Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo on amkissa..asia on minulle..

Vierailija
01.02.2018 |

Avovaimo opiskelee AMK:ssa tradenomiksi. Itse olen yliopistossa opiskelemassa diplomi- insinööriksi. Arvostan koulutusta ja tuo , että avopuolisoni opiskelee AMK:ssa on alkanut häiritsemään minua.
Kaikki tuttavat/ ystäväpiiri ovat yliopiston käyneet ja tahtoisin itselleni kumppanin, jonka kanssa oltaisiin ns. Samalla aaltopituudella. Mitä tehdä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pinnallinen kusipää. Ei sua voi parantaa. Toivottavasti avokkisi jättää sut, ettet satuta häntä enempää asenteellasi.

Vierailija
2/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet, että yliopiston käyminen tekee sinusta paremman ihmisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa, tai vaihda edes kirjoitustyyliä välillä näissä aloituksissasi. Tästä 0/5.

Vierailija
4/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot pinnallinen kusipää. Ei sua voi parantaa. Toivottavasti avokkisi jättää sut, ettet satuta häntä enempää asenteellasi.

Mitä pinnallista tässä on? En tajua miksi miehen lyhyys tai pieni penis saa olla ongelma, mutta koulutus ei? Koulutus kuitenkin noista on se, johon voi oikeasti vaikuttaa

Vierailija
6/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä auta muu kuin erota ja ruveta etsimään uutta tyttöystävää.

Vierailija
7/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda tradenomi ekonomiin. Simple.

Vierailija
8/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä huoli kyllä se tyttis pian löytää sieltä amk:sta sinua paremman ja sinä ap vapaudut etsimään akateemista seuraa. Tosin sen saamisesta ei ole varmuutta. 0/5

Vierailija
9/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avovaimo opiskelee AMK:ssa tradenomiksi. Itse olen yliopistossa opiskelemassa diplomi- insinööriksi. Arvostan koulutusta ja tuo , että avopuolisoni opiskelee AMK:ssa on alkanut häiritsemään minua.

Kaikki tuttavat/ ystäväpiiri ovat yliopiston käyneet ja tahtoisin itselleni kumppanin, jonka kanssa oltaisiin ns. Samalla aaltopituudella. Mitä tehdä?

Et olisi voinut parempaan paikkaan tulla valittamaan ongelmaasi. Jos et tältä palstalta löydä kanssasi samalla aaltopituudella olevaa naista, et löydä sellaista mistään.

Vierailija
10/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko tyytyväinen, jos tyttöystäväsi opiskelisi yliopistossa esimerkiksi folkloristiikkaa ja sukupuolentutkimusta? Eiköhän tradenomi ole dippainssille ihan hyvä kumppani. 

Vierailija
11/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että amiskorkeepuolisosi oppii tekemään yhtä paljon kirjoitusvirheitä, kuin sinä.

Vierailija
12/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko tyytyväinen, jos tyttöystäväsi opiskelisi yliopistossa esimerkiksi folkloristiikkaa ja sukupuolentutkimusta? Eiköhän tradenomi ole dippainssille ihan hyvä kumppani. 

Tradenomiksi pääsee kuka vaan. Itse olen ollut yksi surkeimmista oppilaista koskaan. Peruskoulussa kaikki numerot melkein 6 ja kuusi A: ta kirjoitin ja pääsin heti tradenomiksi, vaikka pääsykoekin meni täysin penkin alle. Niin, että siinä sinulle hiukan faktaa tasosta.

Vierailija
13/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomipuolelle on helpoin päästä. Kaverini haki melkein kaikille muille linjoille huonoilla papereilla, mutta ei päässyt, sen sijaan tradenomiksi pääsi ja vielä suosittuun amkiin. Ei vaadi paljon osaamista.

Vierailija
14/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole samalla aaltopituudella, vaikka olette päätyneet yhteiseen kämppään?

Sen sijaan koulutuksen arvostamisesi kuulostaa tuossa vain pinnalliselta. Sinullehan ei ilmeisesti ole muuten väliä avovaimon koulutuksesta, kunhan se vain on ylempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
15/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti silti olet unohtanut väliviivan käyttöön liittyvän säännöstön. Ei ole yliopisto tainnut sinua sivistää?

Vierailija
16/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se bimbo heti ja hanki tasoistasi akateemista seuraa!

Vierailija
17/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu suomessa on pilvin pimein naisia, jotka valmistuneet yliopistosta ja itkevät kun ei löydy korkeasti koulutettua miestä. Joten löydät helposti uuden tyttöystävän

Vierailija
18/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla pieni kulli?

Vierailija
19/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä huono tilanne. Ehkä ero ajoissa on paras vaihtoehto. Täytyy olla sama koulutustaso.

Vierailija
20/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan työtön maisteri taas trollailee. Miten jaksaakin joka päivä väsätä uuden aloituksen AMK-antipatioistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan