Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kaunistunut "myöhään"?

Vierailija
01.02.2018 |

On ihmisiä tai omassa tapauksessani naisia, jotka muuttuvat paremman näköiseksi kuin nuorempana. Yli nelikymppisenä tai myöhemminkin (laihtuminen, kuntoilun tuomat tulokset ja yksinkertaisesti geenit tai muuta vastaavaa). Oletko sinäkin yksi onnekkaista?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvot alkaa roikkua, kroppa kunnossa. Mitä tehdä?

Säkki päähän?

Vierailija
42/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä tässä vielä vartoilen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kauniit rupsahtaa vanhetessaan ja nuorena rumat kaunistuu.

Höpö höpö, rumana synnyin ja iän myötä vaan rumennun!

Vierailija
44/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tänään kuvia ihmisistä jotka ovat olleet lapsena "rumia" ja aikuisena hyvännäköisiä

https://gekkonen.com/10-kuvaparia-ihmisista-jotka-kasvoivat-hyvin-erina…

Vierailija
45/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Jotenkin odottelin, että täytyyhän minun jossain iässä sentään puhjeta kukkaan. Mutta ei. Rumasta teinistä ja nuoresta hyppäsin suoraan repsahtamisvaiheeseen. Oh well.

Vierailija
46/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kauneimmillani omasta mielestä 27-vuotiaana, mutta terveet elämäntavat ja hyvä luusto + luonnollisuus saa minut kyllä edelleen näyttämään tosi hyvältä jos vertaan ikäisiini naisiin. Ulkoilu, urheilu, veden juonti ja muutama kilo on tehnyt minusta tosi viehättävän, ikäiseni liian laihat näyttää tosi ryppyisiltä...

Minkähän ikäinen olet? Itse 40v ja BMI 18,5 enkä ole erityisen ryppyinen.

Mutta kyllähän laihat naiset pitää aina vähintäänkin sivulauseessa haukkua ;)

Vierailija
47/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore tyttöystäväni näytti vasta nuoruudenkuviansa, ja mielestäni on nykyään kauniimpi kuin parikymppisenä. Mutta kuten sanotaan, kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
48/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanontahan kuuluu, että parikymppisenä on sen näköinen minkä on saanut syntymässä ja 30+ sen näköinen minkä ansaitsee.

Ite olen vissiin ollut aika tuhma.

Vierailija
49/72 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhhhdiiiiin

Vierailija
50/72 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ehkä vielä jonain päivänä minäkin olen kaunis? Sitä odotellessa... N29

Vierailija
51/72 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Nuorena olin nätti ja epävarma. Nyt 50v, timmissä kunnossa, arvostetussa työroolissa ja nätteys aikuisempaa. Tätiä minusta ei saa tekemälläkään ja tunnen itseni parikymppiseksi hyvässä ja pahassa:)

Vierailija
52/72 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kauneimmillani yli 35v:nä yli 50v saakka.

Nuorempana 3 lapsen äitinä ja teininä olin sellainen laiha ketunkasvoinen rimpula. Ehkä itsetunnollakin on vaikutusta, sekin kehittyi myöhään

Vierailija
53/72 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen naisten voimafantasia tämä on? Jokainen nainen joka on yli 35 vuotias, on ruma kuin kives.

Vierailija
54/72 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana kävi useamman kerran niin että selkäpuolelta lähestyttiin mutta kun käännyin, keksittiin kohtelias tekosyy häipyä.

Pitkät ja paksut hiukset, kroppa parhaassa kunnossa ikinä liikunnan ansiosta mutta eihän naamalleen mitään voi.

Vierailija
55/72 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemapana löytää paremmin oman tyylinsä. Ihmiset, joilla on nuorena hyvin lapsenpyöreät kasvot, voivat myös kolhoontua sopivasti, kun kasvonpiirteet korostuvat.

Vierailija
56/72 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä "järjen jättiläinen" taas tärkeän aiheen otti esille näin lauantaina heti aamusta.

Vierailija
57/72 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
58/72 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina näyttänyt erittäin nuorelta, kiitos molempien vanhempieni, jotka ovat ikuisia babyfaceja. Tämä ei siis ole ollut mitenkään positiivista, ennen kuin nyt 30v-synttäreiden koittaessa: olen vihdoin alkanut herättää ikäisteni miesten mielenkiinnon ja saan treffikutsuja. Arvelen että näytän siis vihdoin yli parikymppiseltä ihmisten silmiin, sillä vielä muutama vuosi sitten minua lähestyivät vain vasta täysi-ikäisiksi ehtineet, yli K20-baareihin ei meinannut päästä omalla passillaankaan sisään ja lastenlippua tarjottiin säännöllisesti. Työelämässä nuoremmaksi luuleminen ei todellakaan ole ollut herkkua, mutta ehkä tästä eteenpäin minua aletaan pitää vain nuorekkaana, ei enää luulla harjoittelijaksi tai pahimmassa tapauksessa TET-harjoittelijaksi... Eli sanoisin, että olen nyt kauneimmillani, sillä tunnen ulkonäköni ja muiden oletusten vastaavan omaa ikääni.

Vierailija
59/72 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja moni sanookin sitä. Itse olin nuorena todella epävarma ja se vaikutti paljon ulkonäköön; värjäsin hiuksia miten sattuu, aina outo leikkaus (halusin olla jotenkin erilainen), vaatteet ei "normaaleja", kun yritin jotenkin erottua joukosta, olin myös +15kg isompi, kun roikuttiin aina kavereiden kanssa baareissa.. En käyttänyt mitään naamatuotteita, en syönyt hyvin tai liikkunut laisinkaan ja se näkyi ihossa ja vartalossa. 

Nykyään 31v, luonnollinen hiustyyli, meikkaus taidot paljon paremmat sekä oikeat ihonhoitotuotteet ja terveellinen elämäntapa muutenkin. 

Harmittaa, etten nuorena tajunnut itseni arvoa. Olisin ollut paljon onnellisempi, jos olisin vain keskittynyt kehittämään itseäni, nauttimaan elämästä ja lopettamasta murehtimasta mitä muut minusta ajattelevat…. 

Vierailija
60/72 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jaksanut antaa itselleen yli sata yläpeukkua aloituksessa, jep jep, hyvin pyyhkii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi