Ai luoja että olen kyllästynyt tuon äijän kuittailuun.
Olen nuorempana ollut alipainoinen ja nyt vanhemmiten paino noussut, muttei edelleen olen normaalipainoinen. 3 lasta ym. Ihme vittuilua esim. tänään saunassa samoin, että just ja just mahtu perse pefletille. Kerran samoin että telkkarista tulee ohjelma Ihana lihava elämäni, niin sanoi, että sinähän sen tiedät😡. No kunhan valitin.
Kommentit (12)
No onpa häijy tyyppi. Mitä olet vastannut? Olet sen verran arvokas, että tuommoista ei tarvitse sinun sietää.
Vierailija kirjoitti:
No onpa häijy tyyppi. Mitä olet vastannut? Olet sen verran arvokas, että tuommoista ei tarvitse sinun sietää.
Jotenkin niin aina tyrmistyn, että en sano mitään 😞
Eikä siinä hetkessä tarvitsekaan sanoa jos menee sanattomaksi! Ole lempeä itsellesi. Parempikin ehkä haukata happea ja miettiä sanansa kunnolla. Mielestäni voisit jollain lapulla tai viestillä tms kertoa, että sinua loukkaa tuommoiset kehoa arvostelevat kommentit. Ihan totta, saat pitää puolesi eikä sitä tarvitse hävetä! Et ole heikko, jos puolustat oikeuttasi turvalliseen oloon kotonasi. Älä anna kenenkään kävellä noiden rajojen yli. Miehesi ei ehkä tajuakaan, miten nuo sanat sinuun vaikuttavat. Tsemppiä <3
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä hetkessä tarvitsekaan sanoa jos menee sanattomaksi! Ole lempeä itsellesi. Parempikin ehkä haukata happea ja miettiä sanansa kunnolla. Mielestäni voisit jollain lapulla tai viestillä tms kertoa, että sinua loukkaa tuommoiset kehoa arvostelevat kommentit. Ihan totta, saat pitää puolesi eikä sitä tarvitse hävetä! Et ole heikko, jos puolustat oikeuttasi turvalliseen oloon kotonasi. Älä anna kenenkään kävellä noiden rajojen yli. Miehesi ei ehkä tajuakaan, miten nuo sanat sinuun vaikuttavat. Tsemppiä <3
Kaivannee fyysistä kosketusta oli se avokämmen tai ei, näin talvisin voi tulla ihan kipinää, kun on tätä staattista sähköä nyt joka paikassa.
Uutta kipinää suhteelle? Tinttaa turpaan sitä.
Mitähän sinä olet sanonut miehellesi tai tehnyt että tuollaisia puhuu. Kyllästyttää lukea näitä yksipuolisia jorinoita.
Kerro, että jatkossa et ole hänen kanssaan alasti, jos ei käytös parane.
Aika moni mies sabotoi oman seksielämänsä haukkumalla vaimonsa ulkonäköä.
Et ole tainnut levittää sillisammiota hetkeen pamputettavaksi. Kiukkuisena kuittailee laatdipepusta sitten.
Siis mies sanoi saunassa noin minulle. Kirjoitusvirhe