Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
7061/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten Elias niin pedanttina naisten ulkonäköpiirteiden suhteen valitsi uhrikseen juuri Jonnan. Hompsuisen näköinen nainen sotkuisine hiuspidennyksineen, tekoripsineen ja meikkeineen. Kasvonpiirteiltään ihan perustaikinanaama.

Oli tosin sinkkunaisista varmaan ainut, joka oikeasti ihastui Eliakseen ja oli hänen vietävissä. Ihan turha mielestäni Jonnan väittää nyt jälkeen päin, että näytteli vain. Niin aitoja oli itkukohtaukset esimerkiksi silloin, kun Elias sanoi kihlaavansa Vilman, ja Jonna purskahti itkuun Eliaksen nauraessa perään.

Jos noista kahdesta joku näytteli tunteissaan, niin se oli Elias...

Surullista että tää kommentti on saanut 114 yläpeukkua vaikka haukut noin rumasti Jonnaa. Mun mielestä Jonna on aika kaunis nainen ja vaikkei olisikaan, niin ei tulis kyllä mieleenkään sanoa ääneen noin inhottavasti kenestäkään.

Vierailija
7062/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme vaivaa Dania, Vilmaa ja Jonnaa !?!?!?!

Haluavat uskoa hyvää ja antavat ihan liian monta mahdollisuutta, myös silloin kun ne ovat jo ennalta tuhoon tuomittuja ja täysin tarpeettomia. Kai nuo kaikki nyt jonkun täyspäisemmänkin ja miellyttävämmän seuraa saisivat. 

Miten niin Jonna? Hänhän vietteli Eliaksen esittämällä, että on tunteita? Sehän oli Danin ja sinkkunaisten yhdessä virittämä ansa, jolla haluttiin ”osoittaa Eliaksen todellinen luonne”, kuten Amandakin sanoi. Elias itsekin sanoo facen TIS-sivun videolla, ettei olisi voinut kuvitella kuinka iso joukko liittoutui hänen pään menoksi ja hänen ja Vilman suhteen tuhoamiseksi. Eli kyllähän Eliaskin jo tietää tässä vaiheessa, että Jonnan ”tunteet” häntä kohtaan oli vain osa juonta, freevilma-hengessä. Asia käy ilmi myös Danin ja Jonnan keskusteluista pettämisiltana ja sinkkunaisista joku kertoi, että järkättiin huone, jossa Jonna ja Elias voisi olla häiriöttä.

Miksi Jonna haluaisi harrastaa seksiä tekkkarissa pelkän ”juonen” vuoksi? Mitä Jonna itse sellaisesta saisi, paitsi tietynlaisen maineen?

Myönnätte siis että heteroseksi on vain miestä varten? Ei Jonna mitään mainetta saa. Vapaa valinta.

Vapaa valinta toki. Mutta miksi valita, jollei itseä muka kiinnosta? Ei juonessa mukana oleminen ole mikään uskottava syy.

Niinpä. Miesten saarella sinkkunaisia ei vain huvittanut olla Sammyn kanssa, vaikka siinä vasta olisikin ollut mahdollisuus näyttää Minnalle miten nopea Sammy on liikkeissään. Miksi kukaan ei "uhrautunut" Sammyn takia?

Kyllä siinä on pakko olla vähintään jännitettä välillä, josta Jonnakin on puhunut paljon. Pelkästä p*nemisen ilosta edes Milja ei liikahtanut

Jos Jonna on esittänyt jotain tunteita, niin se on hänen "häpeensä". Oisi voinut vaan sanoa että kiinnostaa ja thats it, kuten Jasmin sanoi Juusolle edellis kaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7063/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse pitäisi valita Kalun ja Danin väliltä niin Kalu johtaa ainakin Kalun mitalla kisaa. Luulen että Eve näytteli Danin kanssa sovitusti loppuun saakka ja hyppää Kalun kelkkaan kun ohjelmasta on hetki aikaa. Toivottavasti Dani kasvaa läheisriippuvuudestaan ja näkee että maailma on täynnä kivoja naisia ja yhdessä ei tarvi elämäänsä roikkua. Ja sanoa muita arvottomiksi kaadoksi.

Vierailija
7064/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluavat uskoa hyvää ja antavat ihan liian monta mahdollisuutta, myös silloin kun ne ovat jo ennalta tuhoon tuomittuja ja täysin tarpeettomia. Kai nuo kaikki nyt jonkun täyspäisemmänkin ja miellyttävämmän seuraa saisivat. 

Miten niin Jonna? Hänhän vietteli Eliaksen esittämällä, että on tunteita? Sehän oli Danin ja sinkkunaisten yhdessä virittämä ansa, jolla haluttiin ”osoittaa Eliaksen todellinen luonne”, kuten Amandakin sanoi. Elias itsekin sanoo facen TIS-sivun videolla, ettei olisi voinut kuvitella kuinka iso joukko liittoutui hänen pään menoksi ja hänen ja Vilman suhteen tuhoamiseksi. Eli kyllähän Eliaskin jo tietää tässä vaiheessa, että Jonnan ”tunteet” häntä kohtaan oli vain osa juonta, freevilma-hengessä. Asia käy ilmi myös Danin ja Jonnan keskusteluista pettämisiltana ja sinkkunaisista joku kertoi, että järkättiin huone, jossa Jonna ja Elias voisi olla häiriöttä.

Miksi Jonna haluaisi harrastaa seksiä tekkkarissa pelkän ”juonen” vuoksi? Mitä Jonna itse sellaisesta saisi, paitsi tietynlaisen maineen?

Myönnätte siis että heteroseksi on vain miestä varten? Ei Jonna mitään mainetta saa. Vapaa valinta.

Vapaa valinta toki. Mutta miksi valita, jollei itseä muka kiinnosta? Ei juonessa mukana oleminen ole mikään uskottava syy.

Niinpä. Miesten saarella sinkkunaisia ei vain huvittanut olla Sammyn kanssa, vaikka siinä vasta olisikin ollut mahdollisuus näyttää Minnalle miten nopea Sammy on liikkeissään. Miksi kukaan ei "uhrautunut" Sammyn takia?

Kyllä siinä on pakko olla vähintään jännitettä välillä, josta Jonnakin on puhunut paljon. Pelkästä p*nemisen ilosta edes Milja ei liikahtanut

Jos Jonna on esittänyt jotain tunteita, niin se on hänen "häpeensä". Oisi voinut vaan sanoa että kiinnostaa ja thats it, kuten Jasmin sanoi Juusolle edellis kaudella.

Ainakin Jonna itse sanoi, ettei tunteita ollut mutta fyysistä vetovoimaa oli. Siltä myös vaikuttaa Jonnan käytös, koska kameroille, Danille ja sinkkunaisille on avautunut ja ollut mukana yhteisessä juonessa. Aika harvoin kukaan tahtoisi nolata tv-kansan edessä noin rumasti ihmisen, johon on oikeita tunteita.

Mutta jos tahdot uskoa, että Jonnan puolelta kyseessä on suuri, traaginen rakkaustarina vailla vastakaikua ja dramaattisesti särkynyt sydän niin feel free! Itse en ainakaan millään konstilla saisi uskottua sellaiseen.

Vierailija
7065/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eulaalia kirjoitti:

Kävi sääliksi Joonaa iltanuotiolla! Oonalla oikein lapulla kysymyksiä!? Juuso vaikuttaa hyvältä kundilta kaikin tavoin. Kuinkahan kauan jaksaa tommosta, jos ns. Ihme vaatimukset vaatimukset jatkuu. Ottajia varmaan olisi kyllä! Oonan tulisi hoidattaa itsensä, muutoin ei hyvää seuraa, kukaan ei tommosta jaksa pitkään!!!! Toivon kuitenkin heille hyvää.

Olenko ainoa, joka osaa antaa armoa Oonalle? Tyttöhän hoidatti itseään. Hän oli mennyt itseensä, kirjoittanut asioita ylös, tajusi olevansa iso osa ongelmaa jne.

Kaikkien pää ei kestä tuollaista Juusoa, vaikka symppis poika onkin. Minunkin olisi ihan hirveän vaikeaa lukea Juustosta niitä välittämisen merkkejä, koska hän on energiatasoltaan minua paljon leppoisampi (vaikuttaa silmiini helposti välinpitämättömältä) ja jos hän ei anna riittävästi fyysistä ja sanallista hellyyttä ja/tai aikaa ja ajanvietettä niin mistä ihmeestä sen tietää, että hän rakastaa? Siitä, ettei hän sano, ettei rakasta? Siitä, että hän edelleen katsoo telkkaa kanssasi samalla sohvalla?

Entäpä se, ettei Juusolla ollut paljonkaan sanottavaa eikä lappua. Oliko se välttämättä merkki siitä, että hän on niin fiksu ja tasapainoinen vai siitä, että hän on jättänyt parisuhteen asiat Oonan harteille, koska hänelle on ihan se ja sama ajelehtia missä vaan tilanteessa?

Jokainen joka Tampereella asuu, tietää niin nää kiekon pelaajat. 😂 Juuso yllättävän mukava hokipojaksi. Noita on paljon pahempia. Naisia ei arvosteta juurikaan, vaikka ne kiinnostaa. Yhdessä tyhmät päät kolisee yhteen toteuttaen vieläkin tyhmempiä ideoita.

En ihmettele että Juusolla oli saarella vientiä, kun on urheilullinen JA mukava. Sitten niihin muihin ominaisuuksiin... Tamoerelaiset kiekkomiehet ei stressaa Mistään. Eivät MISTÄÄN. Oikein nauratti kuinka Juusostakin näkee sen rentouden. Oona hermoilee joka asiasta ja Juuso on vaan et "chiiiilll, mennää vaikka kylpylään bebee. Hommat hoituu".

Juuso on niin nuori (19!!!!!) ettei varmaan ole vaan ajatellut sen enempää, mitä toinen saattaisi haluta. Kun muistelen itseäni ja tovereita tuossa iässä, niin aikas epävarmaa puuhailuahan se oli. Itse en uskaltanut edes lähestyä ketään.

Vierailija
7066/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Danin on vähän turha retostella ja naurerella Eliaksen ja Jonnan panoille. Niin lähellä kettu kävi omankin muijan koloa, että olisin ihan hiljaa vaan.

Ja kettu taitaa pyöriä siinä lähistöllä edelleenkin.

No ei kai se Danin syy ja häpeä ole?

On se jos jää tuollaiseksi aisankannattajaksi ja lampaana antaa Kalun vielä pyöriä mukana kuvioissa.

Mun mielestä Kallellakin pitäis olla sen verran itsekunnioitusta että häipyisi kokonaan noista kuvioista. En käsitä miten on suostunut lähtemään vielä siihen Even ja Danin videohommaankin mukaan. Evehän on nyt muutenkin yrittänyt puhdistaa mainettaan Kallen avulla, sanoen että oli Kallen oma tyhmä moka että heittäytyi liikaa koska oli selvää että hän jatkaa Danin kanssa ym. Mielestäni oli outoa että Eve itse meni niin pitkälle, vaikka se sitten olisikin ollut vain jotain peliä hänelle. Mutta en tosiaan käsitä mitä hyötyä Kallelle enää voi olla tuossa kuviossa millään tavalla mukana, kuulostaa melkoiselta hyväksikäytöltä tuo touhu.

Samaa mieltä. Ehkä Kallella on niin paljon vielä tunteita ja toivoo, että Eve lopulta valitsisikin hänet..

Nämä Even ja Danin videot ovat kyllä pahentaneet tilannetta, mitä tulee nyt vaikka Kalleen. Tulee mieleen Elsa siinä miten Even laittaa kaikki Kallen syyksi, vaikka kaikki näki miten kiintynyt Even oli Kalleen ja koko ajan oli iholla ja hyväili. Ei ihminen tee sellaista, jollei ole tunteita ja intiimiä läheisyyttä.

