Oletko kaunistunut "myöhään"?
On ihmisiä tai omassa tapauksessani naisia, jotka muuttuvat paremman näköiseksi kuin nuorempana. Yli nelikymppisenä tai myöhemminkin (laihtuminen, kuntoilun tuomat tulokset ja yksinkertaisesti geenit tai muuta vastaavaa). Oletko sinäkin yksi onnekkaista?
Kommentit (72)
Olin parikymppisenä n.15kg hoikempi kun nyt 30-vuotiaana, mutta mielestäni olen nyt paljon paremman näköinen. Naisellisempi ja itsevarmempi.
No joo, olen sinänsä väärä ihminen vastamaan tähän. Olen 21v. Laihduin yli 30 kiloa ja kasvatin pidemmät hiukset, pukeudun vähän nätimmin ja sain vähän aikuisemmat piirteet kasvoihin (lapsenpyöreys katosi) . Surkeaa itsetuntoa ja kiusaamisesta johtuvaa pelkoa muita kohtaan tämä kaunistuminen ei pelasta. Sikäli on tämä nyt vähän yhtä tyhjän kanssa. En tee ulkonäölläni mitään. Mitä nyt olen saanut vähän enemmän "uskottavuutta" muiden silmissä ja aikuisen ihmisenä, tavallaan. Jos sanon ei, sitä uskotaan, eikä vain naureskella pullealle kakaralle.
Olin lapsena ja teininä kaunis. Sitten alkoi luonnollinen rumentuminen kun vanhenee.
Olen hyvin säilyvää tyyppiä.Kroppa on parempi kuin monella 20v.Painan 50 kg.Muuten vähän ”Assi Koivisto”,eli keski-ikäiselle sopii paremmin.Nuorena olin vähän kolhon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina näyttänyt erittäin nuorelta, kiitos molempien vanhempieni, jotka ovat ikuisia babyfaceja. Tämä ei siis ole ollut mitenkään positiivista, ennen kuin nyt 30v-synttäreiden koittaessa: olen vihdoin alkanut herättää ikäisteni miesten mielenkiinnon ja saan treffikutsuja. Arvelen että näytän siis vihdoin yli parikymppiseltä ihmisten silmiin, sillä vielä muutama vuosi sitten minua lähestyivät vain vasta täysi-ikäisiksi ehtineet, yli K20-baareihin ei meinannut päästä omalla passillaankaan sisään ja lastenlippua tarjottiin säännöllisesti. Työelämässä nuoremmaksi luuleminen ei todellakaan ole ollut herkkua, mutta ehkä tästä eteenpäin minua aletaan pitää vain nuorekkaana, ei enää luulla harjoittelijaksi tai pahimmassa tapauksessa TET-harjoittelijaksi... Eli sanoisin, että olen nyt kauneimmillani, sillä tunnen ulkonäköni ja muiden oletusten vastaavan omaa ikääni.
Voin niin samaistua tähän! Siis niin tämä! Olen 30+ mutta jatkuvasti luullaan nuoremmaksi. Minulla on kouluikäiset lapset, joiden siskoksi minua luullaan. Kun minulta kysytään esimerkiksi opiskelu- tai työhistoriaa, melko nopeasti vastapuoli kysyy "niin minkäs ikäinen sinä olitkaan", kun ulkonäkö ei matchaa ikään. Moni on sitä mieltä, että pitäisi vain olla imarreltu, mutta kyllä tämä aiheuttaa niin paljon kiusallisia tilanteita, että haluaisin vain näyttää kauniilta kolmekymppiseltä. Nyt eronneena haluaisin varteenotettavia treffiehdotuksia, mutta ulkonäköni vuoksi minua lähestyy aivan vääränlaiset miehet.
Siis joo, joskus murrosiästä 19 v olin kamalan näkönen😂etenki murkku a. Sit kaunis tuon ja nyt taas rumentunu 😂😂
En tiedä olenko kauniimpi vai vaan tyytyväisempi nyt 32v kun esim. 25v
Olen hiukan hoikistunut (10-15kg), olen alkanut pitämään huolta itsestäni, eli kuorimaan ihoa, rasvailemaan, hoitamaan kulmakarvoja ja käynyt jopa kasvohoidossa.
Olen lopettanut coca-colan juomisen ja vaihtanut sen runsaaseen veteen tai kivennäisveteen.
Paino ei enää jatkuvasti vaan nouse, pysyy tasaisena...eli syön minkä kulutan...
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin säilyvää tyyppiä.Kroppa on parempi kuin monella 20v.Painan 50 kg.Muuten vähän ”Assi Koivisto”,eli keski-ikäiselle sopii paremmin.Nuorena olin vähän kolhon näköinen.
Jos tykkää poikamaisesta vartalosta.
Olen lihonut 30 kiloa
Iso pullottava mahani on tuonut minulle uskottavuutta.
Puolisoni (41v nainen) kääntää kadulla päät kaikilta 30v ja sitä vanhemmilta miehiltä. Tutustuimme 3v sitten. Molemmilla kyseessä toinen avioliitto ja molemmilla jo lapset tehtyinä.
Olen hänen kuviaan sekä nuoruudesta että aikuisuudesta ennen tapaamistamme nähnyt ja sanoisin että hän on ollut "kivan mäköinem" tai "nätti" koko ikänsä, mutta vasta 35v iän jälkeen sellainen kaunotar kuin hän nyt on.
Luulisin näin. Olen kasvoistani ihan ok, sievä ehkä ja olen ollut aina vähän liian laiha. Rupesin 35-vuotiaana käymään säännöllisesti salilla ja lenkkeilemään, sekä syömään kunnon ruokaa ja jätin sokeriherkut pois. Olen saanut sopivasti lihasta, ryhti suoristui ja olen kasvoistani terveemmän värinen (vaikkakin kaikenlaista ryppyä ja harmaata hiusta on alkanut pukkaamaan). Yleisfiilis ja itsetunto parani 100 %:sesti. Harmittaa sikana, etten tajunnut vaikka 25-vuotiaana tehdä tätä ryhtiliikettä. Silloinpa ei ollut fitnessbuumia.
Olen. Tänään tosin ajattelin loikoilla hetken ja kaunistua vasta puolenpäivän jälkeen.