Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät horoskooppimerkit?

Vierailija
03.02.2018 |

Kertokaa kokemuksia tietyistä ihmisistä, tai jos olette huomanneet tietyn merkin kaltaiset ihmiset inhottaviksi.

Huom! Ei tarvitse ottaa tosissaan, koska astrologia on pseudotiedettä.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat. Pahansuopia kieroilijoita ilman mitään kykyä ottaa vastuuta teoistaan tai sanoistaan.

Vierailija
62/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ei näihin usko, mutta kaikista löytynee ärsyttävyyksiä. Kauris-äärimmäinen pessimismi, vahingonilo ja synkkyyden näkeminen kaikessa on jo taiteenlaji. Tämän merkin kanssa pärjää, kun joustaa (he eivät jousta, ainakaan mielipiteissään). Vesimies-näissä on äärimmäisen älykkäitä mutta epävarmuudessaan vellovia ja sitten niitä vähemmän älykkäitä ja epävarmoja joissa ei ole mitään viehättävää. Kalat-ajelehtivat hörhöillen virran mukana, riippuvuuksiin ja hallitsemattomaan rahankäyttöön taipuvaisia, miellyttämisenhaluisia ja ajautuvat hankaluuksiin, niistä ulos ja aina uusiin vaikeuksiin. Oinaat-luulevat olevansa säkenöiviä ja ainutlaatuisen lahjakkaita ja paistattelevat nolosti ihailussa, todellisuudessa melko itsekkäitä ja alttiita houkutuksille, kovin syvälliseen analyysiin eivät kykene. Härät-jääräpäisiä ja maanläheisiä, miehissä on pelottavia jyriä joiden tieltä kannattaa pysyä poissa. Osaavat vaihtaa mielipidettään jos jaksat keksiä pyörän uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset-liukkaita vaihtamaan mielipidettää ja seuraa, mitään kovin pysyvää ja uskollista et löydä, taipumusta pahantahtoiseen juoruiluun. Rapu-kotona oleileva hiiri, mielenkiinnottomampaa seuraa turha etsiä. Loukkaantuu herkästi mutta loukkaa itse yhtälailla. Leijona-kuvittelee olevansa maailman napa ja sotkee keskenään suoruuden ja rehellisyyden ja ällistyttävän loukkaamisen. Neitsyt-pikkutarkka nihilisti ja pilkunnussija, raivostuttavan vaativa sekä itselleen että muille. Vaaka-epärehellinen taivaanrannanmaalari joka kuvailee itseään idealistisesti ja totuus on jotain ihan muuta. Yleensä suuret luulot itsestään. Skorpioni-jos etsit pitkävihaista ja ei-uskollista valitse tämä, pistää silloin kun et sitä odota ja loukkaantuu käsittämättömän herkästi. Jousimies-vielä yksi ajelehtija, ihminen joka haluaa sekä matkustaa että saada kaiken mutta lisäksi olisi kiva saada talo täyteen kaikenlaisia elikoita joita sysäilee sitten muiden hoidettaviksi.

Vierailija
64/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomannut ettei kalat ole niin vilpitön ja empaattinen horoskooppi mitä se antaa aina ymmärtää? Tunnen 4 kalaa, jotka ovat enemmän tai vähemmän narsisteja. - häikäilemättömästi kiusaa muita ja manipuloi. He eivät tunne _yhtään_ empatiaa. En kerro tarkemmin ettei minua tunnisteta. :D

T. Ap

Olet osittain oikeassa. Itse olen kalat enkä ole juuri lainkaan empaatinen. En keksi montakaan tilannetta, joissa olisin tuntenut edes hivenen empatiaa. Mutta en mä nyt sentään ihan narsistikaan ole enkä varsinkaan kiusaaja. Manipulointi onnistuu kyllä.

Miten ollakaan, olen kalat. Ja erittäin empaattinen, siis teen todella huonoja päätöksiä itselleni jotta joku muu voisi paremmin. Puhutaan tyypistä, joka odottaa kamat valmiina 4 h , jos joku on sanonut tulevansa noutamaan silloin, enkä edes osaa antaa asiasta vihaista palautetta kun kyyti on huomattavasti myöhässä. En osaa manipuloida. Horoskooppimerkillä ei liene tässä merkitystä.

Vierailija
65/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko outo, kun en tiedä kenenkään tuttujeni horoskooppimerkkejä? Kenenkään syntymäpäiviä en muista, ja jos muistankin, en tiedä minkä horroskoopin ajankohtaan ne osuvat. Ja jos tietäisinkin, en tietäisi mitä ominaisuuksia mihinkin merkkeihin muka liittyy.

On minulla varmaan muitakin aukkoja sivistyksessä, mutta enpä taida aloittaa niiden paikkaamista horoskopian opiskelusta.

Et ole jäänyt mistään paitsi. :D Onhan horoskoopit aika turhia, mutta olen aina ollut kiinnostunut analysoimaan ihmisten luonteita, niin siksi leikkimielisesti yhdistän ihmisiä horoskooppimerkkeihin. Ketä normaalia ihmistä kiinnostaa kiusaajansa horoskooppimerkki? Niinpä vain minua :DD T. Ap

Vierailija
66/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja lueskellessani jousimies taitaa olla ainoa merkki mistä ei ole hirveästi keksitty mitään pahaa. T. Ap

Vierailija
67/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit ovat rasittavia!!

Vierailija
68/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalat ja inhoan vettä. Merta, suihkua, kastumista, kylpyä. Varsinainen horoskooppimerkki.

Vierailija
69/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies miespuolisena ihan kamala!😣

Vierailija
70/72 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonat on rasittavia.

Samoin kaksosmiehet tunnistan heti. Ne on niitä jotka käy ihan jokaiseen vitutushermoon.

Vierailija
71/72 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomannut ettei kalat ole niin vilpitön ja empaattinen horoskooppi mitä se antaa aina ymmärtää? Tunnen 4 kalaa, jotka ovat enemmän tai vähemmän narsisteja. - häikäilemättömästi kiusaa muita ja manipuloi. He eivät tunne _yhtään_ empatiaa. En kerro tarkemmin ettei minua tunnisteta. :D

T. Ap

Ihan samanlainen kokemus kaloista! Lisäksi ovat monesti alkoholin suurkuluttajia. Kalojen lisäksi härät ja neitsyet ovat yleensä ikävimpiä, hankalimpia ja ilkeimpiä kaikista horoskooppimerkeistä. En kyllä oikein silti usko horoskooppeihin.

Vierailija
72/72 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehet (miehet) eivät sitoudu parisuhteeseen, heillä on usein ollut paljon irtosuhteita. Kovia asrvostelelmaan muita, mutta itsestään eivät kerro juuri mitään. Parisuhteessa etäisiä, kierrä kaukaa ja juokse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän