Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät horoskooppimerkit?

Vierailija
03.02.2018 |

Kertokaa kokemuksia tietyistä ihmisistä, tai jos olette huomanneet tietyn merkin kaltaiset ihmiset inhottaviksi.

Huom! Ei tarvitse ottaa tosissaan, koska astrologia on pseudotiedettä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt tästä härkänaisten esiin nostosta(kyllä, olen itsekin tällainen) Yleensä härkäihmisiä ei pahemmin noteerata missään, vaan ollaan sitä perusmassaa. Noh, jännä kuulla tämäkin puoli.

Omakohtainen kokemus leijonahenkilöistä ei ole kovin mairitteleva.

Vierailija
42/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset ehdottomasti, varsinkin miehet. Todella kaksnaamasia kusipäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat todella narsistisia pelureita.

Kaksoset rasittavia tuuliviirejä.

Härät elitistisiä ja itsepäisiä.

Leijonat tarvitsevat paljon huomiota.

Jousimies rasittava intoilija.

Oinas, pomottelija.

Neitsyet takertuvat joka kielioppivirheeseen tai mihin vain virheeseen.

Skorpioni salakavala, mustasukkainen.

Vierailija
44/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt!!! Työkavereina ollut (naisia)..Ihan kauheita nipottajia, narsistisuuteen taipuvaisia ja vaikeita tapauksia muutenkin. Juoksen karkuun..

Vierailija
45/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset ehdottomasti, varsinkin miehet. Todella kaksnaamasia kusipäitä.

Totta! Minun mies on kaksonen.

Vierailija
46/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksos- ja oinasmiehet.

Kaksonen: ailahteleva, puhuu toiset pyörryksiin, kaksinaamainen, huijari, pelkuri.

Oinas: oman polkunsa tallaaja, vaikea sitoutua, jääräpää, ajattelee vaan omaa napaansa. V.mäinen kännissä.

Ja vesimies mies (niinkun tuolla yläpuolellajo kerrottiin). Mukamas jotain hirveän erikoista, mukava seuramies, mutta v.mäinen. Selkäänpuukottaja.

Rapunainen: tylsä, yksinkertainen. Ottaa liikaa riskejä.

Vierailija
47/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumiehet on ihania vaikka oikukkaita. Ovst niin herkkiä ja huolehtivaidia, heitä pitää ymmärtää.

Olen itse kaurisnainen, enkä tunnista tässä ketjussa olevani itsekäs manipuloija, kaikkea muuta.

Ahkera, tunnollinen, aikaansaava, säästeliäs, herkkä. Mukautuva, ei dominoiva vaan enemmänkin sovittelija, rauhaisa, tasapainoinen, äidillinen jne. Eli tyypillinen kauris.

Itselläni kaksosmies, ja tunnistan tuon, että heissä on kaksipuolta; mieheni palvoo minua mutta toisaalta jyrää, eikä kuuntele. Kaksostenluonne on kaksisuuntainen.

Vierailija
48/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset ja vesimiehet ovat sitten miehiä tai naisia aivan kammottavia ja kierrän kaukaa.

Kaksoset ovat kieroja ja pettävät parhaat ystävänsä. Vesimiehet luulevat olevansa niin ihanan vapaamielisiä ja rentoja. Tosiasiassa ovat vain niin laiskoja etteivät viitsi arvioida ketään vaan ovat sitten maailmanhalaajia ja samaa mieltä viimeksi puhuneen kanssa. Ei mitään omaa aivotoimintaa aina matkimassa muita.

Tähän asti olen kyllä kuullut vesimiesten olevan rasittavia ihan päinvastaisista syistä, liiasta omanlaatuisuudestaan ja ihan muissa sfääreissä elämisestä kuin muut ihmiset. Syytetty on myös juurikin liiasta ihmisten arvioimisesta ja analysoinnista ja varsinkin liiasta aivotoiminnasta ja erikoisuudestaan..

Vierailija
49/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona= Pakko aina olla valokeilassa, jatkuvasti vääntävät kaikesta draamaa ja muutenkin ärsyttää se jatkuva esilläolon tarve. Eivät siedä mitään kritiikkiä.

Oinas= Muuten ihan mukavia, mutta välillä aivan käsittämättömän itsekkäitä ja saattavat räjähtää raivosta tosi helposti. Osaavat olla tosi rasittavia.

Kaksonen= Juoruilevat kokoajan kaikesta ja kaikista, jopa läheisistä ystävistä puhuvat pahaa. Epäluotettavia.

Vierailija
50/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimies esittää loistotyyppiä, luotettavaa, uskollista ja fiksua. On pidetty ja rento kaveri. Kuitenkin kumppanilleen ailahteleva raivopää, omaan napaan tuijottelija. Haukkuu, solvaa ja on ilkeä. Ei laita tikkuakaan ristiin kumppaninsa takia, vaan hänen elämä pyörii omien töiden, harrastusten jne parissa. Hän on laiska, eikä halua nähdä vaivaa. Paras suhde vesimiehelle on seksisuhde hänen omilla säännöillään.

Juutikin näin, hyi.

Vierailija
51/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt-naiset, rasittavia pilkinviilaajia

Vaikken ole huomannut mitään yhtenäisyyksiä samanmerkkisten kanssa, mutta pakko myöntää että neitsyt-naiset ovat olleet juuri niitä tietynlaisia siivoushulluja, ehkä jopa kontrollifriikkejäkin :D mutten osaa kyllä sanoa merkinperusteella mitkä olisivat ärsyttäviä. Skorppareita usein haukutaan kamaliksi, mutta ei ole sellaisia vastaan tullut. Olen itsekin skorppari enkä ole huomannut olevani ilkeä tai suorasanainen, päinvastoin en uskalla sanoa suoriasanoja kellekään vaikka pitäisi :D Skorppari-miehet on omien havaintojen perusteella olleet lähinnä "love and peace" hippejä.

Vierailija
52/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimies esittää loistotyyppiä, luotettavaa, uskollista ja fiksua. On pidetty ja rento kaveri. Kuitenkin kumppanilleen ailahteleva raivopää, omaan napaan tuijottelija. Haukkuu, solvaa ja on ilkeä. Ei laita tikkuakaan ristiin kumppaninsa takia, vaan hänen elämä pyörii omien töiden, harrastusten jne parissa. Hän on laiska, eikä halua nähdä vaivaa. Paras suhde vesimiehelle on seksisuhde hänen omilla säännöillään.

Juutikin näin, hyi.

...siis juurikin. Onkohan kyseessä sama tyyppi...niin tutulle kuulostaa?

Vierailija
53/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauriit on tunnollisia ja ahkeria, mutta myös nalkuttajia ja tiukkiksia.

Vierailija
54/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas mimmi oli aika kumma tapaus... ensinnäkin tuli mut iskemään ja siitä se sitten lähti. Aika kova pomottelemaan kylläki ja jossain vaiheessa en enää suostunu metkuihin ja alko nimittely ja koska en suostunu haukuttavaksi lakkasin vastaamasta. Ja sitten vaan koko homma läsähti. Sinne meni 12v.

Semmoinen osittain kaukosuhde.

Vierailija
55/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosmiehet ovat itsekkäitä.

Leijonanaiset ovat inhottavia, huomionkipeitä. Ajattelevat ehkä olevansa jotain elämää suurempaa vaikka totuus on ihan toinen.

Oinaat ovat ärsyttäviä päsmäreitä, myös neitsyillä taipumusta samaan.

Sen sijaan härästä ei oo huonoja kokemuksia, vaan päinvastoin. Härkämiehet on ihania! Samoin skorpioneista ei ole huonoja kokemuksia vaikka tunnen/tiedän useita. Heistä ei oikein ole mitään pahaa sanottavaa. Ovat monikerroksellisia ihmisiä, joten kovin yksioikoinen ihminen ei heistä usein pidäkään. Tai sit oon vaan ollut skorpionien " luotettujen" listalla ;)

Vierailija
56/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Oinaat ovat todella ärsyttäviä, itsepäisiä,päällepäsmäröiviä egoisteja, joilla on voimakas mielipide vähän joka asiaan. Olen itse Oinas, mutta en voi sietää muita Oinaita.

Ravut taas pahoittavat mielensä aivan kaikesta, minulla on kolme rapuystävää, joiden kanssa on välillä ollut useampi kuukausi mykkäkoulua, koska jokin ajattelematon kommenttini on ylitulkittu.

Vierailija
57/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikaiset seksikumppanini:

Kaksoset: Ainavalmis fuckboy

Oinas ja Härkä: Väsymätön jyystäjä

Neitsyt: Neuroottinen perfektionisti

:D

Itse olen Kaksoset, nuo sarvekkaat on olleet suosikit :D

Vierailija
58/72 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimiehethän ovat juuri sellaisia, jotka eivät halua matkia muita, ovat oman tiensä kulkijoita.

Oma mielipide *täytyy* olla melkein kaikkeen ja siksi saattavat ärsyttää muita.

En missään nimessä halua matkia muita, päinvastoin, itse joskus tahallaan provosoi *erilaisuudella*.

Samoin kovinkin herkkiä vaistoamaan muiden mielialat, ehkä se on sitten jonkun mielestä muiden seuraamista.

Tämä ei tarkoita sitä, ettei olisi omaa mielipidettä vaan että ottavat mutkinkin huomioon.

Olen itse Vesimies, ärsyttävä joskus, myönnän, mutta en tunne itseäni tuosta erään kommentista.

- Sama täällä. Kaikkeen on oma mielipide ja näkemys. Haluan tehdä asiat käytännössä vain omalla tavallani, vaikka pyrin ottamaan muut huomioon. Oman tieni kulkija olen täysin, sillä en kestä perässä roikkuvia laahustajia. - Olen onneksi luovalla alalla ja saan keskittyä täysillä omiin visioihini ja tehdä kaiken ihan itse, ettei tarvitse mennä perässä ja tehdä uusiksi... 

Terv. Vesimies

Vierailija
59/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juutikin näin, hyi.

...siis juurikin. Onkohan kyseessä sama tyyppi...niin tutulle kuulostaa?

Voi olla kyse samasta ihmisestä. Ainakin toivon, ettei heitä ole enemmän olemassa.

Vierailija
60/72 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta!

No eiköhän tuo päde suurimpaan osaan miehistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän