Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini löi minua - mitä nyt pitäisi tehdä?

Vierailija
04.02.2018 |

Riitelimme jälleen kerran koiran ulosviemisestä. Koputin ja menin hänen huoneeseensa kysymään monelta hän aikoo sen viedä. Hän sanoi tyypilliseen tapaansa vain joo-joo ja käski minun mennä pois. Ilmoitin, että mulle ei puhuta tuolla tavalla ja etten ole menossa mihinkään, ennenkuin hän kertoo, monelta vie koiran. Hän piti kuulokkeita, eikä halunnut kuunnella. Koetin sammuttaa tietokonetta, jolloin hän tarttui ranteisiini ja koetti työntää ja vetää minua ulos huoneesta. Kun ei saanut minua lähtemään hän tarttui minua hetkellisesti kurkusta ja kun sanoin irti, niin löi minua kevyesti avokkaalla toiselle poskelle. Sanoin hänelle silloin, että ei saa lyödä, asiat pitää selvittää keskustelemalla. Kysyin edelleen, mihin aikaan aikoo viedä koiran. Sitten hän löi minua nyrkillä rintaan ja toiseen poskeen.
Edelleen sanoin, ettei saa lyödä ketään. Sitten hän meni huoneesta ulos ja piti ovea suljettuna.
Lopulta avasi oven ja meni itse omaan huoneeseensa. Oven läpi keskustelimme ja koetin sanoittaa hänen tunteitaan ja kertoa, että lyöminen on väärin, asiat pitää selvittää keskustelemalla.

Mulla on nyt tosi turta olo. Voisitteko auttaa neuvomalla, miten tässä tilanteessa kannattaa nyt toimia, ettei uusiudutällainen. Kyse on minua päätä pidemmästä 16v pojasta. Olen käytännössä yksinhuoltaja, pojan isä on täysin alkoholisoitunut, ei juurikaan pidä yhteyttä lapsiinsa. Silti poika sanoi äsken, että kokee isän olevan paljon parempi vanhempi ja ymmärtävän häntä, sen sijaan minä olen ihan paska. Tajusi sitten kyllä sanoa itsekin, että puhuu kuin teini.

Väkivalta mua huolettaa, hänen isänsä olis jonkin verran väkivaltainen mua kohtaan.
Neuvoja, pliis.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus.

Vierailija
2/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heittäisin ulos. Kodissani ei noin käyttäydytä. Ota yhteys perheneuvolaan/sosiaalityöntekijään ja selitä että poika on isäänsä tullut ja käy käsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa teinipoikaa ruotuun?

Terrve...

Vierailija
4/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heittäisin ulos. Kodissani ei noin käyttäydytä. Ota yhteys perheneuvolaan/sosiaalityöntekijään ja selitä että poika on isäänsä tullut ja käy käsiksi.

😂

Vierailija
5/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika valitettavasti tullut isäänsä. Se ei tuosta enää parane.

Vierailija
6/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nurkkaan seisomaan ja käske hävetä tekoaan, laita aikaa 20 minuuttia jokaista ikävuotta kohden. Ja jos lapsukainen ei vieläkää tottele, niin kaksinkertaista nurkassa seisottava aika.

Vierailija
7/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terrve...

No eihän sitä saa ku nykyään ei saa lapsia kunnolla opettaa. Saavat traumoja. Vanhempia kyllä saavat mätkiä minkä kerkiävät ilman seurauksia, koska ovat lapsia.

Vierailija
8/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit paikalle ja rikosilmoitus. Poika putkaan.

Vierailija
9/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika valitettavasti tullut isäänsä. Se ei tuosta enää parane.

Haha 😂

Vierailija
10/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terrve...

No eihän sitä saa ku nykyään ei saa lapsia kunnolla opettaa. Saavat traumoja. Vanhempia kyllä saavat mätkiä minkä kerkiävät ilman seurauksia, koska ovat lapsia.

😂😂😂😂 Voi luoja...

Vierailija
11/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, että hänen muutamaa vuotta vanhemman isoveljensä kanssa käytiin kanssa samanlaisia tappeluja, kunnes vähännniinkuin heitin hänet ulos eli painostin hankkimaan oman asunnon. Hän oli tosin tuolloin jo 20v.

Nyt tuo poika ei halua olla kanssani missään tekemisissä, joten en voi suositella sitäkään ratkaisua.

Mitä perheneuvolassa/sossussa vois asialle tehdä? Huostaanottaa hänet vai? 

Vierailija
12/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeseen ei ole neuvoja, kun et enää voi aloittaa kasvattaa häntä alusta asti oikein. Kärsi siis nahoissasi.

Vierailija
13/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys lastensuojeluun. Sitä kautta tilanne lähtee purkautuun, etkä jää yksin.

Vierailija
14/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita nurkkaan seisomaan ja käske hävetä tekoaan, laita aikaa 20 minuuttia jokaista ikävuotta kohden. Ja jos lapsukainen ei vieläkää tottele, niin kaksinkertaista nurkassa seisottava aika.

Ja millähän saat ison miehen nurkkaan seisomaan ja siellä pysymään??

Vierailija
15/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus pahoinpitelystä

Vierailija
16/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, että hänen muutamaa vuotta vanhemman isoveljensä kanssa käytiin kanssa samanlaisia tappeluja, kunnes vähännniinkuin heitin hänet ulos eli painostin hankkimaan oman asunnon. Hän oli tosin tuolloin jo 20v.

Nyt tuo poika ei halua olla kanssani missään tekemisissä, joten en voi suositella sitäkään ratkaisua.

Mitä perheneuvolassa/sossussa vois asialle tehdä? Huostaanottaa hänet vai? 

Hän on alaikäinen, joten kyllä.

Vierailija
17/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kristallikissa" eli 12-vuotias poika, pyysin poistamaan viestisi.

Pikku vinkki seuraavia kommenttejasi varten: naiset harvemmin kommentoivat sukupuolielimillä, kuten sinä.

Heikkolahjaisten suosimaa v-ttu -hokemaa ei nyt lasketa.

Vierailija
18/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on törkeää käytöstä lapselta.

Näin ulkopuolelta katseltuna ottaisin yhteyttä kunnan sosiaalityöntekijöihin ja vaikka poliisiin.

Tai onko miespuolisia läheisiä sukulaisia, jotka voisivat tulla sinulle avuksi. Pitäisitte puhuttelun. Puhelin ja tietokone pois määräajaksi ja sen nulikan pitää pyytää sinulta nöyrästi anteeksi.

Erittäin vakava juttu, kun kehtaa lyödä vanhempaansa. Tuota ei tarvitse hyväksyä.

Vierailija
19/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. 16-v on jo rikosoikeudellisessa iässä. Vastatkoot teoistaan.

Vierailija
20/140 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus. 16-v on jo rikosoikeudellisessa iässä. Vastatkoot teoistaan.

Mitä se poikaa auttaisi? Luuletko, että se ratkaisee mitään? Ap on pska, kunhan poika tajuaa sen, sillä tästä selvitään. Ei poika sitä koiraa tarvitse.

t.kristallikissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän