Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kuinka paljon vanhemman miehen ottaisit?

Vierailija
01.02.2018 |

Kuinka paljon teillä max. voisit ajatella olevan ikäeroa? Tuli Linda L -David H -jutusta mieleen. Itselleni on myös tilanne, että 53v mies on ihastunut minuun ja olen 36v. Mies on mukava ja jotakin tunnetta on..Mutta ikänsä mietityttää ja kyllä häiritsee minua. Harmittaa sinänsä kun miellyttävä ihminen, mutta minulle tulee "isä"-fiiliksiä välillä mieleen. Olisiko teille mahdoton ajatus ja ikäero?

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä rajani on joka ikävaiheessa ollut +8 vuotta. Sen yli ei vaan pysty, vaikka ikä kuinka on numero. Ihminen voi olla edelleen kiinnostava, mutta ei parisuhdemateriaalia, koska koen meidät eri ikäpolveksi.

5 vuotta nuorempi on juuri ja juuri mahdollisuuksien rajoissa, mieluummin vain 2 vuotta nuorempi kuitenkin.

Vierailija
62/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajatellut että joku 7-9v vielä ihan ok. Nyt kun olen 30v niin olen huomannut, että jopa 4-5v vanhemmat miehet vaikuttavat jotenkin.. ukottuneilta. Monilla paljon ryppyjä ja hiukset muuttaneet hartioille asumaan. Iskämahakaan ei selkeästi ole vain perheellisten etuoikeus. Olen ollut tästä hyvin järkyttynyt, sillä jotenkin aina uskoin sen "naiset rupsahtaa, miehistä tulee charmikkaita"- mantran. Ei muuten tule, nekin rupsahtaa yhtälailla. Pitänee aloittaa puuma-vaihe suunniteltua aiemmin. Onneksi tajusin aloittaa ryppyvoiteen käytön jo nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahjoille tiedoksi:

Ainoa oikea ikäero on 3,7654688 vuotta.

Kaikki muu on kieroa.

Vierailija
64/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehet osaavat hyräillä speden spelien tunnarit ja hötkyttää reisiä koukussa toisiaan kohti, niskat ja olkapäät rentoina siitä sitten käsiä heijjaillaan poltelta toiselle ristiin.

Vierailija
65/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max 5 v. Olen 45 ja mieheni on 50 ja kyllä siinä jo huomaa ikäeron selvästi. Sukupolvikokemus on eri, hän oli jo ollut täysi-ikäinen, kun mä olin yläasteella eli liian eri aikoihin teini-ikä.. Ei voisi olla enempää ikäeroa todellakaan. Nuorempana olisin ajatellut, että ehkä max 3 v eli vielä vähemmän.

Minua kiinnostaisi tietää tarkemmin, mitä merkitystä suhteessa on sillä, onko teini-ikä ollut samaan aikaan vai ei. Nyt olette kuitenkin jo tukevasti keski-ikäisiä. Minä en ollut syntynytkään silloin kun mieheni oli teini, eikä ole haitannut.

Se on esimerkki. Kannattaa perehtyä sukupolvikokemuksiin. Tulee olo, että on eri maailmoista, kun on eri ikäluokista.

Viiden vuoden ikäero ei tee teistä eri sukupolvea, hömppä.

Ainakin kuusi vuotta tekee, mieheni muistelee 70-luvun musiikkia ja minä 80- luvun. Hänen nuoruutta on bändit lavoilla, minun diskoissa. Hänen muoti oli leveät lahkeet, minun olkatoppaukset. Hän on käynyt kansakoulua ja minä peruskoulua.

Viisi vuotta nuorempi veljeni on alkanut käyttää tietokonetta jo kotona pelaamiseen, minä lukiossa basicin opetteluun.

Vierailija
66/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 10v, olen itse 23.

Vierailija
67/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekypsyys onkin ainoa hyvä asia vanhemmissamiehissä. Mä en ainakaan koskaan sais oman ikäistäni, koska niille pitää olla sellainen lapsellinen miellyttäjä.

Vierailija
68/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suunnilleen ikäisistään tykkäävät saavat eniten alapeukkua?

Olipa yllätys, ettei tähän saa vastausta.

Vierailija
69/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vanhempaa miestä enää ikinä!

Nykyinen mies 7v nuorempi, nuorempi on parempi naiset ;)

Vierailija
70/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaassa suhteessani mies oli seitsemän vuotta nuorempi. Neljä tuntia seksiä joka päivä!

Ikis taas harhoissa.

Tätä samaa tykität. Olet provohahmo.

En ole. Minulla oli 34-vuotiaana 27-vuotias rakastaja. Mihin heikkoon kohtaan tämä sinussa kolahtaa, aivoihin vaiko haaroihin?

Vierailija
71/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max 5 v. Olen 45 ja mieheni on 50 ja kyllä siinä jo huomaa ikäeron selvästi. Sukupolvikokemus on eri, hän oli jo ollut täysi-ikäinen, kun mä olin yläasteella eli liian eri aikoihin teini-ikä.. Ei voisi olla enempää ikäeroa todellakaan. Nuorempana olisin ajatellut, että ehkä max 3 v eli vielä vähemmän.

Minua kiinnostaisi tietää tarkemmin, mitä merkitystä suhteessa on sillä, onko teini-ikä ollut samaan aikaan vai ei. Nyt olette kuitenkin jo tukevasti keski-ikäisiä. Minä en ollut syntynytkään silloin kun mieheni oli teini, eikä ole haitannut.

Ihanan ylimielinen asenne "tukevasti keski- ikäisiä" ikään kuin kaikki yli 40 on se ja sama, samoja harmaahapsia. Tiedoksesi että 45 on vielä hyvässä kunnossa ja menevä nainen, kun mies 57 alkaa jo paljonkin harmaantua, pappautua ja odotella eläkettä. Itse olen 47- vuotiaana 12-vuotiaan äiti, laskettelen ja urheilen lapsen kanssa. mies 57- vuotiaana isoisä eikä tykkää enää edes käydä missään muualla kuin mökillä verkkareissa.

-eri

Vierailija
72/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viisi vuotta vanhemman, joka olisi ikäloppu.

N 52 

Vierailija
73/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa olennaisempi on fyysisten ja henkisten tarpeiden ero tai sen puute.

Ikä on vain numero jos seksi ja vuorovaikutus toimivat kumpaakin tyydyttävällä tavalla.

Aina säälittävät (ilmeisen) nuoret henkilöt, miehet, naiset ja muut, jotka sovinnaisuuttaan ja konservatiivisuuttaan rajoittavat itseään järjettömästi.

Onni ja autuus jäävät silloin ehkä kokonaan löytymättä. Oma on vahinkonne. Minä olen ne löytänyt monta kertaa ja uusin suhde alkoi 2 kk sitten. En usko monogamiaan enkä ikuiseen rakkauteen. Ikuiseen ystävyyteen kylläkin, kaikkien exieni kanssa.

Ja hei, pimppani päihittää nuorten tyttöjen pimpat. Olen treenannut yli 40 vuotta päivittäin enkä häpeä käyttää sitä.

Vierailija
74/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin jonkin aikaa sitten suhteesta, jossa mies oli 7 vuotta vanhempi, ja ajattelin että seuraavaksi haluan pienemmän ikäeron. Mutta sitten menin ihastumaan 15 v. vanhempaan mieheen. :) En tiedä pitääkö hän minua ihan pikkutyttönä, olen itse ihan sekaisin...

Vierailija
75/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan ylimielinen asenne "tukevasti keski- ikäisiä" ikään kuin kaikki yli 40 on se ja sama, samoja harmaahapsia. Tiedoksesi että 45 on vielä hyvässä kunnossa ja menevä nainen, kun mies 57 alkaa jo paljonkin harmaantua, pappautua ja odotella eläkettä. Itse olen 47- vuotiaana 12-vuotiaan äiti, laskettelen ja urheilen lapsen kanssa. mies 57- vuotiaana isoisä eikä tykkää enää edes käydä missään muualla kuin mökillä verkkareissa.

-eri

Aijai, kun tuli mielensäpahoittajalta tekstiä. Taitaa olla ikäkriisi meneillään.

Minusta kirjoittaja viittasi siihen, että jos molemmat osapuolet ovat selvästi aikuisia ihmisiä ja molemmilla sitä elämänkokemusta löytyy, niin viiden vuoden ikäero ei tunnu missään. Esimerkiksi 16-vuotias ja 21-vuotias --> Ei hyvä. Toinen aikuinen, asuu luultavasti yksin ja opiskelee/käy töissä ja toinen vielä alaikäinen eikä ehtinyt lainkaan elää vanhemmista irti. Viiden vuoden ikäero on tässä tuntuva. Sen sijaan 40-vuotias ja 45-vuotias: Viiden vuoden ikäero on mitätön. Molemmilla runsaasti kokemusta eikä kumpikaan ole suhteessa altavastaaja.

Vierailija
76/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 52 kirjoitti:

Ikä on vain numero jos seksi ja vuorovaikutus toimivat kumpaakin tyydyttävällä tavalla.

Aina säälittävät (ilmeisen) nuoret henkilöt, miehet, naiset ja muut, jotka sovinnaisuuttaan ja konservatiivisuuttaan rajoittavat itseään järjettömästi.

Onni ja autuus jäävät silloin ehkä kokonaan löytymättä. Oma on vahinkonne. Minä olen ne löytänyt monta kertaa ja uusin suhde alkoi 2 kk sitten. En usko monogamiaan enkä ikuiseen rakkauteen. Ikuiseen ystävyyteen kylläkin, kaikkien exieni kanssa.

Ja hei, pimppani päihittää nuorten tyttöjen pimpat. Olen treenannut yli 40 vuotta päivittäin enkä häpeä käyttää sitä.

Asennetta!

Itse uskon ikuiseen rakkauteen, koska rakastan myös ystäviäni, eri tavalla vain.

T. 15 v. vanhempaan ihastunut

Vierailija
77/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 52 kirjoitti:

Parempi olisi, koska peräputki lähtee sitten rajuun käyttöön ja oletan usein, mutta ehdotan kyllä ennen sinne menemistä, että sopiiko jos työnnyn hitaasti peräputkeen. Aina on onnistunut.

Vierailija
78/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suunnilleen ikäisistään tykkäävät saavat eniten alapeukkua?

Siksi, että täällä on paljon näitä setämiehiä alapeukuttamassa kun haluavat niitä selvästi nuorempia naisia ja samat setämiehet trollaavat näillä ”olen 27 vuotias nainen ja haluan vain 20-30 vanhempia miehiä” viesteillä 😅

Vierailija
79/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli viisi vuotta nuorempi. Ehkä max viisi vuotta vanhempi, mutta mieluummin nuorempi.

N47

Vierailija
80/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju rakastaja omistaa hopeisen rinnan hopeakuusenneulaisia.

Uljaan pitkän taka- ja sivutukan. Parta on joulupukillakin, mutta metoomiehellä seon paikkaamassa päälakea, joka on kalju.

Uu Jeas Hopeakettu. Ui rannalle ja tule pelastamaan minut.

Aih aih Hopeakettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi