X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi hivuttautuu koko ajan loitommas Saarasta... 😂😂😂 näyttää aika kypsältä.
Saara Aalto on näköjään houkutellut tonne kaikki terapiatarpeiset sössöttämään nofiöriä.
Katsotaan, että varmasti on seuraavassa jaksossa vaihtanut Michaelin kanssa paikkoja ettei tartte istua Saaran vieressä. 😂
Siis Gabrielin. Unohdin että siellä onkin nyt tuplasti Michaeleita.
Onko Saara vähemmän ärsyttävä, jos istuu sen oikealla puolella?
Sorry, en oo kattonu vielä kyseistä jaksoa. Mutta tuon Me naiset-linkin kuvan perusteella ajattelin heidän istuvan tässä järjestyksessä: Monroe, Saara, Suvi, Gabriel.
Aattelin, että jos Suvi ja Gabriel vaihtais paikkaa niin Suvin ei tartteis enää istua niin lähellä Saaraa.
Siis tässä kuvassa:
https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styl…
Sorry, Monroenhan kanssa Suvin pitäs vaihtaa paikkaa että pääsis kauemmas. Ja bestikset pääsis vierekkäin istumaan. 👍🏼
Tää räppäävä mies on loistava!!!! 😂
No, tämä nyt ei ainakaan saa yhtään kyllä-ääntä.
Toi Michael on melkeen yhtä ärsyttävä ku Saara. Kumpikaan ei pysy hetkeäkää paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tosi feikkiä et noi äänet on noin paranneltu. Ei mitään järkeä.
Osalla laulajista laulu on myös autotunetettu eli vire korjattu! Epistä
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt jo se halailu ja lässytys ja keskittykää lauluun! Tämän takia tykkään TVOF:sta enemmän
Edelleen; tämä ei ole pelkkä laulukilpailu, tässä kilpaillaan myös soittamisen saralla!!!
V**u mitä hulluja täällä palstalla taas luuhaa. Jankkaavat kymmenissä viesteissä jostain Saara Aallon ja Suvi Teräsniskan istumajärjestyksestä. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyyneleitä siellä, kyyneleitä tuolla, kyyneleitä joka paikassa.
Voihan kyynel.
Amaryllis Yamamoton käsieleillä tekemät kyyneleet. 🙌 (ei löytyny oikeenlaista hymiötä)
Feikkikyyneleet.
Tää muija osaa namedroppailun :D
Hei, nyt ei ole kukaan pariin minuuttiin itkenyt. Äkkiä nyt märinää.
Arvaan että tällä vaaleehiuksisella ässät kihisee ja vire korjattu ja iso kaiku taustalla
Freestyle hauska, mutta tunnekin pitäisi vetää yhtä nopeasti kuin sanat..
Vierailija kirjoitti:
V**u mitä hulluja täällä palstalla taas luuhaa. Jankkaavat kymmenissä viesteissä jostain Saara Aallon ja Suvi Teräsniskan istumajärjestyksestä. Huh huh.
saattaa olla yksi sekopää joka väittelee itsensä kanssa
Mä oon yrittäny niin... aaah nyt tulee itku... mä oon yrittäny niin pitkään... aah anna kun vähän yritän vääntää tekoitkua... nyyh.
Miksi näiden pitää jatkuvasti itkeä?
Monroe hieman pihalla.