Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kuinka paljon vanhemman miehen ottaisit?

Vierailija
01.02.2018 |

Kuinka paljon teillä max. voisit ajatella olevan ikäeroa? Tuli Linda L -David H -jutusta mieleen. Itselleni on myös tilanne, että 53v mies on ihastunut minuun ja olen 36v. Mies on mukava ja jotakin tunnetta on..Mutta ikänsä mietityttää ja kyllä häiritsee minua. Harmittaa sinänsä kun miellyttävä ihminen, mutta minulle tulee "isä"-fiiliksiä välillä mieleen. Olisiko teille mahdoton ajatus ja ikäero?

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdoton ikäero, edellyttäen, että on maksettu iso omastusasunto, auto ja antelias ja rikas mies. Mutta jos on perusköyhä tavis mies, niin Juosten karkuun!

Vierailija
22/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mielestäni 10 vuotta vanhempi mies on ehkä paras mahdollinen. Siitä alaspäin on vähemmän sopivampi iän suhteen. Toisaalta sitten taas muissa asioissa saattaa olla eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin se tunneyhteys, ymmärrys ja samanhenkisyys. Olin pitkään suhteessa 7v vanhemman miehen kanssa, joka tuntui henkisesti niin paljon kypsymättömämmältä, aina oli jotenkin haastavaa. Tämän miehen kanssa on tosi helppoa olla ja jutella. Hän on hyvin lempeä, mikä on miellyttävää ja toisaalta taas tekee hieman mulle sitä isä-fiilistä mikä häiritsee, itse kun kriiseilen vielä jonkin verran.

Hän on myös itsestään huolta pitävä, mutta on myönnettävä että näkyy ikääntymistä ja se kyllä vaivaa minua kun mietin muutenkin tuota ikäeroasiaa. Olen aina ajatellut etten ottaisi itseäni paljon vanhempaa miestä. Ap

Vierailija
24/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 27v. ja kiinnostaa ainoastaan yli 20 vuotta vanhemmat miehet.

Vierailija
25/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joku 20 vuotta vanhempi ois maksimi

Vierailija
26/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vanhenee nopeampaa. Mies pitäisi olla 10-15 vuotta nuorempi. Jo monella 43+ miehillä terveys rapakunnossa sekä potenssiongelmaa poikkeuksetta ruumiillista työtä tekevillä.

Vierailija
27/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vetovoimaa tunnen viel 60-vuotiaisiikin, mut kehtaisin alottaa seurustelun ehkä maksimissaan 49-vuotiaan kanssa.

-N24

Vierailija
28/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vetovoimaa tunnen viel 60-vuotiaisiikin, mut kehtaisin alottaa seurustelun ehkä maksimissaan 49-vuotiaan kanssa.

-N24

Ja tähän syynä vaan vanhempien ja muun lähipiirin reaktio, itelle kyllä menis vanhempiki.

-N24

Vierailija
29/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 5 v. Olen 45 ja mieheni on 50 ja kyllä siinä jo huomaa ikäeron selvästi. Sukupolvikokemus on eri, hän oli jo ollut täysi-ikäinen, kun mä olin yläasteella eli liian eri aikoihin teini-ikä.. Ei voisi olla enempää ikäeroa todellakaan. Nuorempana olisin ajatellut, että ehkä max 3 v eli vielä vähemmän.

Vierailija
30/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suunnilleen ikäisistään tykkäävät saavat eniten alapeukkua?

Vierailija
31/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten pikkuisen nuorempi. Nyt olen samanikäiset kanssa, eikä yhtään vanhemmat viehättäisi.

Vierailija
32/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ajattelin että 5-6v itseäni vanhempi olis maksimi. Nyt olen 37v ja kiinnostun pääasiassa vain n.50-60v miehistä. Tosin olen naimisissa omanikäisen miehen kanssa joten nämä kiinnostukset jää vain ihailun ja korkeintaan pienen flirtin tasolle..

Osaatko sanoa, miksi sen ikäiset kiinnostaa? Ovatko kaikki ns.menestyneitä rahaa ja valtaa-miehiä että kiinnostus lähtisi siitä? Mä yritän tätä omaa tilannettani pohtia.. mies ei ole ns.perusmenestynyt, vaan tunnekypsyytensä kiehtoo. Ap

Nimenomaan se kypsyys. Ihastukseni ovat ihan tavallisia "perusmiehiä", ei mitään menestyneitä ja sitä kautta kiehtovia. Vaan kypsiä, elämänkokemusta omaavia, turvallisia miehiä. Enkä usko että tässä mitään "isähahmoakaan" kaipaan, koska minulla on ollut erittäin hyvä ja lämmin isäsuhde. Olen ajatellut olevani ehkä ajatuksiltani sitten kypsä tai "vanha", miten vaan, mutta koen olevani enemmän samalla aaltopituudella tämän vanhemman ikäluokan miesten kanssa. Ja harmaantuneet hiukset miellyttää silmää. :)

Vierailija
33/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta vanhempi olisi maksimi, luulisin. Vanhin ihastukseni oli kolme vuotta minua vanhempi. 

Oma mieheni on hieman nuorempi kuin itse olen ja se on tuntunut sopivalta.

Vierailija
34/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin 4-5 vuotta alkaa olla turhan iso ikäero kumpaankin suuntaan, mutta käytännössä tietenkin ylöspäin, koska olen nainen.

En halua pitkää leskeyttä, ja mua vaan risoo iänikuinen nuoremmat naiset ja vanhemmat miehet -asetelma. Deittisivuillakin näkee paljon miehiä jotka ihan avoimesti hakevat esimerkiksi vain 6-18 vuotta itseään nuorempia. En millään usko että tuollainen ihminen on kaikin tavoin ihan ok kumppani, mutta onpahan ainakin avoin sen suhteen. Epäilyttää sitten nekin vanhemmat miehet jotka tuota eivät suoraan sano.

Vierailija
35/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ajattelin että 5-6v itseäni vanhempi olis maksimi. Nyt olen 37v ja kiinnostun pääasiassa vain n.50-60v miehistä. Tosin olen naimisissa omanikäisen miehen kanssa joten nämä kiinnostukset jää vain ihailun ja korkeintaan pienen flirtin tasolle..

Jaha, ystävämme silverfox taas trollaa!

Vierailija
36/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 5 vuotta enää.

Kaksi kertaa ollut suhteessa yli 10 vuotta vanhemman kanssa ja kaksi kertaa 6 ja 8 vuotta vanhemman. Ei enää. Olkoon ikä vaan numero mutta kun ei enää nappaa vanhemmat. Näin yli kolmekymppisenä se ikäero alkaa jo näkyä molemmilla osapuolilla.

Vierailija
37/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 12 v vanhempi mies ja pitemmän päälle se alkoi vähän häiritä. Nyt on kolme vuotta nuorempi mies ja tämä sopii erittäin hyvin. Itse olen 46 v. Suunnilleen samanikäinen on paras.

Vierailija
38/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max 5 v. Olen 45 ja mieheni on 50 ja kyllä siinä jo huomaa ikäeron selvästi. Sukupolvikokemus on eri, hän oli jo ollut täysi-ikäinen, kun mä olin yläasteella eli liian eri aikoihin teini-ikä.. Ei voisi olla enempää ikäeroa todellakaan. Nuorempana olisin ajatellut, että ehkä max 3 v eli vielä vähemmän.

Minua kiinnostaisi tietää tarkemmin, mitä merkitystä suhteessa on sillä, onko teini-ikä ollut samaan aikaan vai ei. Nyt olette kuitenkin jo tukevasti keski-ikäisiä. Minä en ollut syntynytkään silloin kun mieheni oli teini, eikä ole haitannut.

Vierailija
39/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika kyynistä pohtia miten sitten vanhempana ja prakaako terveys sinä ja tänä vuonna. Itse kun rakastun ei siinä ole järjellä sananvaltaa.

Vierailija
40/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin se tunneyhteys, ymmärrys ja samanhenkisyys. Olin pitkään suhteessa 7v vanhemman miehen kanssa, joka tuntui henkisesti niin paljon kypsymättömämmältä, aina oli jotenkin haastavaa. Tämän miehen kanssa on tosi helppoa olla ja jutella. Hän on hyvin lempeä, mikä on miellyttävää ja toisaalta taas tekee hieman mulle sitä isä-fiilistä mikä häiritsee, itse kun kriiseilen vielä jonkin verran.

Hän on myös itsestään huolta pitävä, mutta on myönnettävä että näkyy ikääntymistä ja se kyllä vaivaa minua kun mietin muutenkin tuota ikäeroasiaa. Olen aina ajatellut etten ottaisi itseäni paljon vanhempaa miestä. Ap

Mikset siis nauttisi keskusteluista ja henkisestä yhteydestä tämän vanhemman herran kanssa? Nuorempi sonni sitten fyysiseen suhteeseen? Jos nyt jo iän merkit sinua häiritsevät, niin kyllä tuo ongelma vain pahenee seuraavien vuosien myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi