X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Typerä ohjelma, yhtä tyhjänpäiväinen kuin parkumis ohjelma Vain Elämääkin.
Nyt olisi suomenruotsalaisilla mahdollisuus äänestää Tika voittoon, kiva nähdä, käyttävätkö tilaisuuden.
Miksi tolla on Sia-peruukki? 🤔
Voisiko joku opettaa tätä Vestaa laulamaan ja esiintymään yleisölle eikä itselleen? Aika lailla ylihypetetty tyyppi.
Hanna-Maaria on tekotaiteellinen ja ärsyttävä täydellisyyteen pyrkijä, joka johtaa siihen, että tulkinta puuttuu täysin. Tika on rento ja herttainen luonnonlapsi, vasta laulajana aivan alussa, mutta nyt jo pesee Hanna-Maarian 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli kyyneleet silmiin, kun katsoin Kasmirin esitystä. Miten onneliselta näytti. Olen niiiiin iloinen, että se yksi ääliö onnistui tuhoamaan vain oman uransa. Vaikka läheltä piti, ettei tuhonnut Kasmirin uraa myös. Enkä siis ole mikään Kasmir-fani.
Niin, no kukaan ei pakottanut Kasmiria olemaan haippiringissä eikä seurustelevana ihmisenä nusasemaan vieraiden naisten kanssa.
V*tun ääliö
Niin minunkin mielestä. Nyt kuitenkin esittää niin puhtoista poikaa.
Oi. Miklu. Katson tätä ohjelmaa hänen silmiensä ja katseensa takia.
T: Se ketjun hullu Miklun silmien fani :)
Vierailija kirjoitti:
Typerä ohjelma, yhtä tyhjänpäiväinen kuin parkumis ohjelma Vain Elämääkin.
Miksi ihmeessä sitten katsot ohjelmaa? Onhan tv:ssa niin paljon muutakin, jos juuri nämä ohjelmat tuottavat sinulle sellaista kärsimystä, ei näitä ole pakko kenenkään katsoa.
Tää tatuoitu tekoblondi: ei jatkoon
Suomalaiset "tähdet" vaan seisoskelee lavalla. Mikael, Kasmir ja Vesta muun muassa.
Mikael Gabrielilla oli valkoiset boxerit.
En ole mikään Saara -vihaaja vaan olen kannustanut häntä, mutta nyt kyllä särähti korvaan että hologrammialussa puhuu vain itsestään ja Euroviisuista., minäminäminä , vaikka nyt on kyse X-Factorin finaalista jossa hänen lahjansa on mukana. Myös Lissabonissa kuvattu Insertti oli ihan liibalaabaa.
Jes. Miklusta lähikuvia ilman laseja. :)
Hanna-Maaria tulee olemaan seuraava Saara Aalto. Hakkaa päätä seinään ja käy kaikki kykykilpailut läpi. Ei vain voi uskoa sitä, että hänestä ei pidetä.
Mahtavaa! Onnea, Tika! En ole pitkään ollut innostunut kenestäkään laulukisan voittajasta näin paljon.
Hanna Maaria on upean tunteellinen ja koskettava, Tika on taitava mutta jättää kylmäksi.