Vierailija
7067/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten Elias niin pedanttina naisten ulkonäköpiirteiden suhteen valitsi uhrikseen juuri Jonnan. Hompsuisen näköinen nainen sotkuisine hiuspidennyksineen, tekoripsineen ja meikkeineen. Kasvonpiirteiltään ihan perustaikinanaama.

Oli tosin sinkkunaisista varmaan ainut, joka oikeasti ihastui Eliakseen ja oli hänen vietävissä. Ihan turha mielestäni Jonnan väittää nyt jälkeen päin, että näytteli vain. Niin aitoja oli itkukohtaukset esimerkiksi silloin, kun Elias sanoi kihlaavansa Vilman, ja Jonna purskahti itkuun Eliaksen nauraessa perään.

Jos noista kahdesta joku näytteli tunteissaan, niin se oli Elias...

Surullista että tää kommentti on saanut 114 yläpeukkua vaikka haukut noin rumasti Jonnaa. Mun mielestä Jonna on aika kaunis nainen ja vaikkei olisikaan, niin ei tulis kyllä mieleenkään sanoa ääneen noin inhottavasti kenestäkään.

Mielestäni Jonna oli sinkkunaisista kaunein ja luonteensa kanssa ehdottomasti kuumin kissa.

Vierailija
7068/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä kumma miten Elias halusi olla rehellinen kun kyse oli sinkkunaisten ulkonäön arvostelusta. Pyytämättä kertoi rehellisesti mielipiteensä -anteksi faktan- ja selkeästi vielä korosti miten hienon rehellinen mies hän on.

Mutta kun piti olla rehellinen omista teoistaan, niin valehteli Vilmalle päin naamaa.

Vierailija
7069/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias dominoi ja vilma on subi, joka on kotona kaulahihnassa. Mistä vilman kaltaisen naisen löytää?

Vierailija
7070/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin oli kaunokirjallisuutta mukana saarella; Jere Katalahden kirja vilahti.

Vierailija
7071/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan naiset viehättyy miehistä joilla on pitkät jalat suhteessa muuhun vartaloon. Millä ihmeellä se dani on oikein kaatanut satoja naisia?

Vierailija
7072/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Danin on vähän turha retostella ja naurerella Eliaksen ja Jonnan panoille. Niin lähellä kettu kävi omankin muijan koloa, että olisin ihan hiljaa vaan.

On se jos jää tuollaiseksi aisankannattajaksi ja lampaana antaa Kalun vielä pyöriä mukana kuvioissa.

Mun mielestä Kallellakin pitäis olla sen verran itsekunnioitusta että häipyisi kokonaan noista kuvioista. En käsitä miten on suostunut lähtemään vielä siihen Even ja Danin videohommaankin mukaan. Evehän on nyt muutenkin yrittänyt puhdistaa mainettaan Kallen avulla, sanoen että oli Kallen oma tyhmä moka että heittäytyi liikaa koska oli selvää että hän jatkaa Danin kanssa ym. Mielestäni oli outoa että Eve itse meni niin pitkälle, vaikka se sitten olisikin ollut vain jotain peliä hänelle. Mutta en tosiaan käsitä mitä hyötyä Kallelle enää voi olla tuossa kuviossa millään tavalla mukana, kuulostaa melkoiselta hyväksikäytöltä tuo touhu.

Samaa mieltä. Ehkä Kallella on niin paljon vielä tunteita ja toivoo, että Eve lopulta valitsisikin hänet..

Nämä Even ja Danin videot ovat kyllä pahentaneet tilannetta, mitä tulee nyt vaikka Kalleen. Tulee mieleen Elsa siinä miten Even laittaa kaikki Kallen syyksi, vaikka kaikki näki miten kiintynyt Even oli Kalleen ja koko ajan oli iholla ja hyväili. Ei ihminen tee sellaista, jollei ole tunteita ja intiimiä läheisyyttä.

Yök, mitä ylitulkintaa. Eve ja Dani veti roolia tuolla, ja todennäköisesti kaikki mielenkiinto limaista ällö-Kallea kohtaan on näyteltyä. Sun tulkinnat on todella liioiteltuja ja mielikuvituksellisia.

Vierailija
7073/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök, mitä ylitulkintaa. Eve ja Dani veti roolia tuolla, ja todennäköisesti kaikki mielenkiinto limaista ällö-Kallea kohtaan on näyteltyä. Sun tulkinnat on todella liioiteltuja ja mielikuvituksellisia.

Kiitos vaan yökkäyksistä. Sori, mulla oli vaan mielipide ;)

Vierailija
7074/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menikö ne sinne saarelle tekemään tv-viihdettä vai todistamaan suhdettaan (Danin suhdetta) vai miten se meni? Tarina muuttuu koko ajan.

Vierailija
7075/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn myös yllä esitettyyn ajatukseen siitä, että Eliaksen kanssa en itse lähtisi kokeilemaan s/m seksiä. Sellaisessa seksissä kyse on luottamuksesta ja valta-asetelmista, eikä vain siitä kivusta.

En luottaisi Eliakseen fyysisen turvallisuuden takaamisen suhteen. Hän ei myöskään ole tarpeeksi hallitseva siihen hommaan, vaikkakin sitä kovasti yrittää esittää. Tosimies ei päde puheillaan vaan teoillaan, ja tuo mies ei selkeästi hallitse edes itseään. Alistettavaksi hän sopisi, mutta kyllä jutuista on käynyt ilmi esim Jonnan kanssa että hän ajattelee olevansa se alustava.

Ei siis jatkoon tämä mies. Vilmaa suosittelen kokeilemaan näitä seksileikkejä paremmissa käsissä.

Vierailija
7076/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka osaa antaa armoa Oonalle? Tyttöhän hoidatti itseään. Hän oli mennyt itseensä, kirjoittanut asioita ylös, tajusi olevansa iso osa ongelmaa jne.

Kaikkien pää ei kestä tuollaista Juusoa, vaikka symppis poika onkin. Minunkin olisi ihan hirveän vaikeaa lukea Juustosta niitä välittämisen merkkejä, koska hän on energiatasoltaan minua paljon leppoisampi (vaikuttaa silmiini helposti välinpitämättömältä) ja jos hän ei anna riittävästi fyysistä ja sanallista hellyyttä ja/tai aikaa ja ajanvietettä niin mistä ihmeestä sen tietää, että hän rakastaa? Siitä, ettei hän sano, ettei rakasta? Siitä, että hän edelleen katsoo telkkaa kanssasi samalla sohvalla?

Entäpä se, ettei Juusolla ollut paljonkaan sanottavaa eikä lappua. Oliko se välttämättä merkki siitä, että hän on niin fiksu ja tasapainoinen vai siitä, että hän on jättänyt parisuhteen asiat Oonan harteille, koska hänelle on ihan se ja sama ajelehtia missä vaan tilanteessa?

Tuo oli mielenkiintoinen pointti, että leppoisa vaikuttaa välinpitämättömältå ei-niin-leppoisan silmissä.

Olen itse aina ajatellut asian niin, että itsevarma ja vähemmän itsevarma tulevat kohtaamaan tuollaisia ongelmia. Eli se itsevarma ei kaipaa vakuutteluja toiselta, että pysythän vielä tässä, vaan katsoo, että siinähän se näyttää pysyvän. Itsevarma tietää selviävänsä jos ero tulee, ei-itsevarma pelkää kovasti eroa, kun ei ole varma selviääkö siitä.

Ja toisaalta ei-ollenkaan-itsevarmalle ei mikään määrä todistelua riitä. Kaikkein pahimpien kanssa se on kuin pohjaton kaivo, jota ei kukaan ihminen jaksa koko ajan olla yksin täyttämässä.

