X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Se japanityttö oli ihan kuin Amaryllis Yamamoto :"D
Amaryllis on miljoona kertaa söpömpi! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Saara itse huomata, miten itsekeskeinen hän on?
Ei.
Pikkasen ärsyttää se, että miten Suomen euroviisuistakin tuli ”hänen matkansa”.
Tää X Factor on niin rimanalitus, että Facen fanipalstallakin on jäätävän hiljaista... ja Saara itse ilmoitti somessa, ettei ehdi katsoa tätä.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Tää X Factor on niin rimanalitus, että Facen fanipalstallakin on jäätävän hiljaista... ja Saara itse ilmoitti somessa, ettei ehdi katsoa tätä.😂
Ehdi vai ”ehdi”.
Ei vaan kehtaa katsoa itseään tv:stä. *facepalm* 😳
Minua ärsytti pelkästään ne lavasteiden värit. Punaista, vihreää jotain. Jotenkin hirveän tunkkaisen ja sekavan ja vanhanaikaisen tuntuinen.
Muuten en edes viitsi kommentoida koska odottelin selviytyjiä ja käänsin sitten sinne.
Kiduttava kevät jos pitäs olla mukana.
Sehän on selvä että entiset kiusaajat eivät halua että heidän teot tulevat julki. Jos joku kiusattu avautuu niin kiusaajat nostavat paskamyrskyn esim täällä.
Mulla on sellainen viba että Aalto katuu että osallistui tähän. Tajuu ettei tästä tuu suosittua ja haluisi nyt keskittyä vain ja ainoastaan siihen hänen suureen mahtavaan ja maailmanlaajuiseen esiintuloon EUUUUROOOOVIIISUISSA.
Näähän on nyt kuvattu syksyllä ja kun suorat alkaa niin tää on jo lyttyyn haukuttu. Ei ole ehkä kiva tuomaroida silloin..
Vierailija kirjoitti:
Sehän on selvä että entiset kiusaajat eivät halua että heidän teot tulevat julki. Jos joku kiusattu avautuu niin kiusaajat nostavat paskamyrskyn esim täällä.
Miten tää kiusaaminen liittyy laulamiseen? Nyt koko ohjelma oli yksi itkuvirsi ja pitkitetty terapiasessio ja yks ainoo osas laulaa.
Noilla tuomareilla ei ollut mitään keskinäisä kemiaa. Ja osallistujat ei osaa laulaa,
Nyt kaivattais suomen Simon Cowellia, siis sellaista tiukkaa, sarkastista mutta kuitenkin lahjakkuudet tunnistavaa ja heitä kannustavaa. Nyt nuo kaikki ovat ihan lapsellisia, Michaelkin muiden tasolla. Teräsniska on tällä hetkellä selvä boss.
Jotenkin Monroe tuntui kuin juuriltaan vedetyltä vanhalta tammelta kuivalla maalla haukkomassa henkeään.. eiiiiiiihh.. Olis jo jääny sivuun. Ei yhtään hänen arvolleen sopiva ohjelma.
Mitä hemmettiä se näkee tuossa Aallossa että sen takia tähän lähti..
Mahtaa olla Suvi Teräsniskalle kärsimys. Pidän häntä kuitenkin selväpäisenä ja fiksuna naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ehdi vai ”ehdi”.
Ei vaan kehtaa katsoa itseään tv:stä. *facepalm* 😳
Miksi ei kehtaisi? Ei hän näe omia virheitään. Katsoo taatusti ja ihastelee, miten positiivinen ja aito hän onkaan.
Totuudella ei ole tässä mitään väliä. Hän elää aivan omassa "todellisuudessa", jossa kaikki muut ovat väärässä ja hän oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaivattais suomen Simon Cowellia, siis sellaista tiukkaa, sarkastista mutta kuitenkin lahjakkuudet tunnistavaa ja heitä kannustavaa. Nyt nuo kaikki ovat ihan lapsellisia, Michaelkin muiden tasolla. Teräsniska on tällä hetkellä selvä boss.
Mitäh, Saarahan se aikoi olla Simon...
Monroe on ihan kujalla ja räplää kitaraa. Luuleeko se olevansa jossain keikalla? :D
Laulaessa Aalto pystyy feikkamaan ja vetämään roolia mutta puhuessaan ei. Siksi puhuessaan tulee esiin se tyhjyys ja lapsellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuiko siltä Lolita-tytöltä hampaita ylhäältä ja alhaalta? Ihankuin olis ollu kolot molemmilla puolilla ylhäällä ja alhaalla. 18-vuotiaalla. 😳
Tunnetusti anoreksia ja bulimian aiheuttamia haittoja - jatkuva oksentelu pitää yllä happohyökkäystä ja murentaa hampaita. Siihen kun lisätään monen anorektikon litkimä light-cola, niin avot. Ei auta, vaikka kuinka harjaisit ja puunaisit. Ja jos on vielä sellainen hammaslaatu, joka herkemmin vaurioituu, niin ei hyvä heilu. Tai siis hammas heiluu.
Mun on mahdoton käsittää miksi kv uraan tähtäävä ihminen tulee tuomariksi tällaiseen. Ja siis vielä jotenkin skypen kautta valmentaa Lontoosta? Eihän noissa osallistujissa ollut mitään potentiaalia mihinkään!
Vähän luulen että en enää ensi viikolla katso tätä 😕
Puuttuiko siltä Lolita-tytöltä hampaita ylhäältä ja alhaalta? Ihankuin olis ollu kolot molemmilla puolilla ylhäällä ja alhaalla. 18-vuotiaalla. 😳