Donner vaikuttaa oikein empaattiselta ihmiseltä: "En halunnut olla tekemisissä myöskään kahden muun lapseni kanssa, sillä he olivat vahinkoja"
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802032200718088_u0.shtml
"Donner sanoo pitäneensä huolta vain kahdesta nuorimmasta lapsestaan, jotka ovat hänen nykyisestä avioliitostaan.
Erottuaan ensimmäisestä vaimostaan hän katkaisi välit avioliitosta syntyneisiin lapsiin.
- En halunnut olla tekemisissä myöskään kahden muun lapseni kanssa, sillä he olivat vahinkoja"
Kommentit (209)
mun mielestä aikamme on mennyt liian pitkälle, kun kaikesta saa olla "rehellinen" ja mitä mulkumpi ihminen, niin se on vaan "hyvä kun on rehellinen". Sipilät ja Vartiaiset ihan vaan rehellisesti sanovat työttömiä rikkaruohoiksi, Persut ja Siniset ihan vaan rehellisesti haukkuvat ja halveksivat ulkomaalaistaustaisia ihmisiä, Alfa Omegasta tehdään oikein elokuva ajatuksella mitä k-päisempi sen parempi, kunhan tekee hilloo, saa tehdä ja sanoo mitä vaan... jne jne.
Donner kyllä ehkä vei voiton tässä sarjassa, "arvostettu akateemikko" sitten päätti avautua, että vihaa omia lapsiaan eikä välitä paskaakaan jos oma lapsi kuolee alkoholismiin.
Hyi v**** mitä aikoja elämme, jotain häpyä vois olla ihmisillä, ihan kaikki ei ole ok. Ei ole ok ajella piripäissään autolla, ei ole ok olla seksistinen, rasistinen tai fasistinen mulkku eikä nyt ainakaan voi olla oikein halveksia omia lapsiaan. Nämä lapset eivät siis olleet tehneet hänelle mitään pahaa, ainut syntinsä oli syntyä tänne Donnerin oman panemisen seurauksena. Donnerin kk-liitteen haastis oli yököttävintä sontaa, vaikka työttömien halveksiminen mediassa on myös sitä tällä viikolla ollut. En oikeastaan osaa päättää kumpi on yököttävämpää.
Donner on vain ällöttävä, perverssi vanha mies, joka panee kaikkea mikä liikkuu. Älykkö my ass....
Mies ja nainen menevät sänkyyn, seurauksena vahinkoraskaus. Miehen mielestä lapsi on syypää tähän ”vahinkoon” ja rangaistukseksi hänet hylätään. Donnerista en koskaan ole ihmeemmin pitänyt, nyt halveksin.
aiemmin mainittiinkin. Myös minä olen aina ihmetellyt miten miehiä jotka saavat aviottomia lapsia ja vielä valheellisesti kieltävät sen, jopa vuosikausia. Kuten tekivät juuri vaikkapa Kirka ja Kari Tapio. Todella tunnekylmoä miehiä ja niin "rakastettuja", huh. Aivan käsittämätöntä kun jää miljoonaomaisuudet ja yksi jätetään ilman. Muistan että Tapiokin oli järjestellyt asian niin että muille pojille jäi kaikki, tämä yksi saikohan 2000e, hävytöntä. Luin jostain että tämä poika olisi halunnut tavata isänsä ja meni keikalle, Tapio oli kääntänyt päänsä pois. Ei voi käsittää, eihän se ole sen lapsen vika, kyllä miehen kuuluu teoistaan vastata.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jotenkin siltä kuin Donner pelkäisi, että #metoo tuo hänelläkin jotain luurankoja kaapista. Itsepä parhaiten tietää.
Mutta jännää, että puolustautuu ennen kuin kukaan on edes syyttänyt mistään.
No itse asiassa Kristiina Halkola on kertonut, että kun Halkola ei suostunut alastonkohtauksiin yhdessä Donnerin tuottamassa elokuvassa, niin Halkola ei enää sen jälkeen saanut elokuvarooleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tyttö kivitetty kuoliaaksi pian kuvien otttamisen jälkeen.Kyläläiset luulivat , että Donner olisi mennyt naimisiin tämän kanssa. Siksi kunniamurha.
Ei kivitetty, kuoli alkoholisoituneena.
Se gambialainenko alkoholisoitui myös? Hänestähän tässä oli puhe.
Luoja taas sivistyksen tasoa. Täytyy lukea joku juorujuttu ymmärtääkseen, että Jörkka on mulkvisti.
Kulttuurikotien kasvatit tietävät, että Donner on kultturelli intellektuelli, joka on tuonut paljon suomalaiseen kulttuuriin ja politiikkaan.
