Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kuinka paljon vanhemman miehen ottaisit?

Vierailija
01.02.2018 |

Kuinka paljon teillä max. voisit ajatella olevan ikäeroa? Tuli Linda L -David H -jutusta mieleen. Itselleni on myös tilanne, että 53v mies on ihastunut minuun ja olen 36v. Mies on mukava ja jotakin tunnetta on..Mutta ikänsä mietityttää ja kyllä häiritsee minua. Harmittaa sinänsä kun miellyttävä ihminen, mutta minulle tulee "isä"-fiiliksiä välillä mieleen. Olisiko teille mahdoton ajatus ja ikäero?

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vanhempaa. Max saman ikäinen.

Vierailija
42/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mittää vaaria haluis. Varmaan joku 5 vuotta mua vanhempi enintään vois olla. Itse olen 36v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa 9 vuotta itseäni 18 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ero tuli, mutta ikä ei kyllä siihen liittynyt. Ei ikä missään vaiheessa ollut edes mikään kysymys.

Vierailija
44/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa suhteessani mies oli seitsemän vuotta nuorempi. Neljä tuntia seksiä joka päivä!

Vierailija
45/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-7 vuotta nuorempi mies on ideaali.

Max 4 vuotta vanhempi.

Vierailija
46/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka vanha kunhan muna toimii ja on paljon rahaa.

N30

Vierailija
47/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat äijät ovat vähästä kiitollisia, nuoret aina valmiita miellyttämään. Voisin ottaa yhden kumpaakin.

Vierailija
48/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max 5 v. Olen 45 ja mieheni on 50 ja kyllä siinä jo huomaa ikäeron selvästi. Sukupolvikokemus on eri, hän oli jo ollut täysi-ikäinen, kun mä olin yläasteella eli liian eri aikoihin teini-ikä.. Ei voisi olla enempää ikäeroa todellakaan. Nuorempana olisin ajatellut, että ehkä max 3 v eli vielä vähemmän.

Minua kiinnostaisi tietää tarkemmin, mitä merkitystä suhteessa on sillä, onko teini-ikä ollut samaan aikaan vai ei. Nyt olette kuitenkin jo tukevasti keski-ikäisiä. Minä en ollut syntynytkään silloin kun mieheni oli teini, eikä ole haitannut.

Se on esimerkki. Kannattaa perehtyä sukupolvikokemuksiin. Tulee olo, että on eri maailmoista, kun on eri ikäluokista.

Vierailija
49/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaassa suhteessani mies oli seitsemän vuotta nuorempi. Neljä tuntia seksiä joka päivä!

Ikis taas harhoissa.

Tätä samaa tykität. Olet provohahmo.

Vierailija
50/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin minua nuorempi mies kuin kovin paljon vanhempi.

Vierailija
51/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max 5 v. Olen 45 ja mieheni on 50 ja kyllä siinä jo huomaa ikäeron selvästi. Sukupolvikokemus on eri, hän oli jo ollut täysi-ikäinen, kun mä olin yläasteella eli liian eri aikoihin teini-ikä.. Ei voisi olla enempää ikäeroa todellakaan. Nuorempana olisin ajatellut, että ehkä max 3 v eli vielä vähemmän.

Minua kiinnostaisi tietää tarkemmin, mitä merkitystä suhteessa on sillä, onko teini-ikä ollut samaan aikaan vai ei. Nyt olette kuitenkin jo tukevasti keski-ikäisiä. Minä en ollut syntynytkään silloin kun mieheni oli teini, eikä ole haitannut.

Se on esimerkki. Kannattaa perehtyä sukupolvikokemuksiin. Tulee olo, että on eri maailmoista, kun on eri ikäluokista.

Viiden vuoden ikäero ei tee teistä eri sukupolvea, hömppä.

Vierailija
52/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus katso ikää. 10-20v ei tunnu missään. Kaikille ei tule mitään isäfiiliksiä tuosta ikäerosta.

Vierailija
53/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v suuntaan tai toiseen on aika maksimi.

Vierailija
54/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis vuotta, maksimissaan. N52

Vierailija
55/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta!

Vierailija
56/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen perehtynyt kyllä, ja saamme jatkuvasti hyviä keskustelunaiheita erilaisista kokemuksistamme. Ei varmaan toimi kaikilla samoin, ymmärrän sen. Itse satun tykkäämään retrosta ja vintagesta, niin ukkokin on sitten yli 20 vuotta vanhempi😊

Vierailija
57/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma provohahmo!

Nuorin mieheni oli punatukkainen nuorimies. Minä olin tuolloin 34-vuotias kahden lapsen äiti. Hän oli 27 ja halusi kanssani naimisiin huolimatta siitä, että olin jo naimisissa (itseäni 2 vuotta nuoremman kanssa).

Voit vapaasti väittää provoksi, mutta suvussani on tapana naisten ottaa itseä nuorempi mies. Veljeni on viisi vuotta vaimoaan nuorempi, äitini oli kuusi vuotta isääni vanhempi.

Seksi on parasta innokkaan ja kyvykkään nuoren miehen ja halukkaan ja osaavan kypsän naisen välillä, kokeilepa tahvo itse!

Vierailija
58/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu olla naista vuoden vanhempi. Niin se vain on. Sitä isommat ikäerot eivät ole normaaleja. 

Vierailija
59/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-6 vuotta olisi hyvä, korkeintaan omani ikäinen.

Vierailija
60/160 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen ajatellut:

-Samanikäinen tai vuoden vanhempi jos on joko tosi komea tai näyttää ikäistään nuoremmalta

-Max 3 vuotta vanhempi jos sekä näyttää ikäistään nuoremmalta että on muutenkin tosi komea

Yllättäen mulla on ollut kaikki nuorempia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi