Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin viimeisen extran, missä kuulumisistaan kertovat Sammy ja Minna sekä Elias ja Vilma. Erityisesti kiinnitin huomiota siihen, miten eri tavalla parit suhtautuivat saarella oloonsa ja sarjan seuraamiseen. Minna ja Sammy molemmat myönsivät, että häpeävät joitakin juttuja, mitä tuli tehtyä. Molemmat sanovat myös oppineensa itsestään. Minna kuvasi sarjan olevan hyvää tv-viihdettä, mutta hän myös sanoi, että ”paljon pahempaa on ollut katsoa Sammyn reaktiota ja kärsimystä, miten hän ne jaksot kokee.” Sen sijaan Elias puhuu siitä, kuinka "leikkauksella saa taikoja aikaan” ja ”sekä me että meidän lähipiiri on enemmän vaan tyytynyt naureskelee niille jutuille siellä” ja Vilma nyökyttelee vieressä. Ainakin minulle kaiken muun nähdyn lisäksi extra vielä oikein korostaa sitä, kuinka kyvytön Elias on näkemään itsessään vikoja. Uskon siis, että Minnan ja Sammyn on mahdollista korjata suhdettaan ja olla onnellisia yhdessä, sillä he molemmat ovat valmiita näkemään ongelmat ja miettimään, miten asioita voisi tehdä eri tavalla.
Mä en usko hetkeäkään, että Eliaksen ja Vilman lähipiiri olisi tyytynyt naureskelemaan ja että Elias olisi omien sanojensa mukaan saanut pitkälti positiivista palautetta katsojilta. Varmasti väittää noin, että se paskan määrä jota tällä hetkellä saa, kääntyisi positiiviseksi palautteeksi.
Minä en myöskään usko, että varsinkaan Vilman lähipiiri nauraa, kun näkee Eliaksen pettävän Vilmaa televisiossa.
Samaa mieltä, että tuskinpa Vilman lähipiiri nauraa asialle. Itse ainakin olisin vanhempana tosi huolissani jo tuosta osareiden ottamisesta toisen puolesta. Pelottaa, että Vilma tajuaa tilanteen vasta kun on sormukset sormissa, lapset ja talolaina. Sitten se lähteminen vasta vaikeaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista käytöstä aikuisilta ihmisiltä muun TIS porukan kiusata Eliasta, jonna etunenässä. Huomasi että otti koville kun ei saanut Eliasta itse kun ilmiselvästi oli ihastunut.
Elias nolasi itsensä koko Suomen edessä, mutta yhtä noloja on nämä Eliaksen kiusaajat kun luulevat olevansa parempia ihmisiä tuolla yläaste touhulla, aika moinen roskasakki koko porukka.
Danilla ja Kallella yhteiskuva instagramissa hyvissä väleissä näköjään.. Raukka dani vai tyhmä? Voivat kutsua Kallen Eveä hieromaan ja hipsuttelemaan heidän luo silloin tällöin. 😊
Minna ja Sammy sopivat toisilleen, heille kaikkea hyvää!Kerropas logiikkasi tässä:
- Haluat moralisoida ihmisiä siitä, että he haukkuvat jotain ihmisiä netissä
- Hoidat asian haukkumalla heitä netissä mm. roskasakiksi ja noloiksi
Mietipä hetki, että millä tavalla erotut siis meistä muiden haukkujista? :DEn moralisoi, ilmaisin mielipiteeni ja roskasakki ja nolo eivät ole haukkumasanoja vaan faktaa.😉
Aijoo, unohdin, että sulla on faktat ja mulla on vaan mielipide. :)
Laajat oli rajat Evellä ja Danilla. Kettu kävi melkein kolossa ja Eveä panetutti mutta väisti vaaran. Uskoako vai ei.
Ohjelman positiiviset yllättäjät olivat Minna ja Sammy. Molemmat tekivät hölmöyksiä mutta suhtautuvat jotenkin niihin sellaisella opinpahan tästäkin jotain -asenteella. Extrassa oli mukava kuulla että Sammy pysynyt selvin päin. Fiksu mies silloin kun ei ole kännissä. Kaikkea hyvää heille.
Eliaksen valehtelu iltanuotiolla päin Vilman naamaa oli karuinta jota olen aikoihin nähnyt. En oikein edes tiedä miten siihen suhtautua. Tuon on täytynyt olla niin iso kolaus, häpeä ja katastrofaalinen tilanne että en ihmettele kun on joutunut käymään terapiassa ohjelman jälkeen. Vilma jatkaa suhdetta omalla vastuullaan, mitäpä siihen sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te vaahtoatte täällä? Luuletteko että Elias ja Vilma ovat ainoa pari joka on jatkanut suhdettaan pettämisen jälkeen? Se on kuulkaa ihan vaan sen pariskunnan asia miten asian käsittelee, ei muiden. Törkeää kiusata paria, joka haluaa olla yhdessä ja rakastaa toisiaan. Kaikki tekevät virheitä.
No niinpä! Luulisi, että Elias olisi vähintään kiduttanut lapsia tai jotain, kun niin monen mielestä ansaitsee vihakampanjan niskaansa. Muistakaa, että meillä on jopa pääministeri ja piispa jääneet kiinni pettämisestä. Ja mikä oli seuraus? Sekä piispa että pääministerin hellu äänestettiin eduskuntaan. Hävetkää, kiusaajat!
Kuka pääministeri on jäänyt kiinni pettämisestä?
Piispan kyllä muistanVai olisko tässä tarkotettu ulkoministerinä ollutta Ilkka Kanervaa, joka jäi kiinni Tuksun kanssa viestittelystä ja joutui eroamaan?
Äänestettiinkö Tuksu Eduskuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin viimeisen extran, missä kuulumisistaan kertovat Sammy ja Minna sekä Elias ja Vilma. Erityisesti kiinnitin huomiota siihen, miten eri tavalla parit suhtautuivat saarella oloonsa ja sarjan seuraamiseen. Minna ja Sammy molemmat myönsivät, että häpeävät joitakin juttuja, mitä tuli tehtyä. Molemmat sanovat myös oppineensa itsestään. Minna kuvasi sarjan olevan hyvää tv-viihdettä, mutta hän myös sanoi, että ”paljon pahempaa on ollut katsoa Sammyn reaktiota ja kärsimystä, miten hän ne jaksot kokee.” Sen sijaan Elias puhuu siitä, kuinka "leikkauksella saa taikoja aikaan” ja ”sekä me että meidän lähipiiri on enemmän vaan tyytynyt naureskelee niille jutuille siellä” ja Vilma nyökyttelee vieressä. Ainakin minulle kaiken muun nähdyn lisäksi extra vielä oikein korostaa sitä, kuinka kyvytön Elias on näkemään itsessään vikoja. Uskon siis, että Minnan ja Sammyn on mahdollista korjata suhdettaan ja olla onnellisia yhdessä, sillä he molemmat ovat valmiita näkemään ongelmat ja miettimään, miten asioita voisi tehdä eri tavalla.
Mä en usko hetkeäkään, että Eliaksen ja Vilman lähipiiri olisi tyytynyt naureskelemaan ja että Elias olisi omien sanojensa mukaan saanut pitkälti positiivista palautetta katsojilta. Varmasti väittää noin, että se paskan määrä jota tällä hetkellä saa, kääntyisi positiiviseksi palautteeksi.
Minä en myöskään usko, että varsinkaan Vilman lähipiiri nauraa, kun näkee Eliaksen pettävän Vilmaa televisiossa.
No niinpä! Siis ketä muka naurattaa se, että aika iso määrä suomalaisia näki tuon kaiken telkkarissa - ja ne loput, jotka eivät nähneet, lukivat tästä kaikesta iltapäivälehdistä, seiskasta ym.
Vierailija kirjoitti:
Laajat oli rajat Evellä ja Danilla. Kettu kävi melkein kolossa ja Eveä panetutti mutta väisti vaaran. Uskoako vai ei.
Varmasti on käynyt, niin sujuvasti valehteli iltanuotiolla pussaamisestakin.
En löydä Dailymotionista seuraavan viikon jaksoja, helppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kanssa ihmetytti tämä "lähipiirin naureskelu", millainen ihminen nauraa pettämiselle ja pahan mielen aiheuttamiselle? Ehkä jotain Eliaksen paria vinksahtanutta keskenkasvuista kaveria on naurattanut, mutta aikuisten ihmisten luulisi olevan oikeasti enemmän huolestuneita tilanteesta. Vilmalla tuskin omia ystäviä on, Elias on siivonnut nämä turhat mielipiteet pois. Mutta aika erikoisia vanhempiakin, jos heitäkin on naurattanut. Ehkä heidätkin on siivottu parin elämästä pois turhina mielipiteinä.
No ehkä tämäkin oli Eliaksen hätävale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Danin on vähän turha retostella ja naurerella Eliaksen ja Jonnan panoille. Niin lähellä kettu kävi omankin muijan koloa, että olisin ihan hiljaa vaan.
Ja kettu taitaa pyöriä siinä lähistöllä edelleenkin.No ei kai se Danin syy ja häpeä ole?
On se jos jää tuollaiseksi aisankannattajaksi ja lampaana antaa Kalun vielä pyöriä mukana kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Danin on vähän turha retostella ja naurerella Eliaksen ja Jonnan panoille. Niin lähellä kettu kävi omankin muijan koloa, että olisin ihan hiljaa vaan.
Ja kettu taitaa pyöriä siinä lähistöllä edelleenkin.No ei kai se Danin syy ja häpeä ole?
On se jos jää tuollaiseksi aisankannattajaksi ja lampaana antaa Kalun vielä pyöriä mukana kuvioissa.
Eikös se ole parin oma asia? Huomaa taas miten miesten alistumista yritetään estää, kun taas naisten kohdalla sitä puolustellaan viimeiseen asti. Naisia kyllä kannustetaan olemaan jalkavaimoja ja jos nainen antaa anteeksi viisikymmentä kertaa huorissakäyneelle niin kukaan ei asiasta suutu. Sen sijaan miehiä suojellaan huonoilta suhteilta ja valinnoilta. Kukaan ei puolusta miehen vapautta alistua naiselle, eikä miehiä kannusteta nöyryyttäviin tekoihin kuten nimenvaihtoon. Naisia kannustetaan ja naisten alistumista puolustellaan viimeiseen asti. Mika Häkkisen stripparivaimo tuomittiin heti ja leimattiin loppuiäksi, huoripukki mies sen sijaan sopii aviomieheksi sillä miehet muka muuttuvat.
Hyvä vain että miehet saavat samalla mitalla takaisin omaa epäuskollisuuttaan. Dani on sitä paitsi naisvihaaja.
Eve kommentoi kuinka onnekas Dani on kun tämä on saanut Even. Elsa kommentoi myös että voi jättää Vilman jos tämä suutelee toista koska Elsalla on paljon muitakin ottajia. Kuinka itserakas voi olla? En jaksaisi noin pinnallisra miestä kuin Elsa. Eve alkoi loppupuolella kutsua Kalua tämän oikealla nimellä Kalun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä et nyt tunnu yhtään ymmärtävän sitä, ettei rajumpi seksi tai kuristetuksi tuleminen ole minkäänlaista väkivaltaa, jos kaikki tapahtuu konsensuksessa ja molemmat nauttii.
Autoerotic asphyxiation on todella ihanaa ja syystäkin - siitä tulee hyvä olo ja hapenpuute tekee orgasmeistakin voimakkaampia. Ei kuristettu henkilö todellakaan ole (aina) mikään uhri, joka antaa kuristaa vain tyydyttääkseen kuristajaansa.
Elias on idiootti ja totta kai saa hänen seksimieltymyksensä ja kinkkinsä kuulostamaan hirviömäisiltä yhdistettynä luonteeseensa, mutta kyllä me normaalitkin ihmiset nautitaan erikoisemmasta seksistä.
En harrastaisi Eliaksen kaltaisen tyypin kanssa s/m kokeiluja, en luota tyyppiin ja voi lähteä lapasesta kun innostuu; "turvasana, mikä se on, mihin sitä tarttee, jos lähtee taju niin elvytetään" tulee mieleen se toinen kuristusleikkeihin mieltynyt julkkis jolta mopo lähtee lapasesta.
Katson ohjelmaa vähän jälkijunassa ja katsoin juuri Sammyn ja Amandan treffit joilla Amanda syöttää räkäklimppejään kaloille; ensin röökataan kuin korsteeni ja sitten syljetään kalalammikkoon; söiskö nää kalat mun sylkeä hihihii. Yöks. Valitsikohan Sammy Amandan treffikumppanikseen koska Amanda on harrastanut seksiä jo aikaisemmin reality-ohjelmassa? Milja antoi ymmärtää mutta ei ymmärtänyt antaa niin joutui lähtemään saarelta (antoi sylitanssin Sammylle mutta enempää ei herunut vaikka Sammy yöllä vonkasi ja parhaansa yritti).
Miettinyt kuumeisesti koko kauden että keneltä Meiju näyttää kun on niin tutun näkönen, mutta nythän mä sen tajusin! Sehän on ku ilmetty Jwoww Jersey Shoresta :D Ihan saman näkönen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kallellakin pitäis olla sen verran itsekunnioitusta että häipyisi kokonaan noista kuvioista. En käsitä miten on suostunut lähtemään vielä siihen Even ja Danin videohommaankin mukaan. Evehän on nyt muutenkin yrittänyt puhdistaa mainettaan Kallen avulla, sanoen että oli Kallen oma tyhmä moka että heittäytyi liikaa koska oli selvää että hän jatkaa Danin kanssa ym. Mielestäni oli outoa että Eve itse meni niin pitkälle, vaikka se sitten olisikin ollut vain jotain peliä hänelle. Mutta en tosiaan käsitä mitä hyötyä Kallelle enää voi olla tuossa kuviossa millään tavalla mukana, kuulostaa melkoiselta hyväksikäytöltä tuo touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kallellakin pitäis olla sen verran itsekunnioitusta että häipyisi kokonaan noista kuvioista. En käsitä miten on suostunut lähtemään vielä siihen Even ja Danin videohommaankin mukaan. Evehän on nyt muutenkin yrittänyt puhdistaa mainettaan Kallen avulla, sanoen että oli Kallen oma tyhmä moka että heittäytyi liikaa koska oli selvää että hän jatkaa Danin kanssa ym. Mielestäni oli outoa että Eve itse meni niin pitkälle, vaikka se sitten olisikin ollut vain jotain peliä hänelle. Mutta en tosiaan käsitä mitä hyötyä Kallelle enää voi olla tuossa kuviossa millään tavalla mukana, kuulostaa melkoiselta hyväksikäytöltä tuo touhu.
Totta, mitä ihmettä Kalu saa tuosta oudosta kolmistaan olemisesta. Eve saa molemmat miehet, kiva hänelle kun ei tarvitse kummastakaan luopua. Dani puree hammasta ja hymyilee, tottakai Even pitää saada kaikki mitä haluaa. Eve vaan roikottaa Kalua mukana ja Kalulle jää luu käteen. Kukaan ei usko mihinkään ystävyyteen kun on genitaalitkin jo kokeiltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mitä ihmettä Kalu saa tuosta oudosta kolmistaan olemisesta. Eve saa molemmat miehet, kiva hänelle kun ei tarvitse kummastakaan luopua. Dani puree hammasta ja hymyilee, tottakai Even pitää saada kaikki mitä haluaa. Eve vaan roikottaa Kalua mukana ja Kalulle jää luu käteen. Kukaan ei usko mihinkään ystävyyteen kun on genitaalitkin jo kokeiltu.
Odottelee, josko suhde Even ja Danin välillä kaatuisi kuitenkin? Ja toisaalta, hänhän on saanut jo kerran olla Even lähellä ja genitaalitella, vaikka Eve olikin suhteessa, on psykologisesti vaikea uskotella itselleen, ettei se voi tapahtua enää, koska se on tapahtunut jo.
Vierailija kirjoitti:
Eve kommentoi kuinka onnekas Dani on kun tämä on saanut Even. Elsa kommentoi myös että voi jättää Vilman jos tämä suutelee toista koska Elsalla on paljon muitakin ottajia. Kuinka itserakas voi olla? En jaksaisi noin pinnallisra miestä kuin Elsa. Eve alkoi loppupuolella kutsua Kalua tämän oikealla nimellä Kalun sijaan.
Jos sille selvisi se, että Kalukin on vain rooli vailla todellisuuspohjaa kuten Bile-Dani.
Miten se elias sitten 'selitti' sen pettämisen siinä iltanuotiolla kun jäi kiinni? Näytettiinkö sille jotain kuvia tms.