Donner vaikuttaa oikein empaattiselta ihmiseltä: "En halunnut olla tekemisissä myöskään kahden muun lapseni kanssa, sillä he olivat vahinkoja"
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802032200718088_u0.shtml
"Donner sanoo pitäneensä huolta vain kahdesta nuorimmasta lapsestaan, jotka ovat hänen nykyisestä avioliitostaan.
Erottuaan ensimmäisestä vaimostaan hän katkaisi välit avioliitosta syntyneisiin lapsiin.
- En halunnut olla tekemisissä myöskään kahden muun lapseni kanssa, sillä he olivat vahinkoja"
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa sitä, miten Donner esiintyy jonain ihmisystävänä, antipersuna ja ties minä sivistyneenä miehenä. Silti edes Hakkarainen ei kykenisi noin kylmiin ja ilkeisiin lausuntoihin kuin Donner kykenee. Minä sanon, että hän on itsekäs moukka. Tunnevammainen. Kuka tota äänestää?
Donner sanoo, koska voi.
Sun sanomiset ei vaikuta hänen uraansa , ihmissuhteisiinsa mitenkään:)
Vaikka postaatte mustan naisen kuvaa päivät päästään...hänelle ei käy kuinkaan
Jos tulee ero nykyisen puolison kanssa niin varmaan katkeaa välit hänenkin lapsiinsa.
Suuri kunnioitus pojan vaimon Anu Lehtola-Donnerin julkisesta FB-avautumisesta liittyen appiukkoonsa!
Jos nainen on valehdellut ehkäisystä, ymmärrän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen valehtelu on lapsen vika, koska ???
Vierailija kirjoitti:
Ollut hänen valintojaan ja hyvä niin, tottakai hänellä on myös ollut oikeus niin tehdä.
Ymmärrän täysin koska hän ei enää kuulu edelliseen elämäänsä niin miksei sopeutua siihen juuri noin, koska se on varmasti helpointa itselle.
Tuossa on eroaville miehille miettimistä mallina, koska kaikki muu repii vain haavoja auki.
Toi on ollut aika normaali toimintatapa eron sattuessa Donnerin ikäluokan miehille.
Mun vanhemmat eros 70-luvulla 14 vuoden avioliiton jälkeen. Isä katkaisi samalla välit kaikkiin lapsiinsa. Olin kahdeksan vuotias. Kieltäytyi tapaamasta vaikka isoveli soitteli perään ja pyysi. Joskus aikuisena 90-luvulla yritin tavata isääni, saada jotain selvyyttä. Hän ei suostunut puhumaan kanssani edes puhelimessa, tapaamisesta puhumattakaan. Kuollut jo, mutta isättömyys ja hylkäyskokemus on valitettavasti vaikuttanut elämääni liian paljon. Valitettavan yleinen ero tarina oman sukupolveni lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Suuri kunnioitus pojan vaimon Anu Lehtola-Donnerin julkisesta FB-avautumisesta liittyen appiukkoonsa!
Hylätyn vai Hyväksytyn pojan vaimo?
Jos herra Donner ei ole halunnut käyttää kondomia yhdynnässä, voidaan oelttaa että hänelle on ollut ok, jos nainen tulee raskaaksi. Myös miehellä on vastuu, ei ehkäisyä voi sälyttää pelkästään naisen harteille. Monelle ei hormonaalinen ehkäisy edes sovi. Mutta kun minä ja minun nautintoni, muusta viis, myös syntyvistä lapsista. Oksettava ukko!
Anu Lehtola-Donner:
28. 11.2017
Viikkoa ennen äitiäni kuoli Jakobin sisarpuoli ja suremme hänen kohtaloaan vaikka emme häntä juurikaan tunteneet. Tapasimme muutamia kertoja ja hän asuikin Thaimaassa pitkään aikuisiällään. Nyt kun asia on julkisuudessa, on ihan pakko sanoa, että kyllä isänsä kylmyydellä, lapsensa torjumisella ja välinpitämättömyydellä sekä sillä, ettei Susanna ollut Jörnin mieleinen teinitytär sitten kun he lopulta hieman tutustuivat Susannan aloitteesta, on raskas osuus siinä, että Susanna ajoi itsensä päihteillä kuolemaan 36 -vuotiaana, kahden lapsen äitinä. Susanna oli vaan liian hieno ihminen pistääkseen isänsä tilille isättömyydestään ja isänsä hänestä lausumista täysin rakkaudettomista ja rumista julkisista kommenteista . Kuten ovat muutkin Jörnin täysin hylkäämät lapset, paljon isäänsä korkeatasoisempia ihmisinä. Mietin usein, kykeneekö Jörn lainkaan suremaan tai kokemaan vastuuta tai syyllisyyttä onnettomasta vanhemmuudestaan, olemattomasta isyydestään, lapsiensa haukkumisesta julkisuudessa. Että te jotka jollain tapaa ihailette Jörn Donneria - ja teitä on Suomessa paljon - ette tunne tätä kylmää ja täysin epäkypsää ihmistä julkisuuden takaa. Ugh, no nyt se on sanottu.
Lukekaas uudestaan ajatuksella; lapsia on yhteensä kuusi. Kaksi avioliitossa syntynyttä myös hylätty ja kaksi "vahinkoa".
Ihmettelen vain kuinka monta "vahinkoa" voi yhdelle ihmiselle sattua. Luulisi järkevän oppivan jo ensimmäisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa sitä, miten Donner esiintyy jonain ihmisystävänä, antipersuna ja ties minä sivistyneenä miehenä. Silti edes Hakkarainen ei kykenisi noin kylmiin ja ilkeisiin lausuntoihin kuin Donner kykenee. Minä sanon, että hän on itsekäs moukka. Tunnevammainen. Kuka tota äänestää?
Donner sanoo, koska voi.
Sun sanomiset ei vaikuta hänen uraansa , ihmissuhteisiinsa mitenkään:)
Vaikka postaatte mustan naisen kuvaa päivät päästään...hänelle ei käy kuinkaan
Pitäisikö käydä hänelle muka jotain jonkun mielestä? Ainoastaan todetaan, että mikä possu...hyvinvoiva possu, joka tekee mitä vain haluaa.
Kuolleen tyttären lapsilla on vaaristaan sitten tukea elämän karikoissa. V/ttu että raivostuttaa tuommoinen miehenkuvatus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen valehtelu on lapsen vika, koska ???
Äidin vika. Lapsi olisi pitänyt jättää tekemättä tai hyväksyä se ettei mies välitä lapsesta valehtelevan käärmeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Puolustaako kaikki täällä sitä alkoholisti ämmää?
Oon itse huonosta kodista missä isä ja äiti ryyppäs.
Ei tulis mieleenkään pilata lasteni8 elämää ryyppäämällä.
ONKO MINULLA NYT LUPA ALKAA RYYPPÄÄMÄÄN:..koska oli raskas lapsuus..
lapsistani viis?
Ja sitten sinun isäsi saisi hesarissa haukkua sinua eikä se haittaisi lapsiasi? Ei kaksi väärää tee yhtä oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos herra Donner ei ole halunnut käyttää kondomia yhdynnässä, voidaan oelttaa että hänelle on ollut ok, jos nainen tulee raskaaksi. Myös miehellä on vastuu, ei ehkäisyä voi sälyttää pelkästään naisen harteille. Monelle ei hormonaalinen ehkäisy edes sovi. Mutta kun minä ja minun nautintoni, muusta viis, myös syntyvistä lapsista. Oksettava ukko!
Entä jos kortsu pettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustaako kaikki täällä sitä alkoholisti ämmää?
Oon itse huonosta kodista missä isä ja äiti ryyppäs.
Ei tulis mieleenkään pilata lasteni8 elämää ryyppäämällä.
ONKO MINULLA NYT LUPA ALKAA RYYPPÄÄMÄÄN:..koska oli raskas lapsuus..
lapsistani viis?
Ja sitten sinun isäsi saisi hesarissa haukkua sinua eikä se haittaisi lapsiasi? Ei kaksi väärää tee yhtä oikeaa.
En ole alkoholisti....ei oo mitään haukuttavaa..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleen tyttären lapsilla on vaaristaan sitten tukea elämän karikoissa. V/ttu että raivostuttaa tuommoinen miehenkuvatus!
Kuollut tytär ryyppäsi , vaikka oli lapset.
Minä alkoholistin lapsena olen iloinen että kuoli pois..ei tarvii lasten kärsiä juopon horinoista enää
Ei vaarin tarttisi siitä huolimatta lasten kuollutta äitiä hesarissa haukkua. Eiköhän heillä ole ihan tarpeeksi kuormaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julmaa puhua tuolla tavoin omista lapsistaan.
He ovat kaikesta huolimatta hänen lapsiaan, vaikka hän kuinka sinnikkäästi sen yrittäisi kieltää.Ei se oo hetkeäkään kieltäny etteivätkö ois lapsiaan. Älä keskustele, jos et osaa :)
Älä sinä keskustele, kun et näköjään ymmärrä kielikuvia. Kyse ei ollut biologisen isyyden kieltämisestä vaan siitä, että Donner on kylmästi kieltänyt lapsensa. Hän on itse sanonut ja tänään sanoo sen taas Hesarissa että ei ole isä kuin kahdelle.
Kaikki joiden vanhemmat ovat alkoholisteja tietävät ,että syy juomiseen löytyy aina muualta.
Jos haluat RYYPÄTÄ..älä lisäänny..please
Just olin tulla linkittämään tämän ylläolevan keskustelun joka paljastaa paljon isä-Donnerin arvomaailmasta ja teoista.
Mutta onko niitä yhteisiä lapsia Meri Vennamon kanssa tosiaan kaksi kappaletta? Ymmärsin aiemmin että vain yksi ja tämä toinen avioliiton ulkopuolinen lapsi olisi ollut jonkun muun naisen kanssa...