Mutta luonteeltaan täys mulkku - eikä tod sitä ole koskaan kieltänyt.
Täällä varmaan luullaan, et Donner on joku seiskapäiväjulkkis, keekki kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa sitä, miten Donner esiintyy jonain ihmisystävänä, antipersuna ja ties minä sivistyneenä miehenä. Silti edes Hakkarainen ei kykenisi noin kylmiin ja ilkeisiin lausuntoihin kuin Donner kykenee. Minä sanon, että hän on itsekäs moukka. Tunnevammainen. Kuka tota äänestää?
Hakkarainen on lämmin ihminen tähän ihmisenkuvatukseen verratuna
Olen täysin samaa mieltä, vaikka inhoan persupuoluetta. Hakkaraisella on sydän, tällä mulkulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleen tyttären lapsilla on vaaristaan sitten tukea elämän karikoissa. V/ttu että raivostuttaa tuommoinen miehenkuvatus!
Kuollut tytär ryyppäsi , vaikka oli lapset.
Minä alkoholistin lapsena olen iloinen että kuoli pois..ei tarvii lasten kärsiä juopon horinoista enääEi vaarin tarttisi siitä huolimatta lasten kuollutta äitiä hesarissa haukkua. Eiköhän heillä ole ihan tarpeeksi kuormaa.
ei haukkunut..totesi että kuolema itse aiheutettu
Miksi se alkoholismi piti tuoda julkisuuteen? Käsittääkseni tytär tai tämän lähiomaiset eivät olleet tai ole julkisuuden henkilöitä? Käsittääkseni isä ei ollut tyttären kanssa juurikaan tekemisissä. Joten miksi siis isän nyt piti tuoda kuollut tytär julkisuuteen? Miksi tämä tyttärelle ja tämän omaisille lähes tuntematon ihminen alkaa kommentoida kuolleen ihmisen elämää, olkoonkin että on nimellisesti isä. Olis hiljaa vaan. Ei sen tyttären asiat kuulu Donnerille. Eikä lehden lukijoille. Antais tyttärelle hautarauhan.
Omaa olematonta isyyttään on enää turha selitellä. Sekä sitä ettei vaivautunut menemään edes oman lapsensa hautajaisiin.
Jörn muuten puhuu lapsistaan vähän ristiriitaisesti. Välillä väittää, ettei saanut tavata lapsiaan. Esittää siis olevansa uhri. Välillä taas kertoilee että on itse päättänyt katkoa välit ja olla tapaamatta, koska olivat vahinkoja/koska erosi lasten äidistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802032200718088_u0.shtml
"Donner sanoo pitäneensä huolta vain kahdesta nuorimmasta lapsestaan, jotka ovat hänen nykyisestä avioliitostaan.
Erottuaan ensimmäisestä vaimostaan hän katkaisi välit avioliitosta syntyneisiin lapsiin.
- En halunnut olla tekemisissä myöskään kahden muun lapseni kanssa, sillä he olivat vahinkoja"
Tuollaisia kaikki oikeistolaiset on
Eikös tuolla pitänyt olla 6 lasta
Donnerin kommentti kuolemasta on täysin asiaton. Hän ei tyttärestään koskaan välittänyt pätkän vertaa ja sanoo sen julkisestikin. Ymmärtäisi, että tällä kuolleella Susannalla oli äiti ja kaksi lasta. Hänellä oli ihmisiä, jotka rakastivat häntä ja he kaikki ovat kärsineet tästä Jörnin asenteesta Susannaa kohtaan. Aikuiselle ihmisellekin vanhemman torjunta on edelleen trauma. Kun kerran ei osaa mitään empaattisempaa sanoa, niin pitäisi sen turpansa kiinni. Ei sitä tarvi enää toistaa julkisuuteen. Asia (alkoholismi) on varmasti ollut monelle hänen lähellään jo tarpeeksi kamala asia ja siitä on kärsineet kaikki paitsi tämä "isukki". Paskaa sitä nyt kaivelee vielä lehdessä kylmästi. Kuoli viinaan varmaan joo ja oma syy, mutta tylytystä tuo oli vielä lehtijutussakin sanoa. Olisi edes välittänyt eläessään, ymmärtäisi kommentoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tyttö kivitetty kuoliaaksi pian kuvien otttamisen jälkeen.Kyläläiset luulivat , että Donner olisi mennyt naimisiin tämän kanssa. Siksi kunniamurha.
Siis gambialainen kivitettiin säädyttömän käytöksen vuoksi, oli tuolloin 15-v, a koska ei mennyt naimisiin niin......., ja tytär kuoli Thaimaassa.
Donneria muuten muistuttaa paljon toinen syvästi arvostettu intellektuelli, joka on siittänyt useille vaimoille ja ei-vaimoille lapsia. Eikä äpärien kanssa pidetä yhteyttä.
- myös ruotsinkielinen
- myös kopea, flegmaattinen, puoliärtyisä, mumisija, kuuskytlukulainen
- myös "professori"
- lääkäri, psykiatri, pianisti
- myös kirjailija, runoilija
- myös ex-kommunisti / SKDL -hahmo
... ta daa ...
eli Claes Andersson
Vierailija kirjoitti:
Tuossa näkyy varmasti Donnerin tausta.
Äijä kiskoi joskus viinaa kuin pesusieni. Sen lisäksi traumatisoi vielä lapsensa hylkäämällä nämä "vahingot".
Vissiin emäjurrissa "vahingossa" siitti pari lasta. Ei voi kyllä muuta sanoa, että on siinäkin varsinainen K******.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis gambialainen kivitettiin säädyttömän käytöksen vuoksi, oli tuolloin 15-v, a koska ei mennyt naimisiin niin......., ja tytär kuoli Thaimaassa.
Tytär kuoli Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleen tyttären lapsilla on vaaristaan sitten tukea elämän karikoissa. V/ttu että raivostuttaa tuommoinen miehenkuvatus!
Kuollut tytär ryyppäsi , vaikka oli lapset.
Minä alkoholistin lapsena olen iloinen että kuoli pois..ei tarvii lasten kärsiä juopon horinoista enääEi vaarin tarttisi siitä huolimatta lasten kuollutta äitiä hesarissa haukkua. Eiköhän heillä ole ihan tarpeeksi kuormaa.
ei haukkunut..totesi että kuolema itse aiheutettu
Miksi se alkoholismi piti tuoda julkisuuteen? Käsittääkseni tytär tai tämän lähiomaiset eivät olleet tai ole julkisuuden henkilöitä? Käsittääkseni isä ei ollut tyttären kanssa juurikaan tekemisissä. Joten miksi siis isän nyt piti tuoda kuollut tytär julkisuuteen? Miksi tämä tyttärelle ja tämän omaisille lähes tuntematon ihminen alkaa kommentoida kuolleen ihmisen elämää, olkoonkin että on nimellisesti isä. Olis hiljaa vaan. Ei sen tyttären asiat kuulu Donnerille. Eikä lehden lukijoille. Antais tyttärelle hautarauhan.
Omaa olematonta isyyttään on enää turha selitellä. Sekä sitä ettei vaivautunut menemään edes oman lapsensa hautajaisiin.
Jörn muuten puhuu lapsistaan vähän ristiriitaisesti. Välillä väittää, ettei saanut tavata lapsiaan. Esittää siis olevansa uhri. Välillä taas kertoilee että on itse päättänyt katkoa välit ja olla tapaamatta, koska olivat vahinkoja/koska erosi lasten äidistä.
Huoraisukki hylkäsi ja traumatisoi lapsensa ja lapsi alkoholisoitui. Isukki vielä näytti alkoholismista varmaan mallia.
Donner sanoo ääneen sen mitä muut miettivät mielessään. Maailma on nykyään tekopyhä paikka jossa naapurit kertovat sinulle mitä saat ajatella ja mitä et.
Donner matkii ihailemaansa Ingmar Bergmania, jolla taitaa olla 8 lasta eri naisten kanssa. Keskittyi elokuviinsa, ei perhe-elämään. Suuri Taiteilija kun oli.
Jörkka, tämä Suomen kulttuurihelmi!
Täysin vastuuntunnoton tyyppi! Kehtaa vielä kehuskella lehtien palstoilla moisella halveksittavalla asialla ja asenteella!
Kuolleen tyttären lapsista varmaan hirveää luettavaa.
Olen miespuolinen vapaaehtoisesti lapseton, enkä tunne minkäänlaista halua hankkia koskaan lapsia. Minulle on silti täysin itsestäänselvää, että jos olisin sellaisen ”vahingossa” laittanut alulle, niin totta kai olisin hoitanut velvollisuuteni lasta kohtaan (siis muutoinkin kuin taloudellisesti). En ymmärrä enkä arvosta Donnerin vastuunpakoilua ja selkärangattomuutta tippaakaan. Saisi puolestani painua takaisin sinne Gambiaan, mutta toivottavasti jättää kuitenkin 15-vuotiaat afrikkalaistytöt tällä kertaa rauhaan.