16-vuotiaalla tytöllä pehmolelu
Sängyssä. Nukkuu nalle kainalossa joka yö. Onko aivan normaali? Muuten vaikuttaa ihan normaalilta ikäiseltään.
Kommentit (35)
Niin oli minullakin. Itseasiassa minulla oli unilelu siihen saakka, kunnes sain oman lapsen. Olin silloin 26-vuotias.
On normaalia. Itsekin nukkuisin pehmolelu kainalossa, mutta ylimääräinen tyyny on korvaamassa pehmolelua. Kyllä aika useat nukkuu pehmolelun tai edes halattava tyynyn kanssa mutta eivät vain kehtaa myöntää
Luulen, että on vähemmän normaalia ihmetellä tällaista asiaa. Niin että ap, sinä tässä et ole normaali.
Ihan on normaalia. Mulla on edelleen nalle, jonka sain 13-vuotislahjaksi. En tosin nuku sen kanssa muuten kuin päikkäreillä. Ja ostin 30-vuotiaalle miehelleni pehmosiilin etukäteen ystävävänpäiväksi. Nukkuu nyt sitten se kainalossa.:)
Nalle kainalossa saattaa myös kuulua hänen luontevaksi tottumaansa nukkumisasentoon. Nallen puuttuminen kainalosta tuntuu kuin vatsallaan nukkuva joutuisi nukkumaan selällään. Muistan itse lapsuudestani, kun opettauduin irti unilelusta, että oli todella hankala nukkua ilman sitä, koska uniasento oli jotenkin pielessä :D Vähän kuin olisi opetellut nukkumaan esim. ilman tyynyä.
Mun mies vietti eilen 50-vuotis syntymäpäiviään ja hänellä on pehmolelu kainalossaan nukkuessaan enkä ole ikinä miettinyt, onko normaalia.
Ap et taida olla kovin normaali.
Ihan normaalia. Olen 33 ja nukun nallen kanssa. Sitä paitsi nalle tukee käden alla ja nukkumisasento tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on normaalia. Mulla on edelleen nalle, jonka sain 13-vuotislahjaksi. En tosin nuku sen kanssa muuten kuin päikkäreillä. Ja ostin 30-vuotiaalle miehelleni pehmosiilin etukäteen ystävävänpäiväksi. Nukkuu nyt sitten se kainalossa.:)
Mistä ostit pehmosiilen? Haluan myös sellaisen. Kiitos.
M
Öö. Mä oon 25 ja mulla on sänky täynnä nalleja sun muita.
Hah, minä olen 21 ja edelleen on unikavereina harsot, joita käytin jo taaperona/lapsena :D
Mulla oli lapsena kuminen seepralelu joka tuoksui taivaallisen hyvältä..
Ajan saatossa seepra on kadonnut.
Ikävöin edelleen seepraa vaikka aikaa on kulunut puolivuosisataa.
Vinkkejä otan vastaan jos joku tietää mistä saisi samallaisen seepran.
Kiitos.
Täällä 24-vuotias rakennusinsinööri jolla on myös pehmolelu. Maailma on kylmä ja pehmot pehmeitä.
Minulla on iso kasa pehmo-oravia, joista vieläkin valitsen kaverin vierelleni.
N42
Minä nukun yhä nalle kainalossa öisin. Olen 22-vuotias. Samoin tekee poikaystäväni. Uskon, että ne pehmolelut tuo jotakin turvan tunnetta. Ja kuten yllä sanottiinkin, voisi tuntua oudolta nukkua ilman nallea, kun siihen on tottunut - ihan kuin nukkuisi ilman tyynyä!
Minä olen 70+ papparainen ja minullakin on pehmolelu, jotain 50+! Pidän itseäni ihan normaalina?
Eikö tuon ikäisen pitäisi olla jo kiinnostunut rotevan suomalaispojan kanssa nukkumisesta? Ei ennen wanhaan ollut tällaista. Tehtiin lapsia jo oman ikäisen rotevan pojan kanssa 15 vuotiaina. Rakennettiin valtakuntaa ja synnytettiin potria poikia ruotuväkeen.
Normaalia.