Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Mul on varmaa ja luotettavaa tietoo et Selviytyjät 2018 voittaa Janni.
Sampon vaimo sanoi siinä kirjeessä että Sampolla on kyllä kaikki hyvin hän on kilpailemassa jossain kaukana ja meinasi Sampon isää (taivaan pappaa) joka on kuollut, että he katsovat häntä taivaaseen ja myös Sampoa joka on elossa,mutta he eivät tiedä tarkalleen missä ja miten hän voi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on melko lailla pilalla, koska yksi pakkomielteinen Juhana-vihaaja riehuu täällä aamusta iltaan:( Kirjoittelee kymmenen vihaviestiä tunnissa ja alapeukuttaa taukoamatta jokaista vähänkin Juhanaa kohtaan myönteistä viestiä.
Onko sun jotenkin vaikea ymmärtää, että Juhana on todellakin monen mielestä vastenmielinen?
Tämä on minulta tasan ensimmäinen viesti, mutta luulenpa, että meitä on täällä palstalla muitakin, en todellakaan ole yksin mielipiteeni kanssa. Olen katsonut selviytyjistä jokaisen jakson ja miksihän ihmeessä minulle on muodostunut sellainen käsitys, että Juhana on vastenmielinen narsisti?!? Jotainhan siinä täytyy olla taustalla jos moni muukin on tätä mieltä, tuntuu täällä riehuvan myös yksi Junanan nuoleskelija joka ei suostu näkemään tässä "herrassa" mitään moitittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on melko lailla pilalla, koska yksi pakkomielteinen Juhana-vihaaja riehuu täällä aamusta iltaan:( Kirjoittelee kymmenen vihaviestiä tunnissa ja alapeukuttaa taukoamatta jokaista vähänkin Juhanaa kohtaan myönteistä viestiä.
Onko sun jotenkin vaikea ymmärtää, että Juhana on todellakin monen mielestä vastenmielinen?
Tämä on minulta tasan ensimmäinen viesti, mutta luulenpa, että meitä on täällä palstalla muitakin, en todellakaan ole yksin mielipiteeni kanssa. Olen katsonut selviytyjistä jokaisen jakson ja miksihän ihmeessä minulle on muodostunut sellainen käsitys, että Juhana on vastenmielinen narsisti?!? Jotainhan siinä täytyy olla taustalla jos moni muukin on tätä mieltä, tuntuu täällä riehuvan myös yksi Junanan nuoleskelija joka ei suostu näkemään tässä "herrassa" mitään moitittavaa.
So, big deal, ei kiinnosta varmaan edes häntä itseään yhtä paljon kuin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että Juhanan vihaajia on toki kokonainen lauma mutta ”nuoleskelijoita” vain yksi.
:DDD
Juhana kehuu varmasti itseään tällä palstalla, kun tossa pari pv sitten julkaistussa Helmenkalastaja extra -videossakin hän esittelee lukevansa vauva.fi palstaa. :D
Moni on kääntänyt kelkkansa Juhanan suhteen. Itsekin tässä ketjussa ekojen jaksojen jälkeen tituleerasin Juhanaa sietämättömäksi. Sitten aloin miettiä että mikä hänessä niin ärsyttää. Erilaisuus? Miksi annan ihmisen erilaisuuden ärsyttää minua? Voinko ajatella itseäni mukavana ihmisenä jos en anna toisten olla erilainen kuin minä itse?
Mitä enemmän muut nälvivät Juhanaa ohjelmassa, sitä enemmän aloin hänestä pitää. Rapukorikeissi sai minusta suorastaan fanin!
Lisäksi nälviminen herätti minussa muistoja peruskoulussa koetusta koulukiusaamisesta, joten sekin oli yksi syy sympata Juhanaa.
En sanoisi Juhanaa narsistiksi. Hänellä on vain todella hyvä itsetunto, eikä hän pelkää piilotella sitä. Myös minut hän saa ärsyyntymään amerikkalaistyylisellä showllaan. Suomalaisuuteen kuuluu vaatimattomuus ja nöyryys. Vaatimattomuus kaunistaa, rumat ne vaatteilla koreilee ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Juhana kehuu varmasti itseään tällä palstalla, kun tossa pari pv sitten julkaistussa Helmenkalastaja extra -videossakin hän esittelee lukevansa vauva.fi palstaa. :D
Vihaaja jatkaa samaa mantraansa kuvitellen, että kaikki poikkipuoliset sanat Juhanasta hänen omasta näkemyksestään poiketen tulevat Juhanalta.
En näe, miksi Juhanalla olisi tarvetta tulla itseään puolustamaan palstalle, sillä mitkään itsekehut eivät kaltaistesi ajatuksenjuoksua muuta suuntaan tai toiseen. Yllättyisit, kuinka moni julkimo lukee tätä palstaa, saati sitten itseään koskeavia keskusteluja. Varmasti pari muutakin Selviytyjää on mielenkiinnosta katsonut, mitä heistä ja ohjelmasta kirjoitetaan.
Videolla Juhana näytti ottavan keskustelun huumorilla ja koska kyseessä on hyvin itsetietoinen henkilö, hän varmasti tietää tasan tarkkaan miksi hänestä kirjoitetaan kuten kirjoitetaan.
Maailmalla ihmetellään,onko kilpailijat oikeasti julkkiksia, kun niin tosissaan kisailee. 😂
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/628205-suomen-selviytyjat-kil…
Likaista peliä ;)
Sampon kanssa pelaisin.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaaja jatkaa samaa mantraansa kuvitellen, että kaikki poikkipuoliset sanat Juhanasta hänen omasta näkemyksestään poiketen tulevat Juhanalta.
En näe, miksi Juhanalla olisi tarvetta tulla itseään puolustamaan palstalle, sillä mitkään itsekehut eivät kaltaistesi ajatuksenjuoksua muuta suuntaan tai toiseen. Yllättyisit, kuinka moni julkimo lukee tätä palstaa, saati sitten itseään koskeavia keskusteluja. Varmasti pari muutakin Selviytyjää on mielenkiinnosta katsonut, mitä heistä ja ohjelmasta kirjoitetaan.
Videolla Juhana näytti ottavan keskustelun huumorilla ja koska kyseessä on hyvin itsetietoinen henkilö, hän varmasti tietää tasan tarkkaan miksi hänestä kirjoitetaan kuten kirjoitetaan.
Joo ihan selvästi "huumorinviljelijä", varsinainen veijari.
Ihana hymy ja hauskuutti kanssakilpailijoitaan, nehän meinasi ratketa riemusta.
Tulin aina hyvälle mielelle, kun näin hänen lämpimän ironisen asenteensa etenkin naispuolisia kilpailijoita kohtaan. Tykkää kovin naisista ja osaa olla heidän seurassaan luonteva ja hurmaava oma itsensä. NAM
Wau on toi Juhana kuuma kundi, vierittäkää alaspäin blogia, sieltä löytyy kuvasta ne HELMET:
https://blogit.baana.fi/sampo-kaulanen/2018/04/15/mika-siina-juhanassa-…
Jäätävä katkarapu kirjoitti:
Wau on toi Juhana kuuma kundi, vierittäkää alaspäin blogia, sieltä löytyy kuvasta ne HELMET:
no ei ihme, että Katja kävi kuumana ;D
Tän takiahan se Sampo halus helmen ulos
sä olet helmi kuuman maan, Juhaanaaa
milloin sut taas omakseni saaaan Juhaaanaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Plaa plaa, mun mielestä Sampo yrittää kiillottaa omaa sädekehäänsä tuossa blogissaan. Unohti ihan miten itse kohteli esim. Cristalia tai Helenaa, vaikka ei omien sanojensa mukaan pystyisi moiseen röyhkeytyyn mihin Juhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plaa plaa, mun mielestä Sampo yrittää kiillottaa omaa sädekehäänsä tuossa blogissaan. Unohti ihan miten itse kohteli esim. Cristalia tai Helenaa, vaikka ei omien sanojensa mukaan pystyisi moiseen röyhkeytyyn mihin Juhana.
Hih Hui Oi
olennaisin syy löytyy kuvasta
mut Sampo kulta, älä suotta oo kade ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että Juhanan vihaajia on toki kokonainen lauma mutta ”nuoleskelijoita” vain yksi.
:DDD
Tämä "yksi nuoleskelija" tuli siitä kun hän itse sanoi, että täällä on joku joka tehtailee Juhana vihamielisiä viestejä, eli hän itse aloitti sen, että on "yksi vihamielinen viestittelijä". Totesinpahan vain, että on myös "yksi nuoleskelija".
Tänä aamuna mietin että vain Suomen selviytyjissä laiska voi voittaa.
Et tee mitään ja et ärsytä niin voitat.
Mutta hauska nähdä että Ilari voittaa koskemattomuuden. Näinhän Juhana vihjasi,
Pinkoo varmaan hirveellä vauhdilla.
On kiva nähdä muiden ilmeet.