X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Tika on upea! Äänestän häntä finaalissa, vaikka en ikinä muutoin ole äänestänyt näissä laulukisoissa (Euroviisuja lukuunottamatta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mäki huomasin! Toi kuulostaa ihan Minä ja Hän biisiltä. Ihmettelinki miten oli noin älyttömän tutun kuulonen. Jee plagiaatit :D
Nyt mulla soi koko aika päässä "Minä ja häään, se yksi ja ainoo" jälkimmäisen sävelellä :DD
All by myself on Eric Carmenin suurimpia hittejä, tunnettu koko maailmassa.
Niin? Miten se liittyy lainaamaasi?
Saara Aalto oli todella hyvä! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Please tän budjetin showssa voisiko haastattelijoiksi valita tyyppejä jotka osaa ruotsia?? Hävettää oikeen katsojana...
Miksi ihmeessä sitä pitäisi kenenkään osata?
Ihmettelin samaa. Jos tulee suomenkieliseen ohjelmaan niin miksi suomenkielisten pitää osata ruotsia? Englanti kun on yleiskieli
Suomen viralliset kielet; suomi ja ruotsi, ei englanti.
Se on sinun mielipiteesi. Fakta on, että ruotsi on muinaiskieli, jota ei tarvita mihinkään.
Olin luullut, että akustiikka ja äänentoisto on huono.
Kunnes Saara Aalto tuli ja lauloi.
Finaaliin pääsi oikeat tyypit.
Raid oli selkeästi huonoin, ei olisi kuulunut edes semiin.
Henkan biisi oli unettavan tylsä ja mies itse puoliunessa.
Vierailija kirjoitti:
ihana tika ja mikä tukka! ansaitsee voiton mielestäni. ainakin finaalikaksikkoon on pakko päästä.mutta pelkään, että teinit äänestää raidia :(
Tukka on feikki.
Hanna-Maaria on upea. Rohkeasti omalla biisillä.
Jokin Tikassa häiritsee, en tiedä mikä.
Tän iltainen oli sen paras esitys.
Molemmat on hyviä.
Olipa huikea esitys Tikalta. Harvoin tuollaisia Suomessa kuulee, ja vieläpä tuoreen kuuloinen versio paljon esitetystä kappaleesta. Myös Monsters todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hanna-Maaria on upea. Rohkeasti omalla biisillä.
Jokin Tikassa häiritsee, en tiedä mikä.
Tän iltainen oli sen paras esitys.
Molemmat on hyviä.
Hanna-maarian oma biisi on ihan järkyttävän huono. No joo rohkeaa kyllä myöntää että itse on kirjoittanut tuollaista teinisontaa.
Yllättävän hyvin Suvin biisi sopii kyllä Tikallekin. On hienoa nähdä, miten Tika nauttii esiintymisestä.
Naurettavaa, että Tikaa haastatellaan englanniksi. Juontajien pitäisi opetella kysymykset ruotsiksi, ja sitä paitsi, Tikahan puhuu ihan hyvää suomeakin.
Mun mielestä Tika on jotenkin täydellisen näköinen.
Suvi lauloi hyvin, Tika jäi kakkoseksi.
Siis Reino? Missä vaiheessa Miklu ehtii lavalle?
Olisi ollut reilua, että Hanna-Maaria olisi joutunut laulamaan ruotsiksi, kun Tika joutui laulamaan suomeksi.
Tikassa on jotain todella positiivista ja elämänmyönteistä, oppii varmaan suomenkin helposti ja näyttää myös haluavan oppia, hyvä asenne kaikin puolin.
Suvin esiintymistä oli ihana katsoa ja kuunnella, vaikka en hänen musiikkiaan muuten kuuntelekaan. Aito esiintyjä ilman teennäistä keimailua ja opeteltuja maneereja. Kaunis ja miellyttävä äänikin.
Hanna-Maarialla on ihan hirvee musiikkimaku. Ja sen viime kertan oma biisi. Niin lapsellinen. Laulaa toki osaa.
Tuo Hanna-Maaria on niin teennäinen. Tuollaisia "laulajia" on Suomi pullollaan.
All by myself on Eric Carmenin suurimpia hittejä, tunnettu koko maailmassa.