Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viljaton, maidoton, sokeriton-help!

donottrythisathome
04.02.2018 |

Ajattelin ryhtyä/yhtyä hörhöttelyyn itseeni kyllästyneenä ja kokeilla tällaista, mitä oikeastaan syötte te, jotka noudatatte tällaista dieettiä? Minulla tulee mieleen lähinnä salaatit ja munakkaat, muuten leikkaa tyhjää. Saisko täältä apuja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merimiespihviä ja riisisuklaata. Tätä diettiä olen noudattanut jo alun 15 vuotta ja vatsa tykkä.

Vierailija
2/9 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika yksipuoliselta tuo riisisuklaa ja merimiespihvi, oisko muita vaihtoehtoja :).

Vierailija
4/9 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä palsta. Muualta saisit muutakin kuin kettuilua ja trollaamista vastaukseksi.

Vierailija
5/9 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa jää jäljelle kuin kaikki kasvikset, lihat, munat, rasvat ja pähkinät sekä siemenet, joten tooodella vaikeaa kyllä on 🙄.

Vierailija
6/9 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Pihvi+salaatti, wokki, uunijuurekset kalan, kanan tai lihan kanssa, tai mitä tahansa muuta.

Vierailija
7/9 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syötte esim. aamiaiseksi? Nuo pääruoat on helppo keksiä joo, protskua ja kasviksia, olen tosi mielikuvitukseton, kun olen keittänyt 10 v puuroa aamupalaksi itselleni ja lapsille.

Vierailija
8/9 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörppää sitä ihanaa kookosöljyä suoraan pullosta. Ja sitten paistat pihvin.

Vierailija
9/9 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syötte esim. aamiaiseksi? Nuo pääruoat on helppo keksiä joo, protskua ja kasviksia, olen tosi mielikuvitukseton, kun olen keittänyt 10 v puuroa aamupalaksi itselleni ja lapsille.

Itselläni vakio on keitetty kananmuna, lisäksi esim avokado, jokin hedelmä, porkkanaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi