Donner vaikuttaa oikein empaattiselta ihmiseltä: "En halunnut olla tekemisissä myöskään kahden muun lapseni kanssa, sillä he olivat vahinkoja"
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802032200718088_u0.shtml
"Donner sanoo pitäneensä huolta vain kahdesta nuorimmasta lapsestaan, jotka ovat hänen nykyisestä avioliitostaan.
Erottuaan ensimmäisestä vaimostaan hän katkaisi välit avioliitosta syntyneisiin lapsiin.
- En halunnut olla tekemisissä myöskään kahden muun lapseni kanssa, sillä he olivat vahinkoja"
Kommentit (209)
Tämä on siis sitä suomenruotsalaista sivistystä, johon mekin pääsemme osalliseksi, kunhan vaan opiskelemme kiltisti pakkoruotsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleen tyttären lapsilla on vaaristaan sitten tukea elämän karikoissa. V/ttu että raivostuttaa tuommoinen miehenkuvatus!
Kuollut tytär ryyppäsi , vaikka oli lapset.
Minä alkoholistin lapsena olen iloinen että kuoli pois..ei tarvii lasten kärsiä juopon horinoista enääEi vaarin tarttisi siitä huolimatta lasten kuollutta äitiä hesarissa haukkua. Eiköhän heillä ole ihan tarpeeksi kuormaa.
ei haukkunut..totesi että kuolema itse aiheutettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustaako kaikki täällä sitä alkoholisti ämmää?
Oon itse huonosta kodista missä isä ja äiti ryyppäs.
Ei tulis mieleenkään pilata lasteni8 elämää ryyppäämällä.
ONKO MINULLA NYT LUPA ALKAA RYYPPÄÄMÄÄN:..koska oli raskas lapsuus..
lapsistani viis?
Ja sitten sinun isäsi saisi hesarissa haukkua sinua eikä se haittaisi lapsiasi? Ei kaksi väärää tee yhtä oikeaa.
En ole alkoholisti....ei oo mitään haukuttavaa..?
Itsehän kysyit onko sinulla nyt lupa alkaa ryyppäämään. Jatkoin vain ajatustasi.
Halveksin juoppoja..jos tämä on sinulle ongelma ja pilkkaat raskasta lapsuuttani..niin..oma ongelmasi
Miähän tuolle on sattunut elämässä kun on niin kylmä suhtautuminen lapsiinsa??? Puistattaa.
Tanskan prinssi Henrik alkoi laukoa ”totuuksia” ja kohta hänellä diagnosoitiin alkava dementia. Olisiko Jörkalla käymässä sama, kun samanikäisiäkin ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustaako kaikki täällä sitä alkoholisti ämmää?
Oon itse huonosta kodista missä isä ja äiti ryyppäs.
Ei tulis mieleenkään pilata lasteni8 elämää ryyppäämällä.
ONKO MINULLA NYT LUPA ALKAA RYYPPÄÄMÄÄN:..koska oli raskas lapsuus..
lapsistani viis?
Ja sitten sinun isäsi saisi hesarissa haukkua sinua eikä se haittaisi lapsiasi? Ei kaksi väärää tee yhtä oikeaa.
En ole alkoholisti....ei oo mitään haukuttavaa..?
Donner katkaisi välit lapsiinsa paljon ennenkuin lapsi alkoholistui. Vai meinaatko että vauva aloitti alkoholin juomisen tuttipullosta ja sen takia hänen isänsä hylkäsi hänet?
"Koko kansan rakastamat" Kirka ja Kari Tapio hylkäsivät myös au-lapsensa. Kumpaakin muistellaan niiiiin mahdottoman hienoina miehinä. Kirkasta ja puolisostaan tehtiin monta juttua, joissa kehuttiin puolison siskon tyttären olevan heille kuin oma lapsi. Kari Tapio järjesteli omaisuutensa siten, ettei perintöä jäänyt jaettavaksi, vaikka oli hulppeat tulot.
Eikö se tyttö kivitetty kuoliaaksi pian kuvien otttamisen jälkeen.Kyläläiset luulivat , että Donner olisi mennyt naimisiin tämän kanssa. Siksi kunniamurha.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vitussa te vingutte sinne naimisiin..ero tulee kuitenkin...50% tapauksista
Ei ne erolapset saa uusperheessä samaa rakkautta kuin uudet lemmenhedelmät
Näin se menee
aijnakin lapseni on saanut myös isältään rakkautta eron jälkeen koska lapseni käy useasti isällään ja samalla tapaa sisaruspuolet.
Alkoholistin tytär kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu Lehtola-Donner:
28. 11.2017
Viikkoa ennen äitiäni kuoli Jakobin sisarpuoli ja suremme hänen kohtaloaan vaikka emme häntä juurikaan tunteneet. Tapasimme muutamia kertoja ja hän asuikin Thaimaassa pitkään aikuisiällään. Nyt kun asia on julkisuudessa, on ihan pakko sanoa, että kyllä isänsä kylmyydellä, lapsensa torjumisella ja välinpitämättömyydellä sekä sillä, ettei Susanna ollut Jörnin mieleinen teinitytär sitten kun he lopulta hieman tutustuivat Susannan aloitteesta, on raskas osuus siinä, että Susanna ajoi itsensä päihteillä kuolemaan 36 -vuotiaana, kahden lapsen äitinä. Susanna oli vaan liian hieno ihminen pistääkseen isänsä tilille isättömyydestään ja isänsä hänestä lausumista täysin rakkaudettomista ja rumista julkisista kommenteista . Kuten ovat muutkin Jörnin täysin hylkäämät lapset, paljon isäänsä korkeatasoisempia ihmisinä. Mietin usein, kykeneekö Jörn lainkaan suremaan tai kokemaan vastuuta tai syyllisyyttä onnettomasta vanhemmuudestaan, olemattomasta isyydestään, lapsiensa haukkumisesta julkisuudessa. Että te jotka jollain tapaa ihailette Jörn Donneria - ja teitä on Suomessa paljon - ette tunne tätä kylmää ja täysin epäkypsää ihmistä julkisuuden takaa. Ugh, no nyt se on sanottu.Syyttävätkö tämän viinaan menevän kuolleen Donnerin tyttären lapsetkin Jörkkaa siitä että heidän äidistään tuli juoppo.
ITSEKÄS AKKA HALUSI RYYPÄTÄ::VAIKKA OLI LAPSIA...nämä lapset vihaavat kyllä äitiään joka joi..eivät Jörkkaa
Kyseinen nainen on Jörkan miniä eli Susannan käly. Yhden niistä hylätyistä lapsista vaimo. Kommentoi pikkuisen appiukkoaan ja SYYSTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vissiin sit ainoa (nainen) joka ymmärtää tuon mielipiteen ja fiiliksen. Itsellekin on käynyt vastaava vahinko eikä tullut mieleenkään pitää sitä lasta. Olisi oikeasti kamalaa, jos nyt itsellä olisi lapsi jota ei ole missään vaiheessa halunnut eikä myöskään millään muotoa ollut tekemässä. Se, että halusin harrastaa seksiä ei tosiaankaan meinannut sitä että haluan lapsen tai ylipäätään mitään muutakaan sen miehen kanssa.
N40
Siis ootko sä edes ihminen??
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa sitä, miten Donner esiintyy jonain ihmisystävänä, antipersuna ja ties minä sivistyneenä miehenä. Silti edes Hakkarainen ei kykenisi noin kylmiin ja ilkeisiin lausuntoihin kuin Donner kykenee. Minä sanon, että hän on itsekäs moukka. Tunnevammainen. Kuka tota äänestää?
Hakkarainen on lämmin ihminen tähän ihmisenkuvatukseen verratuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos herra Donner ei ole halunnut käyttää kondomia yhdynnässä, voidaan oelttaa että hänelle on ollut ok, jos nainen tulee raskaaksi. Myös miehellä on vastuu, ei ehkäisyä voi sälyttää pelkästään naisen harteille. Monelle ei hormonaalinen ehkäisy edes sovi. Mutta kun minä ja minun nautintoni, muusta viis, myös syntyvistä lapsista. Oksettava ukko!
Entä jos kortsu pettää?
Sille ei sitten voi mitään, jos kyseinen väline pettää huolellisesta käytöstä huolimatta. Sitten naisella on vaihtoehtona joko abortti tai lapsen synnyttäminen. Kumia pitäisi kuitenkin miesten käyttää, jos eivät halua lapsia eikä laittaa aina kaikkea naisten vastuulle.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaas uudestaan ajatuksella; lapsia on yhteensä kuusi. Kaksi avioliitossa syntynyttä myös hylätty ja kaksi "vahinkoa".
Ihmettelen vain kuinka monta "vahinkoa" voi yhdelle ihmiselle sattua. Luulisi järkevän oppivan jo ensimmäisestä.
Niinpä, jotkut eivät vain suostu käyttämään ehkäisyä vaikka tulisi kuinka monta lasta, jotka voi sitten hylätä. Ei tuollaista voi edes mieheksi kutsua.
No, eiköhän Donner ole maksanut sen mitä kuuluukin vahinkolapsille. Kuinka suuri on todennäköisyys, että äidit hankkiutuivat tarkoituksella vahingossa raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
No, eiköhän Donner ole maksanut sen mitä kuuluukin vahinkolapsille. Kuinka suuri on todennäköisyys, että äidit hankkiutuivat tarkoituksella vahingossa raskaaksi?
Isäänsä kaipaavia pieniä lapsia ei varmaan kovin paljon äidille maksetut elatusavut lohduta. Täysi paskahousu koko Donner.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802032200718088_u0.shtml
"Donner sanoo pitäneensä huolta vain kahdesta nuorimmasta lapsestaan, jotka ovat hänen nykyisestä avioliitostaan.
Erottuaan ensimmäisestä vaimostaan hän katkaisi välit avioliitosta syntyneisiin lapsiin.
- En halunnut olla tekemisissä myöskään kahden muun lapseni kanssa, sillä he olivat vahinkoja"
Tuollaisia kaikki oikeistolaiset on
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vissiin sit ainoa (nainen) joka ymmärtää tuon mielipiteen ja fiiliksen. Itsellekin on käynyt vastaava vahinko eikä tullut mieleenkään pitää sitä lasta. Olisi oikeasti kamalaa, jos nyt itsellä olisi lapsi jota ei ole missään vaiheessa halunnut eikä myöskään millään muotoa ollut tekemässä. Se, että halusin harrastaa seksiä ei tosiaankaan meinannut sitä että haluan lapsen tai ylipäätään mitään muutakaan sen miehen kanssa.
N40
Et ole ainoa. Minäkin olen samaa mieltä. Lisäksi olen sitä mieltä että vaikka nainen ja mies olisivat olleet suhteessa pidemmän aikaa niin siltikään toisella ei ole oikeutta yksipuolisesti päättää raskaudesta vaan lasten hankinnasta sovitaan yhdessä ja jos ei yhdenmielisyyttä löydy niin sitten ero. N45.
Eihän tuommoista kannattaisi julkisesti laukoa, mutta kiinnostavaa että joku uskaltaa noin puhua vielä nykyaikana. Oisko iän vaikutusta kun ei tunnu juurikaan suodattavan sanojaan. Mun mielestä Jörkka oli nuorempana vähän varovampi, vaikkei mikään joka anopin kultamussu silloinkaan.
Itsehän kysyit onko sinulla nyt lupa alkaa ryyppäämään. Jatkoin vain ajatustasi.