Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kukaan ei katso toista kertaa...

Vierailija
03.02.2018 |

se sattuu ihan helvetisti. Itsetunto on tällä hetkellä täysin nollassa. Olen eronnut pikkasen päällä 40 v. Ihan normaali nainen, ja olen luullut olevani edes siedettävän ehkä jopa nätinkinnäköinen ainakin kasvoista. Ylipainoa on, mutta en ole mikään lìikkumaton löllykkä. Työelämässä mukana ja liikun säännöllisesti. Paino putoaa pikku hiljaa. Pidän huolen niin hygienista kuin hiuksista, meikkaan "neutraalisti". Aina siistit hyvin istuvat vaatteet. Hymyilen, osaan keskustella, elämäniloa (on ollut). Tällä hetkellä alkaa olla mieli apea. Nettideittisivustoilla ei kukaan tykkää (muuta kuim joku elämänkoululainen) vaikka mielestäni ihan nätit kuvat ja muutama mainoslause itsestä, ei siis mikään kriteerilista miehille. Olen valinnut sellaisua, jotka voisin tavata. Ihan omasta ikähaarukasta ja "tavallisia" miehiä. En saa osumia omanikäisiltä, vain seksitarjouksia 50-60 ja 30-vuotiailta.
Yhdellä 3 foorumin profiilista on käynyt lähes 600 miestä ja yhteydenottoja vain em.ryhmistä.

Alkaa syömään naista, kun yhtään mätsiä ei tule. Tutut saavat kymmeniä ja treffavat koko ajan. En kerro totuutta, vaan valehtelen itsekin käyväni. Yhdet treffit ja mies ei ottanut yhytryyä sen jälkeen. Vaikka oli minusta nähnyt kivat ja puhuin samalla hauskalla mutta asiallisella tavalla kuin somessa.

Tuntuu todella pahalta, kun ei kelpaa. Että on niim ruma ettei baarissa, salilla jne kukaan katsoa kahta kertaa. Kuitenkin mielestäni "omantasoiset" naiseni saavat seuraa. En ole myrtsinnäköinen, päinvastoin.

Juuri äsken tuli jo itku. Tuntuu ohan helvetin pahalta. Kenellekään käynyt näin? Miten täältä aallonpohjalta pääsee pois....Tällä hetkellä pelottaa ajatus olla loppuelämä yksin...

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin pakkomielle monella naisella on siitä parisuhteesta? Ei kenenkään "tasoa" määritä,

onko miestä vai ei. Nyt kuulkaas eukot, mies ei ole mikään onnistumisen mitta. Elämästä voi ja kannattaa nauttia ilman jotain  m i e s t ä. Ihan on ylimainostettu se sellainen otus kuin mies. Uskokaa pois ja vapauttakaa itsenne noista piinaavista mies ajatuksista. 

Meitä ei ketään olisi täällä, jos ei mies himoitsisi naista ja päinvastoin. Se on aika perustavanlaatuinen tarve.

Juu, mutta kun se tarve johtaa jossain vaiheessa siihen pisteeseen että oma elämä ei ole mitään jos tarpeen kohde ei ole mukana erityisesti sosiaalisissa näyttäytymistilanteissa.

Muutama vuosi sitten sain tarpeekseni rouvan järkkäämistä kissanristiäismenoista ja käskin hänen mennä yksinään. Alkuunsa kuulemna otti koville olla ainoa "miehetön" ja sai juorua osakseen, mutta kun ns taustakuviomme ei ole muuttunut mihinkään niin juorut ovat loppuneet ja muitakin "miehettömiä" alkanut olemaan - ovatko leidit huomanneet että aivan sama onko karvanaama mukana vai ei, tai sitten muut karvanaamat rohkaistuneet esimerkistäni ja todenneet että menkööt yksin pipoaloihin jos itseä ei kiinnosta.

Ja sen jälkeen leidit löytää pippaloissa vähän muitakin karvanaamoja illan viihdykkeeksi.

Vierailija
42/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 165 cm ja 55 kiloa, ns. Unelmamitoissa. Treenaan ja syön terveellisesti, pitkä vaalea tukka. Ei mukaan kukaan lähesty, ikinä. En usko hetkeäkään, että ylipaino on syynä sille ettei löydä puolisoa, varsinkaan jos sitä ei ole 100 kiloa.

Ap:lle tsempit. Voit myös hyvin klikkailla niitä hottiksia, ei siinä mitään menetä. Heistä kyl löytyy ihan samalla tavalla järkeviä ihmisiä, jotka haluaa jakaa elämän samankaltaisen ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan lähteä pois sellaisista sovelluksista, joista tulee itselle paha olo. Onhan se ihan selvää, että ei niitä ole tehty kuluttajan hyvinvointia vaan rahoja ajatellen. Jos et meinaa löytää matcheja, sinulle voidaan myydä helpommin maksullisia lisäpalveluita. 

Vierailija
44/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Kiitps viesteistä. Ilmeisesti se on sitten se ylipainoa. Sitä arvelinkin. Menee siis aikansa ennen kuin olen normaalipainossa. Paino on jakaantunut melko tasaisesti enkä ole tosiaan mikään pullerovatsainen tmv.

Liikuntaan pääsin kiinni pitkällisen vaivan poistutta leikkauksella.

Joku kysyi onko lyhyet hiukset, ei ole.

Netistä koitan etsiä oman henkiset ja -kokoiset. En edes klikkaile hyvännäköisiä. Mietin vaan kun en tosiaan kelpaa edes ns. Taviksille. Elämänkoulu on ok, jos elämä on halussa mutta monesti kuvista voi päätellä mm. että viina virtaa ja.

En ole viestitellyt epätoivoisena vaan kevyesti. Kuutenkin luulis jonkun olevan joka haluaisi sitoutua. En minäkään ole suin päin yhteenmuuttamassa. Mietin vain että millaisia muijia niillä miehillä on ollut, kun ei uskalleta sitoitua. Helppo ei ollut minunkaan liittoni, mutta en ole menettänyt toivoa uudesta pysyvästä suhteesta.

En

kyllä mä väitän, että tulet kuitenkin pettymään, jos odotat että miehet juoksee sun perässä kunhan hoikistut. ja että olisi nimenomaan sellaisia miehiä, joista itse olet kiinnostunut. ei se reaalimaailmassa mene ihan niin.

Vierailija
45/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon 165 cm ja 55 kiloa, ns. Unelmamitoissa. Treenaan ja syön terveellisesti, pitkä vaalea tukka. Ei mukaan kukaan lähesty, ikinä. En usko hetkeäkään, että ylipaino on syynä sille ettei löydä puolisoa, varsinkaan jos sitä ei ole 100 kiloa.

Ap:lle tsempit. Voit myös hyvin klikkailla niitä hottiksia, ei siinä mitään menetä. Heistä kyl löytyy ihan samalla tavalla järkeviä ihmisiä, jotka haluaa jakaa elämän samankaltaisen ihmisen kanssa.

Ei kukaan lähesty ikinä? Missä sitten käyt? Katsotko silmiin ketään? Oletko nätti kasvoiltasi?

Vierailija
46/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Kiitps viesteistä. Ilmeisesti se on sitten se ylipainoa. Sitä arvelinkin. Menee siis aikansa ennen kuin olen normaalipainossa. Paino on jakaantunut melko tasaisesti enkä ole tosiaan mikään pullerovatsainen tmv.

Liikuntaan pääsin kiinni pitkällisen vaivan poistutta leikkauksella.

Joku kysyi onko lyhyet hiukset, ei ole.

Netistä koitan etsiä oman henkiset ja -kokoiset. En edes klikkaile hyvännäköisiä. Mietin vaan kun en tosiaan kelpaa edes ns. Taviksille. Elämänkoulu on ok, jos elämä on halussa mutta monesti kuvista voi päätellä mm. että viina virtaa ja.

En ole viestitellyt epätoivoisena vaan kevyesti. Kuutenkin luulis jonkun olevan joka haluaisi sitoutua. En minäkään ole suin päin yhteenmuuttamassa. Mietin vain että millaisia muijia niillä miehillä on ollut, kun ei uskalleta sitoitua. Helppo ei ollut minunkaan liittoni, mutta en ole menettänyt toivoa uudesta pysyvästä suhteesta.

En

kyllä mä väitän, että tulet kuitenkin pettymään, jos odotat että miehet juoksee sun perässä kunhan hoikistut. ja että olisi nimenomaan sellaisia miehiä, joista itse olet kiinnostunut. ei se reaalimaailmassa mene ihan niin.

Minä väitän, että mahdollisuudet paranevat huomattavasti.

Vierailija
47/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota että juoksevat. Kunhan jonkun katse edes kerran viipyisi vähän pidempään eikä aina vaan kääntyisi pois.

