Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jälkiehkäisypillerin sekoittaa esim. juomaan niin, ettei se maistu läpi?

Vierailija
03.02.2018 |

Mihin juomaan se kannattaisi laittaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi aamukahviin.

Vierailija
2/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa maistua läpi? Et saa antaa salaa sellaista edes satunnaiselle kumppanille. Ja jos itse käytät, niin läpi maistuminen ei haittaa. Jälkiehkäisy on vain naisen itse päätettävissä. Vai meinaakko antaa ekakai tyrmäystippoja ja sitten vielä jälkiehkäisyn...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi. Ja jos tunget je-pillerin jonkun juomaan niin se joku toivottavasti tekee rikosilmoituksen.

Vierailija
4/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiaa apteekissa, sillä kyllä ne apteekissa vähän kyselee, kun mies tulee jälkiehkäisypilleriä ostamaan. 

Vierailija
5/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy asiaa apteekissa, sillä kyllä ne apteekissa vähän kyselee, kun mies tulee jälkiehkäisypilleriä ostamaan. 

Siis olettaako ne apteekissa asiakkaan sukupuolen?? Onpa vanhoillista ja sovinistista!

Vierailija
6/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa maistua läpi? Et saa antaa salaa sellaista edes satunnaiselle kumppanille. Ja jos itse käytät, niin läpi maistuminen ei haittaa. Jälkiehkäisy on vain naisen itse päätettävissä. Vai meinaakko antaa ekakai tyrmäystippoja ja sitten vielä jälkiehkäisyn...

Ilmoitettu asiattomaksi.

Ap

Vierailija
7/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä yhdessä kotimaisessa elokuvassa, olikohan Varasto mies laittanut je-pillereitä raskaana olevan naisystävänsä jugurttiin, jotta raskaus keskeytyisi?

Sattuikin vaan vahinko ja naisen miespuolinen työkaveri söi salaa jogurtin ja tuli siitä huonovointiseksi.