Voiko jälkiehkäisypillerin sekoittaa esim. juomaan niin, ettei se maistu läpi?
Kommentit (7)
Miksi ei saa maistua läpi? Et saa antaa salaa sellaista edes satunnaiselle kumppanille. Ja jos itse käytät, niin läpi maistuminen ei haittaa. Jälkiehkäisy on vain naisen itse päätettävissä. Vai meinaakko antaa ekakai tyrmäystippoja ja sitten vielä jälkiehkäisyn...
Ilmoitettu asiattomaksi. Ja jos tunget je-pillerin jonkun juomaan niin se joku toivottavasti tekee rikosilmoituksen.
Kysy asiaa apteekissa, sillä kyllä ne apteekissa vähän kyselee, kun mies tulee jälkiehkäisypilleriä ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysy asiaa apteekissa, sillä kyllä ne apteekissa vähän kyselee, kun mies tulee jälkiehkäisypilleriä ostamaan.
Siis olettaako ne apteekissa asiakkaan sukupuolen?? Onpa vanhoillista ja sovinistista!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa maistua läpi? Et saa antaa salaa sellaista edes satunnaiselle kumppanille. Ja jos itse käytät, niin läpi maistuminen ei haittaa. Jälkiehkäisy on vain naisen itse päätettävissä. Vai meinaakko antaa ekakai tyrmäystippoja ja sitten vielä jälkiehkäisyn...
Ilmoitettu asiattomaksi.
Ap
Eikös siinä yhdessä kotimaisessa elokuvassa, olikohan Varasto mies laittanut je-pillereitä raskaana olevan naisystävänsä jugurttiin, jotta raskaus keskeytyisi?
Sattuikin vaan vahinko ja naisen miespuolinen työkaveri söi salaa jogurtin ja tuli siitä huonovointiseksi.
Äitisi aamukahviin.