Mitä tarkoitat että en en löydä toiveitani vastaavaa? Ei minulla ole mitään erityistä kriteerilistaa. Kun ny olisi elämä kohdallaan ja osaisi kommunkoida ja olisi luotettava.

Sitä en tiedä miten epätoivo voi huokua minusta....En kulje koko ajan epätoivoisin katsein esim.

AP

Vierailija
48/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jyrkät mielipiteet ja vahva elämänkatsomus? Millainen asenne ja itsevarmuus? Tasomiehen kanssa jos ei kohtaa ei onnistu.

Miettinyt tätä. Kyllä jokaisessa naisessa joka yli 30v. Ja sinkku on jokin seikka mikä ei nappaa. Tai niille ei nappaa.

Tunnen niin monia koulutettuja, kauniita, hoikkia ja seksikkäitä naisia, jotka ovat vielä luonteeltaan mukavia ja kilttejä mutta silti sinkkuja. Kovasti haluavat avioon ja lapsia mut kun ei nappaa.

Muistelin omaa treffihistoriaa ja eihän se ulkonäkö pitkälle kanna jos päässä humisee tyhjyys ja asenne anteeksi kun olen olemassa. Näin jos haluaa tasokkaan miehen. Sossupummin saa nyt kuka vaan nurkkiin norkkoilemaan.

Luuletko että niillä oikeasti ärsyttävän näköisillä naisilla on joku hyväkin Mies? Ne on jotain sekundaa jonka ne on pokannu kännissä baarissa. Tulleet raskaaksi eronneet ja tehneet samat temput uuden miehen kanssa. Se on mihin tyytyy.

Mieheni ei ole komea, mutta hän on täydellinen aviomies. Omat puutteet ja virheet on ja ne hyväksyn hiljaa. Sen vuoksi en ole sinkku +30. Ennen kolmekymppistä oli useampi hyvin elämässä pärjäävä mies aikeissa viedä mut vihille. Siitäkin huolimatta et oli muutama ylimääräinen kilo ja itse sossupummi tasoa :D miehet eivät vaan tienneet mikä luuseri oikeasti Olen!

Vierailija
49/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän vielä että jos ei käy missään tai käy ruuhka sikaan keskustassa niin ei varmasti saa katseita. Oikea aika ja paikka!

Ja miehet pelkäävät nykyään kun heti ollaan syyttämässä ahdistelusta.

Nuorempana sain paljon katseita , varsinkin teininä, mutta lähempänä 30 ne vaan loppui. Miehet on pervoja ja tykkäävät katsella lapsia.

Vierailija
50/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt yritä lyödä alhaalla olevaa, mutta on silti hyvä pitää mielessä, että naiset rankkaa 80% miehistä alle keskiarvon. Eli se mielestäsi "tavis" ei välttämättä ole lähelläkään tavista, tavis olisi siinä 50% tienoilla. Jonka naiset pisteyttäisi sinne alimpaan neljännekseen.

Vierailija
51/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan lähesty ikinä? Missä sitten käyt? Katsotko silmiin ketään? Oletko nätti kasvoiltasi?

Töissä, urheiluharrastuksissa, kirjastossa ja vietän kavereiden kanssa aikaa.

En varmaan ole nätti, en mä osaa sitä arvioida. Omasta mielestäni ihan perusnäköinen. En varmasti se kaunein, mutta en usko, että mua tarvii ulkonäön takia säikähtää.

En osaa flirttailla. Osaan kyl jutella ja monesti höpötän tuntemattomien kanssa, mutta en osaa semmosta seksuaalissävytteistä flirttailua.

Vierailija
52/61 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jos teistä tuntuu että kukaan ei vilkaisekaan teitä niin kyse voi olla myös femakkotoverienne aiheuttamasta miesviha hysteriasta. Vielä muutama vuosi sitten uskalsi aika vapaasti katsella naisia missä vain kulkikin, toki sillä tavalla hienotunteisesti ettei nyt mielestään tullut häirinneeksi ketään. Nykyään tulee käännettyä katse pois jo hyvissä ajoin vaikka vastaan tulisi miten nätti ja kivannäköinen nainen tahansa. Ennen femakon tunnisti siitä että se oli ruma ja veetumaisen näköinen. Nykyään se voi olla myös seksikkäästi tälläytynyt kaunotar joka vaan kyttää tilaisuutta saattaa joku "pervo" kuseen häirinnästä.

Kuinka tuo mielestäni ruma mies kehtaa edes puhua minulle! 

Vierailija
53/61 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt yritä lyödä alhaalla olevaa, mutta on silti hyvä pitää mielessä, että naiset rankkaa 80% miehistä alle keskiarvon. Eli se mielestäsi "tavis" ei välttämättä ole lähelläkään tavista, tavis olisi siinä 50% tienoilla. Jonka naiset pisteyttäisi sinne alimpaan neljännekseen.

Se ns. tutkimus johon viittaat, ei ole virallinen tutkimus kunnollisella otannalla, vaan OkCupid deittivuston teettämä kysely. Se ei siis ole validi mittari millään tasolla. Itse olen hyvin objektiivinen ihminen, ja osaan erotella täysin realistisesti eri viehättävyystasot. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, osa hieman keskiverron yläpuolella, pieni osa todella komeita ja pienen pieni määrä todella epäviehättäviä. Sama pätee toki naisiinkin.

Vierailija
54/61 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy voi olla sun iässäsi. Ikäisesi miehet uskovat saavansa nuorempiakin naisia. Sinua vanhemmat miehet taas pelkäävät, että saattaisit haluta vielä iltatähden. Tilanne voi muuttua, kun olet viiskymppinen. Ainakin itselläni kävi juuri näin eli ikävuosina 40-50 ei pahemmin  kukaan ollut kiinnostunut, mutta sen jälkeen taas oli. 

Vierailija
55/61 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on valitettavasti se ylipaino.

Itse olin vielä muutama vuosi sitten hoikka. Miehet olivat kiinnostuneita, iskivät baareissa ja katselivat kaduilla. Sitten aloin lihoa... Lihoin kymmenen kiloa, toisen kymmenen kiloa... Kukaan ei enää katsonutkaan. Nyt olen lihonut 40kg ja kuten arvaat, kukaan ei enää vilkaise. Hyvä ettei sylkäise.

Ikävää, että ylipaino on niin paha turnoff ettei saa edes mahdollisuutta. Tosissaankin syö naista, kun ei kelpaa kenellekään. Ei edes niille pullukoille miehille.

Vierailija
56/61 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ns. tutkimus johon viittaat, ei ole virallinen tutkimus kunnollisella otannalla, vaan OkCupid deittivuston teettämä kysely. Se ei siis ole validi mittari millään tasolla. Itse olen hyvin objektiivinen ihminen, ja osaan erotella täysin realistisesti eri viehättävyystasot. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, osa hieman keskiverron yläpuolella, pieni osa todella komeita ja pienen pieni määrä todella epäviehättäviä. Sama pätee toki naisiinkin.

Oli miten oli, kyllähän tuo suuntaa antaa, eikä ainakaan viitteitä päinvastaiseen. Katsotaan sitten uudestaan, jos aiheesta tehdään laajempi tutkimus. En odota tulosten muuttuvan radikaalisti.

Vierailija
57/61 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin pakkomielle monella naisella on siitä parisuhteesta? Ei kenenkään "tasoa" määritä,

onko miestä vai ei. Nyt kuulkaas eukot, mies ei ole mikään onnistumisen mitta. Elämästä voi ja kannattaa nauttia ilman jotain  m i e s t ä. Ihan on ylimainostettu se sellainen otus kuin mies. Uskokaa pois ja vapauttakaa itsenne noista piinaavista mies ajatuksista. 

Tämä on niin totta! Jos ap lakkaisi etsimästä miestä ja keskittyisi omaan hyvinvointiinsa, voisi hän yhtäkkiä löytääkin hyvän vapaan itselleen sopivan miehen.

Vierailija
58/61 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gsgdgdsfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli, kyllähän tuo suuntaa antaa, eikä ainakaan viitteitä päinvastaiseen. Katsotaan sitten uudestaan, jos aiheesta tehdään laajempi tutkimus. En odota tulosten muuttuvan radikaalisti.

Pseudotiedettä, ei todellakaan pätevä tutkimus. Luin sen, ja otanta on mitättömän pieni. Täten se ei ole tarpeeksi luotettava. Lähdekriittisyyttä kehiin, kiitos. 

Vierailija
59/61 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki kelvata. Olen 31 v enkä ole koskaan päässyt seurusteluasteelle. Tässä vaiheessa olen jo luovuttanut, koska olen vähäisen kokemuksen takia virheellinen. Loppu elämä siis menee yksin ja yksinäisyyteen olen jo tottunut. Paikka oli kova pari vuotta sitten, mutta asia oli vaan kohdattava. Kohtaloni on olla yksin.

Vierailija
60/61 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän