Nainen kuinka paljon vanhemman miehen ottaisit?
Kuinka paljon teillä max. voisit ajatella olevan ikäeroa? Tuli Linda L -David H -jutusta mieleen. Itselleni on myös tilanne, että 53v mies on ihastunut minuun ja olen 36v. Mies on mukava ja jotakin tunnetta on..Mutta ikänsä mietityttää ja kyllä häiritsee minua. Harmittaa sinänsä kun miellyttävä ihminen, mutta minulle tulee "isä"-fiiliksiä välillä mieleen. Olisiko teille mahdoton ajatus ja ikäero?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että 70% viesteistä on Ikiksen tekemiä.
Ja tätä jatkuu joka päivä. Jokainen vuoden päivä.
No ainakin on tylsää lukea näitä viestejä. Monibon vastannut ihan todenmukaisesti.
Itselläni on 8v nuorempi mies ja hyvä niin.
Juuri tuosta tämän tunnistaa ;)
Miehellä on vain ikä. Ei mitään muuta ominaisuutta.
Heh heh.
0v.
En ole koskaan ollut vanhemman miehen kanssa enkä voi edes kuvitella sellaista! Nykyinen aviomieheni on 5v nuorempi eli juuri sopivasti
Meillä ikäeroa 21 vuotta eikä ole tullut isäfiiliksiä koskaan. Mies ei ole ulkoisesti nuorekas, mutta henkisesti hyvin tässä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että 70% viesteistä on Ikiksen tekemiä.
Ja tätä jatkuu joka päivä. Jokainen vuoden päivä.
No ainakin on tylsää lukea näitä viestejä. Monibon vastannut ihan todenmukaisesti.
Itselläni on 8v nuorempi mies ja hyvä niin.
Juuri tuosta tämän tunnistaa ;)
Miehellä on vain ikä. Ei mitään muuta ominaisuutta.
Heh heh.
Voi luoja. Pitäiskö sun hakea hoitoa, jos kaikki jotka ei tykkää vanhuksista on sun mielestä ikiksiä. Sitä paitsi ikis on se, joka haukkuu alle 25-vuotiaita naisia.
Meillä on ikäeroa 8 vuotta. Minä 55, mies jo eläkkeellä. Ikäero tuntuu ja vaikuttaa suhteessa, vaikka mies on ikäisekseen ihan nuorekas. Itselleni tämä on kyllä aika lailla maksimi ikäero, mitä voisin kuvitella tässä iässä. Joskus 30+ vuotiaana seurustelin 11-12 vuotta itseääni vanhemman miehen kanssa eikä se silloin ollut paha ikäero, mutta nyt en voisi kuvitellakaan lähes seitsemänkymppistä miestä.
Noin kymmenen vuotta. Alan olla kolmekymppinen ja nuorempana olisi mennyt isompikin ikäero, mutta ei enää, nyt ero alkaa jo näkyä. Tietysti voi sattua kohdalle vaikka 25 vuotta vanhempi, jonka kanssa kaikki natsaa kuin unelma ja sitten heitetään kymmenen vuoden säännöt likapyykkiin, mutta nyt tuntuu kyllä tältä, että kymmenen on maksimi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenee nopeampaa. Mies pitäisi olla 10-15 vuotta nuorempi. Jo monella 43+ miehillä terveys rapakunnossa sekä potenssiongelmaa poikkeuksetta ruumiillista työtä tekevillä.
Olen mies 47 v ja olen fyysisesti erinomaisessa kunnossa ja potenssissa ei mitään vikaa. No joo, en tee fyysistä työtä.
Olen itse 38 ja erottuani pitkästä suhteesta ikätoverini kanssa, olen muutaman vuoden ajan tapaillut lähinnä itseäni nuorempia (nuorin miesystävä oli 14 vuotta nuorempi, mutta olikin harvinaisen kypsä tapaus). Jotenkin nuoremmat vaan kiinnostaneet enemmän. Mutta niin vaan tuli loppuvuodesta 10 vuotta vanhempi mies joka vei kertatapaamisella jalat alta... Että ei mulla näemmä kovin tarkkoja ikärajoja sitten olekaan.
Tällä hetkellä korkeintaan neljä vuotta vanhemman.
N21
Mun mies 14v vanhempi. Tapsimme, kun olin 26v ja nyt täytän 31v.
En mä huomaa oikein mistään tuota ikäeroa. Ehkä musiikista jaa elokuvista puhuttaessa. Tykätään molemmat urheilla, matkustella, lukea, sijoitaa ja tykätään hienoista vaatteista, kulttuurista ja sisustuksesta jne. Me keskustellaan paljon ja ollaan molemmat melko perhekeskeisiä.
Nykyinen on 6 vuotta vanhempi, ja jos joskus pitää vaihtaa tuo johonkin toiseen, niin otan nuoremman. Kyllä se ikä oikeasti alkaa paitsi näkymään, myös tuntumaan 40 jälkeen.
Semmonen 16 vuottakin on ihan hyvä. Siis tää kundi oli mitä 27v, kun nuo tapasivat? Onpa hurjan vanha ukko! Edellinen tyttöystäväni oli 20v ja minä 36v kun aloimme seurustelemaan eikä suhteemme todellakaan kaatunut ikäeroon vaan ihan muihin juttuihin. Sellaisiin joihin se kaatuis vaikka nainen ois 40v.
Noo, semmonen 35-40 vuotta vanhempi ja varakas olisi ihan kiva. Eikä mitään avioehtoa sitten.
N66
Vierailija kirjoitti:
Ihmisessä on muutakin kuin ikä.
Siksi kysymys on hassu.
No on se hassu mutta jos nainen on 30,v ja mies 99-v,olisko aika lopettaa höpönassutteluja miettiä kuinka paljon vanhuksella on omaisuutta ja mitä papereita allekirjoitetaan jos kirjoitetaan.
Tutustuin 52-vuotiaaseen mieheen ja hän totesi ikäni (46v) kuullessaan että *juuri sopivan ikäinen*. itse jäin haukkomaan henkeäni, sillä en voisi kuvitellakaan seurustelevani itseäni noin paljon vanhemman miehen kanssa. Maksimi on kolme vuotta, mutta mieluiten pari vuotta nuorempi.
Miehet ei ilmeisesti tajua, että naiselle miehen ikä merkitsee todella paljon.
Ei kannata ottaa vanhempaa miestä.Ota mieluummin oman ikäinen tai nuorempi
Noin 10-20 vuotta vanhempi mies on juuri hyvä naiselle. On täysin luonnollista että mies on naista vähän vanhempi.
N21
Luulisin että max 3 v vanhemman. Nyt on itseäni nuorempi ja hyvä onkin
Varmaan 14-15 vuotta. Nyt on sen verran nuorempi mies, oletan että toimisi toisinkin päin oikean ihmisen kanssa.