tai ollut "uhka" kenellekkään.
Koskemattomuusamuletit ja -kisat voivat muuttaa pudotus järjestyksen, mutta Ilari voittaa koko kisan em. syistä.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
.
.
.
Ensi jaksossa tunteet kuumenee.Höh, ennen Kimmo kuului Juhanan ja Ilarin ohella suosikkeihini, mutta nyt tippui pisteitä. Ärsytti se, että tuossa koskemattomuuskisassa, joka siis yksilökilpailu, ihmiset liittoutui jo alussa ja alkoi blokata Juhanaa. Ei rikottu sääntöjä, mutta huono maku jäi tuollaisesta. Kunpa kisa olisi suunniteltu toisin ja ratoja olisi ollut enemmän tai blokkaaminen / yhteistyö olisi kielletty säännöissä. Olisi ollut kiinnostavampaa nähdä kuka olisi voittanut ilman muiden apuja ja estoja. Sampo siis voitti koskemattomuusamuletin ja Kimmo oli se, joka sai idean, että blokataan Juhanaa.
Loppuun asti toivoin, että tulisipa joku twist tai olisipa solmittu uusi liitto, jotta Juhana olisi pelastunut. Harmittaa! Nyt toivon, että Ilari voittaa.
Keskinäisen kehumisen kerhossa (Juhanan idea parantaa kireää tunnelmaa) annettiin ihania kehuja kaikista. Ilari näytti herkistyvän Jannin sanoista.
Ruokahuutokauppaa odotin ja onneksi sellainen tuli myös Suomen selviytyjissä :)
Vaikka Juhana ärsyttääkin minua, niin mielestäni ei ollut kyllä reilu tuo kisa. Kimmon pisteet kyllä laski tuon kiusaamisen vuoksi. Peli on peliä, mutta kuten Helmis itse sanoi, niin kisojen pitäisi olla reiluja ja jokaisella pitäisi olla samat lähtökohdat tilanteessa eikä tuollaista tönimistä ja blokkaamista. Toisaalta kyllä Juhana itsekin lähti hommaan mukaan kun töni Katjaa. Molemmat klikit tekivät väärin. Minusta olisi ollut reilua, että kukaan ei olisi saanut koskemattomuutta tällä kertaa, mutta se taas olisi ehkä muuttanut illan äänestystä jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei Jethro ole tuolla. Tykkäisi tuosta ruokavaliosta.
En tykkää Jethrosta yhtään, mutta voisi olla aika mielenkiintoista nähdä miten hän tuolla pelaisi.
Vierailija kirjoitti:
**Sisältää spoileria**
Juhana on sentään käyttäytynyt sivistyneesti, samaa ei voi sanoa Katjasta ja Samposta, joista toinen on näyttäynyt paljasta takapuolta ja toinen keskisormea. Kimmokin kieroili kisassa. Jos ilari ei voita, toivon voittoa Jannille, koska on pelannut Sampon jengistä puhtaimmin
No empä nyt kovin sivistyneeksi kehuisi sitäkään että yhtälailla aukoo päätä muille häiriköiden heidän peliä kisojen aikana. Taisi nyt tulla omaan nilkkaan.
Kalman helistäjä kirjoitti:
Ihana Katja, juhanan ehdotukseen yhteisestä finaalista, Katja vastaa, en tahdo ennen syön vaikka matoja 😆ja toinen paasaa vaan omiaan Herra helmenkalastaja ei jaksa kuunnella muita kuin itseään.
Ja puhuu toisten päälle. Sampo saanut useasti sanoa että "saanko mä nyt sanoa loppuun ilman että sä hölötät päälle!?"
Onko meillä tosiaan Juhanaa kiittäminen siitä, että Jethrosta tuli tv-persoona? Juhana siis oli vinkannut Diilin tuotannolle, että siinä turkulainen, jota kannattaa kysyä ohjelmaan mukaan. Ja loppu on historiaa :D Toivottavasti Jeti on muistanut kiittää Juhanaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Kalman helistäjä kirjoitti:
Ihana Katja, juhanan ehdotukseen yhteisestä finaalista, Katja vastaa, en tahdo ennen syön vaikka matoja 😆ja toinen paasaa vaan omiaan Herra helmenkalastaja ei jaksa kuunnella muita kuin itseään.
Ja puhuu toisten päälle. Sampo saanut useasti sanoa että "saanko mä nyt sanoa loppuun ilman että sä hölötät päälle!?"
Sampo sanoi kylläkin juuri Juhanalle niin.
Tolla Kalastajalla taitaa olla oma ajanlaskukin. Meillä on sama syntymävuosi, mutta hän on firmansa sivujen mukaan 38 -vuotias. Mulla vuosia tulee 43.
Uskottavuus...