Annan pisteet Oonalle siitä, että ymmärsi, että hänen pitäisi käsitellä näitä asioita, mutta turhauduin uudestaan, kun näin, että vaatimukset kohdistuivat taas Juuson. Ei näin. Se ei ole matka mikä Juuson täytyy tehdä, vaan pelkästään Oonan. Ihan yksin.

Vierailija
7077/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta. Eliasta puolustaakseni reiluuden nimissä:

Elias on komea poika, jolla on nätit silmät. Jollain tavalla myös fiksu, vaikkei ihan niin nokkela kuin itse kuvittelee olevansa. Jäihän se housut kintuissa aika kipeästi kiinni.

Elias voisi lopettaa ton kovan kundin esittämisen ja hankkia itsevarmuutta itsetuntoa kasvattamalla. Tämä voi tulla itsestään iän myötäkin, mutta vähemmillä kolhuilla pääsee jos oppisi tämän jo nyt. Hän on niin nuori, että vuosien myötä tä sarjan luoma ikävä imago unohtuu ja hänellä mahdollisuus aloittaa alusta paremmin eväin.

Lippis käteen ja hyväksyntää, että tä ei menny nyt niinku piti. Sit uutta yritystä vaan!!!! Ei tarvi luovuttaa, vaikka hänet onkin nyt myös itsenikin toimesta lynkattu netissä aika pahasti.

Vierailija
7078/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli mielenkiintoinen pointti, että leppoisa vaikuttaa välinpitämättömältå ei-niin-leppoisan silmissä.

Olen itse aina ajatellut asian niin, että itsevarma ja vähemmän itsevarma tulevat kohtaamaan tuollaisia ongelmia. Eli se itsevarma ei kaipaa vakuutteluja toiselta, että pysythän vielä tässä, vaan katsoo, että siinähän se näyttää pysyvän. Itsevarma tietää selviävänsä jos ero tulee, ei-itsevarma pelkää kovasti eroa, kun ei ole varma selviääkö siitä.

Ja toisaalta ei-ollenkaan-itsevarmalle ei mikään määrä todistelua riitä. Kaikkein pahimpien kanssa se on kuin pohjaton kaivo, jota ei kukaan ihminen jaksa koko ajan olla yksin täyttämässä.

Annan pisteet Oonalle siitä, että ymmärsi, että hänen pitäisi käsitellä näitä asioita, mutta turhauduin uudestaan, kun näin, että vaatimukset kohdistuivat taas Juuson. Ei näin. Se ei ole matka mikä Juuson täytyy tehdä, vaan pelkästään Oonan. Ihan yksin.

Se on vähän semmoinen juttu, että ainakin minä olen tehnyt ne yksin tehtävät matkat ihan yksin. Pariskunnan kasvutarinat taas tehdään yhdessä.

Miksi Oonan pitäisi oppia tyytymään johonkin mikä häntä ei tyydytä ja tehdä se vieläpä yksin, ilman kumppania rinnalla? Mitä hän saa palkinnoksi?

Vierailija
7079/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Jonna itse sanoi, ettei tunteita ollut mutta fyysistä vetovoimaa oli. Siltä myös vaikuttaa Jonnan käytös, koska kameroille, Danille ja sinkkunaisille on avautunut ja ollut mukana yhteisessä juonessa. Aika harvoin kukaan tahtoisi nolata tv-kansan edessä noin rumasti ihmisen, johon on oikeita tunteita.

Mutta jos tahdot uskoa, että Jonnan puolelta kyseessä on suuri, traaginen rakkaustarina vailla vastakaikua ja dramaattisesti särkynyt sydän niin feel free! Itse en ainakaan millään konstilla saisi uskottua sellaiseen.

Deittikumppanien valinnassa aamulla Jonna oli todella pettynyt, kun Elias ei valinnut häntä ja taas tultuaan valituksi suorastaan hehkui. Ei olleet Jonnan tunteet näyttelemistä. 

Vierailija
7080/7556 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Jonnassa ainakaan ekstran perusteella näkynyt mitään merkkiä, että olisi jäänyt kaipaamaan Eliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi