Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kaunistunut "myöhään"?

Vierailija
01.02.2018 |

On ihmisiä tai omassa tapauksessani naisia, jotka muuttuvat paremman näköiseksi kuin nuorempana. Yli nelikymppisenä tai myöhemminkin (laihtuminen, kuntoilun tuomat tulokset ja yksinkertaisesti geenit tai muuta vastaavaa). Oletko sinäkin yksi onnekkaista?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ lisäksi, koska kaikki muut eivät enää ole, on se nostanut "sijoitustani".

Tää. Olen myös nätimpi kun kasvojen luusto  näkyy paremmin iän vietyä rasvaa, treenaan aktiivisesti ja olen itsevarmempi kuin nuorempana. Ihan sekin varmaan vaikuttaa että saan tarpeeksi unta toisin kuin pienten lasten vanhemmat, joita tunnen. 

Jotkut miehet ovat siis valitelleet että näytän erilaiselta oikeana kuin Tinder-kuvissani.

Olen lievästi ylipainoinen. En muokkaa kuviani enkä ota kuvia mistään ylhäältä, ns. "läski-kulmasta". Kunhan valikoin kuvista ne edustavimmat otokset. Kai se on se kännykkäkameran linssi joka hoikistaa kasvoja.

Mitä tässä nyt oikein sitten pitäisi tehdä? Valita kuvista epäedustavimmat tästä lähtien? Mutta kun haluaisin kuitenkin olla itse edes jotenkuten tyytyväinen kuviini.

Vierailija
22/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kauniit rupsahtaa vanhetessaan ja nuorena rumat kaunistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on must, normaali paino, hyvä lihaskunto, EI vanhusmeikkiä (vaalea puuteri ja kirkuvan punainen huulipuna). Bulldog naamaan löytyy myös apu, jos massia riittää.

Vierailija
24/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Olen myös nätimpi kun kasvojen luusto  näkyy paremmin iän vietyä rasvaa, treenaan aktiivisesti ja olen itsevarmempi kuin nuorempana. Ihan sekin varmaan vaikuttaa että saan tarpeeksi unta toisin kuin pienten lasten vanhemmat, joita tunnen. 

Jotkut miehet ovat siis valitelleet että näytän erilaiselta oikeana kuin Tinder-kuvissani.

Olen lievästi ylipainoinen. En muokkaa kuviani enkä ota kuvia mistään ylhäältä, ns. "läski-kulmasta". Kunhan valikoin kuvista ne edustavimmat otokset. Kai se on se kännykkäkameran linssi joka hoikistaa kasvoja.

Mitä tässä nyt oikein sitten pitäisi tehdä? Valita kuvista epäedustavimmat tästä lähtien? Mutta kun haluaisin kuitenkin olla itse edes jotenkuten tyytyväinen kuviini.

Ööh miksi lainasit minun viestiäni? :) Itselläni ei ole tuota ongelmaa että näyttäisin kuvissa ns. liian hyvältä, olen normaalipainoinen ja treeni näkyy. Mutta hankalaa, jos tarkoittamattaan valitsee ei-näköisen kuvan. 

Vierailija
25/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni joo. Tosin nuorena oli niin huono itsetunto, että pidin itseäni vaan tosi rumana, joten en edes osaa sanoa olinko sittenkin ihan nätti.

Mutta nykyään, kun täytän tänä vuonna jo 40, niin koen olevani melko hyvännäköinen. Kroppa on tosi timmi, vatsapalat näkyy ja painoa on 55kg.

Saan tosi paljon huomiota ja kehuja nykyään ja oonjopa itse tyytyväinen peilikuvaani.

Vierailija
26/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorekas, myös asenne ratkaisee. Mummoksi ei tarvitse muuttua heti 50 vuotta täytettyään :D

Vierailija
27/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo ns. prinsessa Victoria - ilmiö. Onhan tuota aika paljon, varsinkin koulutettujen naisten piirissä. Myös miehillä on tuota samaa. Menkää luokkakokoukseen kolmekymppisenä ja katsokaa miten ne jotka kasvoi ekana miehiksi on nyt kaljuja ja kulahtaneita viiskyt-lookalikeja...

Vierailija
28/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen olevani nyt 30-vuotiaana paremman näköinen kuin parikymppisenä. En mä juurikaan ole ulkonäöllisesti muuttunut, mutta ehkä se henkinen kasvu ja itsevarmuus näkyy. Olen paljon tyytyväisempi itseeni nyt, ja uskallan pukeutua siten kuin haluan. Muiden mielipiteet ei kiinnosta.

Vierailija
29/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täyttä pa*kaa kirjoitatte 40v+ nainen on jo kulunut vanha luuska,eikä voi ulkonäön tai edes vartalon puolesta vetää vertoja alle 30v hyvän näköiselle naiselle.

Varsinkin synnyttäneet naiset on ihan hirveitä,raskausarvet,läskit,roikkuvat tissit,rypyt ym. Hyi vit*u,voittehan te akat tietenkin kuvitella vaikka mitä.

