X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V**u mitä hulluja täällä palstalla taas luuhaa. Jankkaavat kymmenissä viesteissä jostain Saara Aallon ja Suvi Teräsniskan istumajärjestyksestä. Huh huh.
Taso on niin huono, että se on ainut kommentoimisen arvoinen asia.
Olisit mennyt itse näyttämään mallia miten homma hoidetaan... 😂
Vierailija kirjoitti:
Arvaan että tällä vaaleehiuksisella ässät kihisee ja vire korjattu ja iso kaiku taustalla
Voi voi, olipa sitten huonosti korjattu, kun aika alavireistä oli siltikin paikoin. 👍
Joten uskokaa jo, ei sellaista ole tehty näiden äänille.
Miksi Monroe on koko ajan jonku kitaran kans heilumassa?
Hyvinhän tää vika veti. Mut totta toikin et hyviä naislaulajia on vaan tosi paljon...
uskomattoman hyvin soitti pianoa ja laulo samaan aikaan. Selkeesti soitti itse.
SAaran olis pitänyt kyl jääväytyä äänestämästä...
Vierailija kirjoitti:
Tässä Factorissa on kyllä paremmat kilpailijaesittelyt/haastattelut kuin Idolsissa ja Voicessa. Eikä ihan teinejä ole mukana ainakaan toistaiseksi.
Mulla meni heti mielenkiinto. Jokanen itkee kurjaa elämäänsä. On ollu kaikki niin vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Toi Michael on melkeen yhtä ärsyttävä ku Saara. Kumpikaan ei pysy hetkeäkää paikalla.
Ei siis ihmekään että ovat bestiksiä ja Michael oli just Saaran mentori Voicessa aikoinaan.
Monroe ylistääkin Saaraa maasta taivaisiin:
Se japanityttö oli ihan kuin Amaryllis Yamamoto :"D
Myös jännitys yhdessä henkilökohtaisen avautumisen kanssa voi purkautua itkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V**u mitä hulluja täällä palstalla taas luuhaa. Jankkaavat kymmenissä viesteissä jostain Saara Aallon ja Suvi Teräsniskan istumajärjestyksestä. Huh huh.
Taso on niin huono, että se on ainut kommentoimisen arvoinen asia.
Olisit mennyt itse näyttämään mallia miten homma hoidetaan... 😂
Olisin voinut mennä mieluummin siirtämään Saaran pois Suvin vierestä.
Luulin ettei Idolsista voi pistää pahemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Saara itse huomata, miten itsekeskeinen hän on?
Tuskin. Suvi voisi rullata tuolillaan huoneen toiseen nurkkaan ja Saara rullaisi vaan hölöttäen perässä eikä tajuaisi miksi siirryttiin.
Tää mielikuva sai mut pyrskähtämään. 😂🤣😂
Tässä on ohjelma, jonka odotan innolla näkeväni sohviksissa ensi perjantaina
Vierailija kirjoitti:
onko tuo ollut voicessa viimevuosina vai onko noi nuoret vaaleat laulajat vaan niin samannäköisiä?
Olihan se joo elastisen tiimissä 2013 ja taisi päästä kaksintaisteluun asti.
”X-Factor-tuomarin saappaisiin astuva Saara Aalto:” Luulen, että olen tosi tiukka”.
https://www.voice.fi/viihde/a-147556
Joo-o, niin varmaan. 😂🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Oulun kahjot hilautuneet paikalle...
Sinnepä kun ei niin vaan hilauduta.
Sinne oli kesällä hakuaika ja videonäytteiden perusteella tonne on valittu kaikki nuo vuoroaan odottavat jonottajat. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Factorissa on kyllä paremmat kilpailijaesittelyt/haastattelut kuin Idolsissa ja Voicessa. Eikä ihan teinejä ole mukana ainakaan toistaiseksi.
Mulla meni heti mielenkiinto. Jokanen itkee kurjaa elämäänsä. On ollu kaikki niin vaikeeta.
Jokainen, ei jokanen!!!!!!
Huhhuhhuh. Ny on todella raskaan oloisia persoonia tuomaristossa. Koko ajan pitää jotain heilua tai ilvehtiä tai elehtiä tai olla äänessä. Katsojaakin käy ahdistamaan. Ei käy kateeksi Teräsniskaa joka ainoana noista vaikuttaa tasapainoiselta. Mahtaa olla mittari täynnä Suvilla.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuhhuh. Ny on todella raskaan oloisia persoonia tuomaristossa. Koko ajan pitää jotain heilua tai ilvehtiä tai elehtiä tai olla äänessä. Katsojaakin käy ahdistamaan. Ei käy kateeksi Teräsniskaa joka ainoana noista vaikuttaa tasapainoiselta. Mahtaa olla mittari täynnä Suvilla.
Mä kun ajattelin ettei Tuiskua huonompia tuomareita enää voi olla ja sitten näin nämä. Huh huh.
Ohjelma edustaa camp-huumoria, niin surkeaa että on hyvä.
Iik en pääse alas pöydältä auttakaa ihihihihi!!