Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kuinka paljon vanhemman miehen ottaisit?

Vierailija
01.02.2018 |

Kuinka paljon teillä max. voisit ajatella olevan ikäeroa? Tuli Linda L -David H -jutusta mieleen. Itselleni on myös tilanne, että 53v mies on ihastunut minuun ja olen 36v. Mies on mukava ja jotakin tunnetta on..Mutta ikänsä mietityttää ja kyllä häiritsee minua. Harmittaa sinänsä kun miellyttävä ihminen, mutta minulle tulee "isä"-fiiliksiä välillä mieleen. Olisiko teille mahdoton ajatus ja ikäero?

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 32 ja sellainen +/- 3 vuotta suuntaansa. Aika huonossa kunnossa ovat miehet jo tuossa 40 tienoilla kun itse olen treenaava timmi nainen ja miehenkin pitää olla kunnossa.

Vierailija
82/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 5 vuotta sitten olisin sanonut että mies voisi olla max 5 vuotta vanhempi mutta vanhemmiten on mieli muuttunut. Täytän tänä vuonna 37 ja voisin ihan hyvin ottaa 20 vuotta vanhemman miehen. Riippuu miehestä ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu 57 metoomies kirjoitti:

Raju rakastaja omistaa hopeisen rinnan hopeakuusenneulaisia.

Uljaan pitkän taka- ja sivutukan. Parta on joulupukillakin, mutta metoomiehellä seon paikkaamassa päälakea, joka on kalju.

Uu Jeas Hopeakettu. Ui rannalle ja tule pelastamaan minut.

Aih aih Hopeakettu

Uih uih mitoomies, hypi kuuseen ja raasta munaa kuusen varteen.

Mun lihaksikas bodattu Janne mies 22v. Lupas että laittaa sut solmuun jos tuut meille jakaa lahjoja jouluna.

Sillä on siili ja rautaset nyrkit.

Vierailija
84/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uljaan pitkän taka- ja sivutukan. Parta on joulupukillakin, mutta metoomiehellä seon paikkaamassa päälakea, joka on kalju.

Aih aih Hopeakettu

Oksensin

Vierailija
85/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aih aih Hopeakettu

Oksensin

Komppi. Luulen ettemme ole ainoita jotka oksentavat tällä hetkellä tuolle harmaalle hipsijälle. Jolla on elämää jäljellä korkeintaan noin 27v.

Vierailija
86/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 v nainen. Meinasin sanoa et 10 v ikäero minusta ok mutta mutta..enpä voisi kuvitella ottavani 57-vuotiasta miestä. Äijähän olisi 60 v ihan kolmessa vuodessa :D

37 v mies taas olisi ihan kersa.

Eli sanon 5 vuoden ikäero olisi minulle ok.

Vierailija
87/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapeleita tulin tarkistelemaan kirjoitti:

Nainen 52 kirjoitti:

Ikäeroa olennaisempi on fyysisten ja henkisten tarpeiden ero tai sen puute.

Ikä on vain numero jos seksi ja vuorovaikutus toimivat kumpaakin tyydyttävällä tavalla.

Aina säälittävät (ilmeisen) nuoret henkilöt, miehet, naiset ja muut, jotka sovinnaisuuttaan ja konservatiivisuuttaan rajoittavat itseään järjettömästi.

Onni ja autuus jäävät silloin ehkä kokonaan löytymättä. Oma on vahinkonne. Minä olen ne löytänyt monta kertaa ja uusin suhde alkoi 2 kk sitten. En usko monogamiaan enkä ikuiseen rakkauteen. Ikuiseen ystävyyteen kylläkin, kaikkien exieni kanssa.

Ja hei, pimppani päihittää nuorten tyttöjen pimpat. Olen treenannut yli 40 vuotta päivittäin enkä häpeä käyttää sitä.

Parempi olisi, koska peräputki lähtee sitten rajuun käyttöön ja oletan usein, mutta ehdotan kyllä ennen sinne menemistä, että sopiiko jos työnnyn hitaasti peräputkeen. Aina on onnistunut. <3

Luuletko anaaliseksiä minulle tuntemattomaksi taiteenlajiksi

😂😂😂. En tajunnutkaan, miten vanhoillisia ja samalla lapsellisia ikämiehetkin ovat.

Vierailija
88/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+/- 3v. En halua taluttaa vanhusta tulevaisuudessa.

Vierailija
89/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä ottaisin vain joko omanikäisen tai hiukan nuoremman. Haluan aktiivisen ja terveen vanhuuden. Olen pitänyt itsestäni huolta koko elämäni. Vanhempi mies ei enää pysty seksiin ja todennäköisesti joutuisin jossakin vaiheessa omaishoitajaksi. Eli mieluumnin olisin yksin kuin vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
90/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v maksimissaan, oli sitten sen verran minua vanhempi tai nuorempi.

Vierailija
91/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suunnilleen ikäisistään tykkäävät saavat eniten alapeukkua?

Siksi, että täällä on paljon näitä setämiehiä alapeukuttamassa kun haluavat niitä selvästi nuorempia naisia ja samat setämiehet trollaavat näillä ”olen 27 vuotias nainen ja haluan vain 20-30 vanhempia miehiä” viesteillä 😅

Aha. No sinähän sen tiedät. Setämies setämies setämies setämies setämies.

Itse alapeukutin koska olen kyllästynyt Ikiksen miljooniin avauksiin samasta aiheesta.

Vierailija
92/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-6 vuotta olisi hyvä, korkeintaan omani ikäinen.

En voisi kuvitella omani ikäistä tai vanhempaa, -5 vuotta on hyvä. Onneksi ei tuota tarvitse murehtia, nuorempi minulla on ja pysyy.

Vierailija
93/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 5v. vanhemman. Sitä vanhemmilla alkaa olla mielenmaisema erilainen ja arvot vanhanaikaiset. Itse olen 43v. ja seurustelen 39v. kanssa.

Vierailija
94/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuotta vanhemman. Tämän hetkinen ihastus on 13 vuotta vanhempi, on kyllä nuorekkaan oloinen ikäisekseen. Häntä aiempi kiinnostus oli 17 vuotta vanhempi ja taas vanhemman oloinen ikäisekseen, oli kyllä varattu, joten siksi en yrittänytkään mitään.

n34

Vierailija
95/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon teillä max. voisit ajatella olevan ikäeroa? Tuli Linda L -David H -jutusta mieleen. Itselleni on myös tilanne, että 53v mies on ihastunut minuun ja olen 36v. Mies on mukava ja jotakin tunnetta on..Mutta ikänsä mietityttää ja kyllä häiritsee minua. Harmittaa sinänsä kun miellyttävä ihminen, mutta minulle tulee "isä"-fiiliksiä välillä mieleen. Olisiko teille mahdoton ajatus ja ikäero?

Minä en ottaisi päivääkään vanhempaa. Olen itse 35-vuotias ja mieheni on 25-vuotias. Meillä toimii parisuhde ja seksuaalisuus näin. En vaihtaisi vanhempaan.

Vierailija
96/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 29, en voisi ottaa yli 35-vuotiasta miestä. Mieluiten ottaisin jonkun 25-30 v. Pidän nuoremmista.

Vierailija
97/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että 70% viesteistä on Ikiksen tekemiä.

Ja tätä jatkuu joka päivä. Jokainen vuoden päivä.

Vierailija
98/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raja on 0-5 vuota vanhempi. Kerran seukkasin vähän aikaa 58v kanssa, mutta edes siniset pillerit ei toimineet ja mies ei verenpaineen takia uskaltanut käyttää.

Vierailija
99/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aina, että haluan 3-7 vuotta vanhemman miehen. Sitten rakastuin itseäni yli 20 vuotta vanhempaan. Mies on niin sopiva kuin kukaan voi minulle olla, joten tässä sitä edelleen ollaan vuosien jälkeen. Jos joskus kuitenkin erotaan, niin kyllä minä hieman nuoremman taas yrittäisin löytää. Ihan jo sen takia, että väkisinhän sitä välillä miettii, että mitäs sitten, kun mies on 80-v....

Vierailija
100/160 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että 70% viesteistä on Ikiksen tekemiä.

Ja tätä jatkuu joka päivä. Jokainen vuoden päivä.

No ainakin on tylsää lukea näitä viestejä. Monibon vastannut ihan todenmukaisesti.

Itselläni on 8v nuorempi mies ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme