Ärsyttävimmät horoskooppimerkit?
Kertokaa kokemuksia tietyistä ihmisistä, tai jos olette huomanneet tietyn merkin kaltaiset ihmiset inhottaviksi.
Huom! Ei tarvitse ottaa tosissaan, koska astrologia on pseudotiedettä.
Kommentit (72)
Entäs kiinalaisessa horoskoopissa?
Kukot ovat olleet aika itserakkaita manipuloijia.
Oletteko huomannut ettei kalat ole niin vilpitön ja empaattinen horoskooppi mitä se antaa aina ymmärtää? Tunnen 4 kalaa, jotka ovat enemmän tai vähemmän narsisteja. - häikäilemättömästi kiusaa muita ja manipuloi. He eivät tunne _yhtään_ empatiaa. En kerro tarkemmin ettei minua tunnisteta. :D
T. Ap
Olenko outo, kun en tiedä kenenkään tuttujeni horoskooppimerkkejä? Kenenkään syntymäpäiviä en muista, ja jos muistankin, en tiedä minkä horroskoopin ajankohtaan ne osuvat. Ja jos tietäisinkin, en tietäisi mitä ominaisuuksia mihinkin merkkeihin muka liittyy.
On minulla varmaan muitakin aukkoja sivistyksessä, mutta enpä taida aloittaa niiden paikkaamista horoskopian opiskelusta.
Vesimiehethän ovat juuri sellaisia, jotka eivät halua matkia muita, ovat oman tiensä kulkijoita.
Oma mielipide *täytyy* olla melkein kaikkeen ja siksi saattavat ärsyttää muita.
En missään nimessä halua matkia muita, päinvastoin, itse joskus tahallaan provosoi *erilaisuudella*.
Samoin kovinkin herkkiä vaistoamaan muiden mielialat, ehkä se on sitten jonkun mielestä muiden seuraamista.
Tämä ei tarkoita sitä, ettei olisi omaa mielipidettä vaan että ottavat mutkinkin huomioon.
Olen itse Vesimies, ärsyttävä joskus, myönnän, mutta en tunne itseäni tuosta erään kommentista.
sama juttu. Olen vesimies, enkä tunnista itseäni lainkaan noista. Samoin ex-mies ja äitini. Jokainen menee omia polkujaan, lukee, kirjoittaa, pohtii. Ei hengaile facebookissa yms.
Lampaat, vuohet mitkä onkaan saisivat tukehtua LSD:hen ja hypätä katolta. Ei mitään aitoa lammasta näissä. Näyttävät kameleilta pikemmin ja itsesääliä nämä paskiaiset osaavat ja kieroa kommunikaatiota kaiken maailman ällötyksillä. Ketjukin on varmaan tai varmasti lampaan aloittama.
Kalat- ärsyttäviä haahuilijoiita.
Härkänaiset - näennäisesti avuttomia bimboja
Kaksoset - eivät osaa päättää mitään, epävarmoja
Neitsyt-naiset, rasittavia pilkinviilaajia
Härkämiehet ovat ärsyttävän jääräpäisiä. Kun päättävät jonkun asian niin eivät anna periksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomannut ettei kalat ole niin vilpitön ja empaattinen horoskooppi mitä se antaa aina ymmärtää? Tunnen 4 kalaa, jotka ovat enemmän tai vähemmän narsisteja. - häikäilemättömästi kiusaa muita ja manipuloi. He eivät tunne _yhtään_ empatiaa. En kerro tarkemmin ettei minua tunnisteta. :D
T. Ap
Olet osittain oikeassa. Itse olen kalat enkä ole juuri lainkaan empaatinen. En keksi montakaan tilannetta, joissa olisin tuntenut edes hivenen empatiaa. Mutta en mä nyt sentään ihan narsistikaan ole enkä varsinkaan kiusaaja. Manipulointi onnistuu kyllä.
Skorpionit, empatiakyvyttömiä ja kaksinaamaisia. Myrkyttää ihmissuhteita.
Tiedättekö sattumalta sellaisia asperger-tyylisiä ihmisiä että mikä on heidän horoskooppinsa? Tiedätte varmaan tyypin, sellainen tollottava tuhannen jaardin katse, pikkutarkka pätijä aiheissa joilla ei ole mitään merkitystä ja muutenkin toisinaan käytöstavaton mäntti joka avoimesti nauttii jos pääsee valta-asemaan jossa kiusata muita?
Vierailija kirjoitti:
sama juttu. Olen vesimies, enkä tunnista itseäni lainkaan noista. Samoin ex-mies ja äitini. Jokainen menee omia polkujaan, lukee, kirjoittaa, pohtii. Ei hengaile facebookissa yms.
Täällä vielä yksi vesimies lisää ja olen aina erottunut joukosta olemalla jotenkin erilainen kuin muut, niin hyvässä kuin pahassa. Tosin pakko myöntää että nuorempana yritin kovasti olla niinkuin muut kun en halunnut erottua joukosta. Nykyään taas en enää välitä siitä vaikka olisin valtavirran ja massan mukaan outo. Minäkin kaihdan Facebookia ja somea.
Vesimies esittää loistotyyppiä, luotettavaa, uskollista ja fiksua. On pidetty ja rento kaveri. Kuitenkin kumppanilleen ailahteleva raivopää, omaan napaan tuijottelija. Haukkuu, solvaa ja on ilkeä. Ei laita tikkuakaan ristiin kumppaninsa takia, vaan hänen elämä pyörii omien töiden, harrastusten jne parissa. Hän on laiska, eikä halua nähdä vaivaa. Paras suhde vesimiehelle on seksisuhde hänen omilla säännöillään.
Vierailija kirjoitti:
Vesimies esittää loistotyyppiä, luotettavaa, uskollista ja fiksua. On pidetty ja rento kaveri. Kuitenkin kumppanilleen ailahteleva raivopää, omaan napaan tuijottelija. Haukkuu, solvaa ja on ilkeä. Ei laita tikkuakaan ristiin kumppaninsa takia, vaan hänen elämä pyörii omien töiden, harrastusten jne parissa. Hän on laiska, eikä halua nähdä vaivaa. Paras suhde vesimiehelle on seksisuhde hänen omilla säännöillään.
Tämä on niin totta!
Jos ruvetaan puljaamaan näitä horoskooppeja auki, niin kauris tykkää härästä ja toisinppäin, mutta kumpikaan ei pidä vaa´asta, joten se on heidän ärsyttävä tyyppi, joten voimme lakata tästä keskustelemasta ja minä lähden ostamaan kebabia.
Rapu- ja neitsytmiehet. Voi jestas mitä nyhveröitä. Naisten kanssa tulen toimeen horoskoopista riippumatta. Ehkä huonoiten kalojen kanssa. Ovat monesti semmoisia haihattelijoita ja itsesäälissä rypeviä. Itse olen jousimies
Samaa mieltä.