Vierailija
30/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun elämäni miehet ovat kyllä pitäneet mua söpönä suloisena jo 25v jälkeen mutta itse olen kokenut olevani kauneimmillani vasta 10-15v myöhemmin.

Vierailija
31/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään ajattelin, että Jenni Haukio on sellainen.

Tässä kuvassa kaksvitonen:

https://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2011/id36188-previewImage-36184-51.jpg

Tässä nelikymppinen:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3d/Haukio-jenni.jpg

Tiedän muitakin joita ikä kaunistaa vain.

Vierailija
32/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ikäni ollut ruma ankanpoikanen. Nyt kuitenkin liikunnan, terveellisen ruokavalion ja nuorekkaan (ei lyhyen) kampauksen takia näytän paremmalta kuin koskaan. T.50v. nainen

Minulla on vasta samassa iässä hyötyä pyöreistä poskista ja vauvanpyllyynkin verratusta ihosta. Kymmeniä vuosia on kiusattu niistä eikä niitä ole voinut laittaa piiloon. Nyt luulevat huomattavasti nuoremmaksi kun käyn joskus teiniltä pieneksi jäänyt college päällä kaupassa jne. Enkä edes ole kova laittamaan itseäni! Laitan itseäni juhliin. Muuten kuljen suht luomuna ja tukka ponnarilla.

Vierailija
33/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään ajattelin, että Jenni Haukio on sellainen.

Tässä kuvassa kaksvitonen:

https://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2011/id36188-previewImage-36184-51.jpg

Tässä nelikymppinen:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3d/Haukio-jenni.jpg

Tiedän muitakin joita ikä kaunistaa vain.

Totta, Haukio on paremman näköinen tuossa toisessa kuvassa.

Vierailija
34/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitseena kirjoitti:

Mielestäni joo. Tosin nuorena oli niin huono itsetunto, että pidin itseäni vaan tosi rumana, joten en edes osaa sanoa olinko sittenkin ihan nätti.

Mutta nykyään, kun täytän tänä vuonna jo 40, niin koen olevani melko hyvännäköinen. Kroppa on tosi timmi, vatsapalat näkyy ja painoa on 55kg.

Saan tosi paljon huomiota ja kehuja nykyään ja oonjopa itse tyytyväinen peilikuvaani.

Vatsapalat? Tarkoititko vatsalihaksia? Hyvä kunto on aina plussaa kaikin puolin, eipä siinä mitään.

Vierailija
35/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jonkin verran yli kolmekymppinen, mutta ikäisiin verrattuna "hyvin säilymisen" hyödyt eivät konkretisoidu, koska ihmiset luulevat n. 10 vuotta nuoremmaksi poikkeuksetta, eikä siis erotu sillä tavoin.

Vierailija
36/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi kerran eräs mies kaupasta lähtiessäni "Olet sinä niin sievä tytön napero". JPuhutteli kyllä muitakin mukavaan sävyyn. Ja muutkin tytötteli, mitä en pistänyt pahakseni ollenkaan. Sellaiset 3 vuotta sitten oli tuo buumi, vain kerran on tytötelty viime aikoina. Ja viiskymppinen olen :D

Vierailija
37/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jonkin verran yli kolmekymppinen, mutta ikäisiin verrattuna "hyvin säilymisen" hyödyt eivät konkretisoidu, koska ihmiset luulevat n. 10 vuotta nuoremmaksi poikkeuksetta, eikä siis erotu sillä tavoin.

Tuli tuosta mieleen esimerkki, kun ostin uuden auton ja hieman vanhempi työkaveri tuli kyydissä. Kerroin, että en vielä ole tottunut tähän (entinen diesel, uusi bensa) niin työkaveri kysyi "ai, onks tää sun eka oma auto?" :DD

Vierailija
38/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komistuin kolmekymppisenä, siihen asti näytin pikkupojalta mikä ei yllättäen juurikaan vedonnut naisiin. Peter Pan-geenit kulkee isän puolen miehillä suvussa. Jos kuvio menee samoin kuin isällä ja isänisällä niin en juurikaan ulkonäöllisesti vanhene ennen 60v ja sen jälkee seuraa pappaantuminen "yhdessä yössä".

Vierailija
39/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttunut rumiluksesta tavallisen näköiseksi, joten jollain tavalla olen kai ns. kaunistunut. 

Vierailija
40/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vasta nyt 41-vuotiaana ollut varaa ostaa sellaiset kasvonpiirteet kuin haluan eli poskipäät, nenä, huulet sekä leuka, ja olen onnellinen ja erittäin tyytyväinen hankintoihini :) Vartaloni on aina ollut ihan hyvän näköinen ja koska minulla ei ole lapsia niin sekin on auttanut vartalon säilymisessä ja minimoinut stressiä sekä ryppyjä kasvoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi