Viljaton, maidoton, sokeriton-help!
Ajattelin ryhtyä/yhtyä hörhöttelyyn itseeni kyllästyneenä ja kokeilla tällaista, mitä oikeastaan syötte te, jotka noudatatte tällaista dieettiä? Minulla tulee mieleen lähinnä salaatit ja munakkaat, muuten leikkaa tyhjää. Saisko täältä apuja?
Kommentit (9)
Kuulostaa aika yksipuoliselta tuo riisisuklaa ja merimiespihvi, oisko muita vaihtoehtoja :).
Väärä palsta. Muualta saisit muutakin kuin kettuilua ja trollaamista vastaukseksi.
Eihän tuossa jää jäljelle kuin kaikki kasvikset, lihat, munat, rasvat ja pähkinät sekä siemenet, joten tooodella vaikeaa kyllä on 🙄.
Oikeesti? Pihvi+salaatti, wokki, uunijuurekset kalan, kanan tai lihan kanssa, tai mitä tahansa muuta.
Mitä syötte esim. aamiaiseksi? Nuo pääruoat on helppo keksiä joo, protskua ja kasviksia, olen tosi mielikuvitukseton, kun olen keittänyt 10 v puuroa aamupalaksi itselleni ja lapsille.
Hörppää sitä ihanaa kookosöljyä suoraan pullosta. Ja sitten paistat pihvin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä syötte esim. aamiaiseksi? Nuo pääruoat on helppo keksiä joo, protskua ja kasviksia, olen tosi mielikuvitukseton, kun olen keittänyt 10 v puuroa aamupalaksi itselleni ja lapsille.
Itselläni vakio on keitetty kananmuna, lisäksi esim avokado, jokin hedelmä, porkkanaa..
Merimiespihviä ja riisisuklaata. Tätä diettiä olen noudattanut jo alun 15 vuotta ja vatsa tykkä.