Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisikohan varata mulle ja miehelle ulkomaanmatkan ensi kesälle mieheltä salaa?

Matkalle
17.10.2022 |

Siis ihan siltä kannalta mietin, että mies sitten varmasti olisi lomalla tms. Mä tiedän jo oman kesälomani ajankohdan koska meillä on kiertävät listat. Miehen loma on suurella todennäköisyydellä eri aikaan kuin mulla enkä mä voi siirtää lomani ajankohtaa jos kukaan ei vaihda mun kanssa. Miehellä on saldovapaita ja pekkasia toki joilla pystyy pelaamaan ja saamaan viikon vapaata.

Sekin, että pakko varata ajoissa lennot ja hotelli jos haluaa tiettyyn ajankohtaan loman eikä halua maksaa sikamaisia hintoja. Ihan johonkin Euroopan maahan mietin matkaa.

Mies täyttää pyöreitä vuosia ensi talvena ja siksi mietin lahjaksi tätä matkaa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se siirto/peruutusoikeudella.

Tässä näkee kuinka ihana kiertävä lomasysteemi on! Mäkin tiedän vaikka eläkeikään asti jo omat kesälomani, siis 20 vuoden päähän :)

Vierailija
2/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se mies miettii, että mitä sanon nyt kavereille, joiden kanssa on suunniteltu juhlimista kohta kahden vuoden ajan, varattu mökki ja Arttu Viskari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten se mies miettii, että mitä sanon nyt kavereille, joiden kanssa on suunniteltu juhlimista kohta kahden vuoden ajan, varattu mökki ja Arttu Viskari.

:)))))

Voi ei, Artsa taas! :)))

Vierailija
4/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sovin mieheni sihteerin kanssa miehen kalenterin täyteen kaikenlaisia sisäisiä palavereja matkan ajankohdalle. Ja kun se viikko sitten koitti, hups, kalenteri olikin tyhjä ja lähdettiin matkalle!

Vierailija
5/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä matkaa nyt vielä lokakuussa tarvitse tilata.

Vierailija
6/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sovin mieheni sihteerin kanssa miehen kalenterin täyteen kaikenlaisia sisäisiä palavereja matkan ajankohdalle. Ja kun se viikko sitten koitti, hups, kalenteri olikin tyhjä ja lähdettiin matkalle!

Onko miehesi sihteeri hyvännäköinen povipommi? Olisitte ottaneet hänet mukaan ja pitäneet hauskaa kolmistaan.. ;)

Vai lähditkö sinä miehesi sihteerin kanssa sinne lomamatkalle? 😁 Sekin voi olla ihan ok, jos miehelle järjestät sille aikaa jotain mukavaa..

Vierailija
7/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deturilta saa peruutuspaikkoja todella edullisesti ensi keväälle ja kesälle.

Vierailija
8/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies on tuollainen, että suunnittelee kaveriensa kanssa tuollaisia. Ja jos suunnittelisi, niin hän kertoisi mulle niistä. 

Vierailija
9/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Menköön mökille poikien ja Artun kanssa, niin ap voi mennä reissuun jonkun komean hanukkaan kanssa.

Täähän on se, mitä poikien ja Artun kanssa bilettämisestä seuraa kotirintamalla.

Vierailija
10/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä matkaa nyt vielä lokakuussa tarvitse tilata.

Kirjoitinko, että olen sitä nyt varaamassa? Hyvissä ajoissa kuitenkin ensi vuoden puolella.

Käytin vahingossa Lomalle-nikkiä tuossa yhdessä viestissä. 

Vierailija
11/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies on tuollainen, että suunnittelee kaveriensa kanssa tuollaisia. Ja jos suunnittelisi, niin hän kertoisi mulle niistä. 

On se. Et sinä muuten kyselisi, uskallatko varata.

Vierailija
12/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se täyttää talvella pyöreitä, niin miksi te ette lähde silloin matkalle?

Vierailija
13/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko "aurinkomatkalaisia"?

Me ei olla enää kahteenkymmeneen vuoteen otettu pakettimatkaa. Suosittelen: varaa siirtokelpoiset lennot ja Bookingista joku kiva hotelli, minkä saa peruuttaa kuluitta lähtöön asti.

Lentokentällä vaan taksijonosta taksi (hotellin nimi ja osoite paperille...) tai kentältä auto vuokraan. Monella "paremmalla" hotellilla on myös oma shuttle bus kentän ja hotellin välissä.

Helppoa ja siirtokelpoista 👍

Vierailija
14/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. Et sinä muuten kyselisi, uskallatko varata.

Et sitten osannut lukea aloitusta. 

Vierailija
15/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se täyttää talvella pyöreitä, niin miksi te ette lähde silloin matkalle?

Miksi pitäisi mennä talvella? Kesällä on paremmin aikaa.

Vierailija
16/61 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla enää kahteenkymmeneen vuoteen otettu pakettimatkaa. Suosittelen: varaa siirtokelpoiset lennot ja Bookingista joku kiva hotelli, minkä saa peruuttaa kuluitta lähtöön asti.

Lentokentällä vaan taksijonosta taksi (hotellin nimi ja osoite paperille...) tai kentältä auto vuokraan. Monella "paremmalla" hotellilla on myös oma shuttle bus kentän ja hotellin välissä.

No ei todellakaan olla mitään aurinkomatkalaisia. Koskaan ei ole ostettu mitään pakettimatkaa eikä osteta. Aina etsin itse lennot ja hotellin. En nyt kaivannut mitään vinkkejä kuinka järjestää lomamatka.

Vierailija
17/61 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan olla mitään aurinkomatkalaisia. Koskaan ei ole ostettu mitään pakettimatkaa eikä osteta. Aina etsin itse lennot ja hotellin. En nyt kaivannut mitään vinkkejä kuinka järjestää lomamatka.

No mitä ihmettä siinä varaamisessa sitten pelkäät?

Anteeksi nyt vaan, mutta otsikko "uskaltaisinko varata" viittaa kyllä johonkin... (tarkoituksella vaiko freudilaisena lipsahduksena??)

Että mies suuttuu ? Vai mitä ?

Ja mitä palstalta ylipäätään kaipasit, äänestystä

A) kyllä uskallat

B) et uskalla

????

Vierailija
18/61 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella uskottavaa, alkaen tuosta sihteeri-sanasta. Että viikon loman otti jättämättä työnantajalle vuosilomapyyntöä? Kyllä ainakin meillä pomon kanssa on pitkin viikkoa asioita, joita pitää hoitaa ja jos ei ole myönnetty vuosilomaa niin silloin tottakai hän odottaa minun olevan paikalla.

Vierailija
19/61 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Toinen ei halua aina samaa kuin sinä. Itsellesi ja äidillesi/kaverillesi/serkulle voit varata, jos pääsette sopuun yksityiskohdista. Mieheltä kannattaa kysyä ja neuvotella. Ethän itsekään haluaisi että joku toinen päättää aina puolestasi asiat. Kunnioitetaan sitä. Silti päätät itse miten toimit, ei tämä kommentti sitä määrää myös, mutta se on mielipide. 

Vierailija
20/61 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku nyt leuhottaa olevansa suurikin maailmanmatkaaja kun ei käytä junttiurpojen matkatoimistoja. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi