16-vuotiaalla tytöllä pehmolelu
Sängyssä. Nukkuu nalle kainalossa joka yö. Onko aivan normaali? Muuten vaikuttaa ihan normaalilta ikäiseltään.
Kommentit (35)
Olen 45 ja ostin itselleni joululahjaksi pehmokisun. Se on öisin yöpöydällä mun vieressä, ei kainalossa kuitenkaan. Mulla on myös kaapissa pehmokoira, jonka sain 1-vuotislahjaksi. Sen otan kainaloon silloin kun elämä murjoo kovalla kädellä.
No ei se normaalia ole, vaikka toki tällä palstalla kaikki on normaalia. Sekin että nukutaan likaisten koirien kanssa samassa sängyssä. MUTTA eipä toi varmaan kovin vaarallistakaan ole.
Tein ala-asteella 8 vuotiaana nallen, joka nukkui kanssani monet vuodet. Jäi sitten varastoon muuttojen myötä. Viimeisessä muutossa luulin päätyneen kaatopaikalle. Monesti murehdin asiaa. Toissa kesänä kävin läpi meidän tavaroita mieheni kotipaikan varastossa. Kiljuin riemusta, kun nalle löytyi. Pesin ja laitoin meidän parivuoteelle. Siinä hän köllöttelee hieman rispaantuneena, mutta vissiin onnellisena monen kylmän varastovuoden jälkeen :D (siis 18 vuotta oli hukassa) Välillä pääsee kainaloon yöksi. Olen 46 vuotias ja vissiin melko normaali ihminen....
Ihanat nuo 50v ja 70v jotka nukkuu pehmojen kanssa <3
Minä 30v ja ostin Barbapapan kainalokaveriksi. Siellä on jotain pampuloita sisällä, joten se muovautuu vaikka miten ja sen kanssa saa hyvän asennon.
ooiiiiiii pehmolelut on ihaaaaniiiaaaaaaaaa! meillä on pehmoja talossa, vaikkei ole lapsia. terkuin melkein 30-vuotias. :) joskus joku eksyy sänkyynkin nukkumaan, yleensä ovat kaapissa tai yksitellen esillä jossain.
Mulla on paljon pehmoleluja sängyssä. T: N20
Mulla on pehmolelu, jonka sain joululahjaksi 11-vuotiaana. Ei kainalossa, mutta sängyn vieressä. Ja olen 59.
Tietysti kaikilla on nallet kuin kissat kuin muut pehmot myös itse ostettuja ja matkamuistoja. Samoin kuin on posliini esineitä saatu lahjaksi kuin lasi ja tuotu matkoilta. Kuin kirjat lapsesta asti tallessa. Ja pelejä.
Myös vanhat valokuvat kuin seinälautasia muistona on.
Minullakin on kummitätini antama pehmolelu. En tosin nuku sen kanssa.
M52
Olen 60v ja minulla on useampi pehmolelu. Tosin en nuku niiden kanssa vaan ne ovat koristeena. Vanhin on nalle lapsuudesta.