X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Jumalaaauta miten tylsiä esityksiä toinen toisensa jälkeen.
Mulla tuli kyyneleet silmiin, kun katsoin Kasmirin esitystä. Miten onneliselta näytti. Olen niiiiin iloinen, että se yksi ääliö onnistui tuhoamaan vain oman uransa. Vaikka läheltä piti, ettei tuhonnut Kasmirin uraa myös. Enkä siis ole mikään Kasmir-fani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli kyyneleet silmiin, kun katsoin Kasmirin esitystä. Miten onneliselta näytti. Olen niiiiin iloinen, että se yksi ääliö onnistui tuhoamaan vain oman uransa. Vaikka läheltä piti, ettei tuhonnut Kasmirin uraa myös. Enkä siis ole mikään Kasmir-fani.
Niin, no kukaan ei pakottanut Kasmiria olemaan haippiringissä eikä seurustelevana ihmisenä nusasemaan vieraiden naisten kanssa.
Olikohan se nyt hengissä... kamala huuto.
Tikan esitys "Alive" oli parasta mitä X-factorissa tänä vuonna on ollut. Aivan upeaa ja ylivoimaista laulua ja eläytymistä, tunnetta, kaikkea. Ehdottomasti täytyy voittaa!
Hienoa, että Tika on valinnut finaaliin tuollaisen luonnollisen lookin. Musiikki ja hänen laulunsa on se tärkein. Ja taas kerran aivan huikea esitys.
Tämä ohjelma toimii paljon paremmin ilman Saaraa. Olispa koko kausi ollut tälläista.
Vierailija kirjoitti:
Hanna-Maaria on Saara Aalto nro 2. Laulaa ihan hyvin, mutta se kaikki muu puuttuukin, vaikka kuinka keimailee ja kiemurtelee.
Juuri näin. Laulaa hyvin, mutta muuten täysin mitäänsanomaton esiintyjänä.
Ihan liikaa täytettä tässä ohjelmassa. Eikö noi finalistit ois voinu esittää vaikka yhet biisit vielä? Jotenki koko ohjelma on ihan juostenkustu.
Valju falsetti Hanna-Maarialla. :(
Jos Hanna-Maaria nähdään vielä joskus televisiossa laulamassa, vaihdan välittömästi kanavaa. Häntä ei jaksa millään kuunnella - eikä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan liikaa täytettä tässä ohjelmassa. Eikö noi finalistit ois voinu esittää vaikka yhet biisit vielä? Jotenki koko ohjelma on ihan juostenkustu.
Niinpä. Tai sitten ohjelma olisi voinut olla vaan tunnin mittainen. On ihan naurettavaa, kuinka paljon noita vierailevia artisteja on ohjelmassa, kun pääosassa pitäisi olla finalistit.
Tuomariston kemiat ja kommentit ovat aivan toista luokkaa nyt, kun Saara ei ole paikalla.
Duetossa Hanna-Maaria tänään parempi, yksinlaulu oli television kautta vähän valju. Liian vaikea kappale.
Vierailija kirjoitti:
Tuomariston kemiat ja kommentit ovat aivan toista luokkaa nyt, kun Saara ei ole paikalla.
eri luokkaa*
Ihan kivasti laulavat, mutta näistä molemmista puuttuu se jokin.
Vestaa odotellessa.
Hanna-Maaria on epäaito. Tekee kaikkensa, että hänestä pidettäisiin.
Väärä asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no kukaan ei pakottanut Kasmiria olemaan haippiringissä eikä seurustelevana ihmisenä nusasemaan vieraiden naisten kanssa.
V*tun ääliö
Kasmirilla on taustanauhat aika isolla.. Mikki on sentään päällä ku jutteli yleisölle.
Saara Aalto ois voinu kyllä valita joko Euroviisuhommat tai sit tän X-Factorin, ei molempia samaan aikaan. Oma suojatti finaalissa ja ite ei oo paikalla.