Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
7001/7556 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki sinkku Markukselle. Minna on jatkanut elämäänsä. Jatka sinäkin, äläkä roiku varatussa naisessa, jolla ei ole sinua kohtaan mitään mielenkiintoa.

Vierailija
7002/7556 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”- Ihastus hävisi sen viikon aikana Phuketissa, kun se kupla katosi. Aivan kuin lomaromanssi, joka päättyy, kun lentokone laskeutuu takaisin kotimaahan.

Eve kertoo puhuneensa asiat selväksi Kallen kanssa saarella heti, kun tälle alkoi tulla ihastumisen tunteita.

- Hän tiesi, että lopputulema on se, että minä lähden Danin kanssa. Se oli Kallen oma tyhmä moka, että se heittäytyi siihen liikaa muutaman viikon vuoksi.

Eve vakuuttaa, että on Kallen kanssa yhä hyvä kaveri. He ovat viestitelleet ja nähneet muutaman kerran. Mukana on ollut Dani ja muita TIS-kuvausten ihmisiä.

- Jonkun verran olen aistinut reissun jälkeen, että edelleen on ollut jotakin fiiliksiä minua kohtaan. Mutta kyllä Kalle on hyvin ymmärtänyt sekä tukenut ja tsempannut meitä Danin kanssa. Hän ei ole koettanut tulla siihen väliin, eikä olisi tulemistakaan.”

Toisesta jutusta:

”Mielestäni ihastuminen on täysin eri asia kuin rakkaus. Rakkaus on päätös. Päätös olla yhdessä niin helppoina ja ihanina kuin vaikeina ja huonoina hetkinä. Sen takia ihastuksesta voi päästä yli, jos vain tarpeeksi sitä haluaa ja on valmis taistelemaan rakkauden puolesta, Eve kirjoittaa.”

Ihana Eve. Harmi, että piti vetää tuollaista roolia TV-viihteen vuoksi. Eihän se limainen Kalle ole lähelläkään sinun tasoasi. Hyvä, että nyt voit olla oma ihana itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7003/7556 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Eliaksen kiinnijääminen pettämisestä JA valehtelusta oli jotain niin käsittämättömän jäätävän hirveää katsottavaa. Kuin katsoisi hidastettuna päin seinään ajamista.

Kerrassaan häpeällisintä mitä olen ikinä missään reality-ohjelmassa nähnyt kenellekään tapahtuvan. En ole ikinä ole nähnyt kenellekään paskan osuvan tuulettimeen noin pahasti.

Ja miten hänen vielä annetaan tehdä se, taputella itseään selkään ja valehdella. Eliaksesta jo näkee, miten hän alkaa rentoutua ja hän luulee selvinneensä tästäkin samalla kun tajuamatta mitään puhuu itseään yhä syvemmälle ansaan.....awwww! Mikä draama, mitä häpeä! Nautin joka sekunnista.

Elias kyllä haukkasi ison kasan paskaa osallistumalla temppariin. Ei sen puoleen, Vilma ei juurikaan paljon jälkeen jää. Mahtaa vvtuttaa molempia.

Vierailija
7004/7556 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnan ykkösfani täällä kuulostaa keski-ikäiseltä.

Itse olen 36-v, kansainvälistä ”uraa” tekevä kahden lapsen äiti. Ja olen Minna fani. Viimeisimmän exstran perusteella jäi kyllä Sammystäkin hyvä kuva - kunhan ei kajoaisi alkoholiin enää koskan.

Vierailija
7005/7556 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnan ykkösfani täällä kuulostaa keski-ikäiseltä.

Itse olen 36-v, kansainvälistä ”uraa” tekevä kahden lapsen äiti. Ja olen Minna fani. Viimeisimmän exstran perusteella jäi kyllä Sammystäkin hyvä kuva - kunhan ei kajoaisi alkoholiin enää koskan.

Et ole nyt se täti, ketä tarkoitan. Ei sillä ole mitään uraa, kun joka päivä on täällä ollut samat jorinat.

Sammylla oli instanssa enemmän fanikommentteja kuin Minnalla. Paras oli se ”toivoisin, että olisit elämäni mies” ja Sammyn vastaus ”toiveensa kullakin”.

Vierailija
7006/7556 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Eliaksen kiinnijääminen pettämisestä JA valehtelusta oli jotain niin käsittämättömän jäätävän hirveää katsottavaa. Kuin katsoisi hidastettuna päin seinään ajamista.

Kerrassaan häpeällisintä mitä olen ikinä missään reality-ohjelmassa nähnyt kenellekään tapahtuvan. En ole ikinä ole nähnyt kenellekään paskan osuvan tuulettimeen noin pahasti.

Ja miten hänen vielä annetaan tehdä se, taputella itseään selkään ja valehdella. Eliaksesta jo näkee, miten hän alkaa rentoutua ja hän luulee selvinneensä tästäkin samalla kun tajuamatta mitään puhuu itseään yhä syvemmälle ansaan.....awwww! Mikä draama, mitä häpeä! Nautin joka sekunnista.

Elias kyllä haukkasi ison kasan paskaa osallistumalla temppariin. Ei sen puoleen, Vilma ei juurikaan paljon jälkeen jää. Mahtaa vvtuttaa molempia.

Mahtavan mielikuvarikkaasti kirjoitettu, kiitos Sinulle! Niin pystyy samaistumaan noihin fiiliksiin, joita ohjelman katsominen herätti :-D

Vierailija
7007/7556 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että ensi vuonna olisi tosiaan vanhempaa porukkaa. Sellasta, joilla olisi jotain menetettävää.

Tunnari vois olla tällainen:

”Yhteiset lapset, asunto- ja mökkilainat, etelänmatkat ja kulutusluotot. Ketkä eivät voi vastustaa kiusausta ja päätyvät eroon ja yhteishuoltajuuteen. Tämä on...” :)

Eiköhän tonne oo just otettu tahallaan semmosia pareja kellä ei oo lapsia eikä edes avioliittoa, että kukaan ei pääse sanomaan että ohjelmassa tahallaan rikotaan avioliittoja ja lasten perheitä palasiksi :)

Ei sinne oteta kuin pareja, joilla ei ole lapsia, ja hyvä niin.

Vierailija
7008/7556 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavan mielikuvarikkaasti kirjoitettu, kiitos Sinulle! Niin pystyy samaistumaan noihin fiiliksiin, joita ohjelman katsominen herätti :-D

Oletteko poltellut..? :)

Vierailija
7009/7556 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko katsoa Vilman ja Eliaksen iltanuotio kahteen kertaan - sen verran upea jakso oli.

Ja Vilman kyky pysyä tyynenä loppuun asti - ei laisinkaan mikään ”tossu” kuten täällä on kirjoitettu. Ja Elias, niin kiero ja liero, burn burn burn

Vierailija
7010/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te säälitte Vilmaa? En sääli yhtään, itse on paskansa keittänyt. Ei ymmärtänyt erota tuosta lierosta, normaali itseään kunnioittava ihminen ymmärtäisi.

Lisäksi vaikuttaa ylimieliseltä. Sanoo että Elias on rehellinen kun sanoo ihmisille asioita suoraan. Minun mielestä toisen ulkonäön arvostelu ei ole rehellisyyttä vaan ilkeyttä.

Lisäksi ilahtui yhdellä iltanotskilla, kun Sami sanoi että Elias tekee mitä haluaa, mutta suuttuu hirveästi jos näkee videolla miehen koskettavan Vilmaa. Se virnistys Vilman kasvoilla kertoi ihan kaiken. Ihan kuin puhkeaisi kukkaan jos saa Eliakselta pikkiriikkisenkin huomiota. Elää varmaan niillä armonpaloilla mitä Elias välillä heittelee. Hyi helv.

Vierailija
7011/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te säälitte Vilmaa? En sääli yhtään, itse on paskansa keittänyt. Ei ymmärtänyt erota tuosta lierosta, normaali itseään kunnioittava ihminen ymmärtäisi.

Lisäksi vaikuttaa ylimieliseltä. Sanoo että Elias on rehellinen kun sanoo ihmisille asioita suoraan. Minun mielestä toisen ulkonäön arvostelu ei ole rehellisyyttä vaan ilkeyttä.

Lisäksi ilahtui yhdellä iltanotskilla, kun Sami sanoi että Elias tekee mitä haluaa, mutta suuttuu hirveästi jos näkee videolla miehen koskettavan Vilmaa. Se virnistys Vilman kasvoilla kertoi ihan kaiken. Ihan kuin puhkeaisi kukkaan jos saa Eliakselta pikkiriikkisenkin huomiota. Elää varmaan niillä armonpaloilla mitä Elias välillä heittelee. Hyi helv.

Vilma olisi lähtenyt saarelta voittajana jos olisi dumpannut Eliaksen siinä iltanuotiolla. Iltanuotiolla Vilma vilautti vahvaa puoltaan ja sitä katsoessa tuli mieleen, että miten ihmeessä tämä kaunis nuori nainen ei usko pärjäävänsä myös omillaan.

Nyt hän sitten nielee samaa psskaa Eliaksen kanssa, jonka Elias on aiheuttanut hänet pettämällä ja julkisesti nöyryyttämällä. En tiedä miten nämä kaksi kehtaavat käydä ulkona. Itse häpeisin ja vaan toivoisin, että ihmiset unohtaisivat äkkiä.

Vierailija
7012/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Danin on vähän turha retostella ja naurerella Eliaksen ja Jonnan panoille. Niin lähellä kettu kävi omankin muijan koloa, että olisin ihan hiljaa vaan.

Ja kettu taitaa pyöriä siinä lähistöllä edelleenkin.

Vierailija
7013/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te vaahtoatte täällä? Luuletteko että Elias ja Vilma ovat ainoa pari joka on jatkanut suhdettaan pettämisen jälkeen? Se on kuulkaa ihan vaan sen pariskunnan asia miten asian käsittelee, ei muiden. Törkeää kiusata paria, joka haluaa olla yhdessä ja rakastaa toisiaan. Kaikki tekevät virheitä.

No niinpä! Luulisi, että Elias olisi vähintään kiduttanut lapsia tai jotain, kun niin monen mielestä ansaitsee vihakampanjan niskaansa. Muistakaa, että meillä on jopa pääministeri ja piispa jääneet kiinni pettämisestä. Ja mikä oli seuraus? Sekä piispa että pääministerin hellu äänestettiin eduskuntaan. Hävetkää, kiusaajat!

Kuka pääministeri on jäänyt kiinni pettämisestä?

Piispan kyllä muistan

Vai olisko tässä tarkotettu ulkoministerinä ollutta Ilkka Kanervaa, joka jäi kiinni Tuksun kanssa viestittelystä ja joutui eroamaan?

Vierailija
7014/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilman youtube videoiden ja viimeisimpien jaksojen jälkeen mulle tulee jotenkin sellainen fiilis, että Vilma sisimmässään tietää että paras ratkasu olisi erota. Kuitenkin sen sijaan, että olisi itselleen täysin rehellinen, hän yrittää itselleen selitellä ja uskotella että tämä asia meneekin nyt niin et kyllä elias on oikeassa. Mä niin toivon, että Vilma herää ja uskaltaa olla rehellinen itelleen, ehkä sitten kun vähän vielä tuosta kasvaa.

Ja mitä tuohon ekstran jaksoon, kun elias selittää noita kommenttejaan sinkkunaisille. Muistaakseni hän totesi, että hänellä on tapana aina varmistaa ihmisiltä että ymmärsinkö sinun juttusi oikein. Nyt hän ihmetteli sitä, kun sinkkunaiset eivät tätä tehneet. Eihän elias voi olettaa, että jos hän tekee noin niin ei se tarkoita että kaikki niin tekisivät. Tuossakin vastuuta heitellään sinkkunaisille, "minä tässä nyt mollaan toista päin naamaa, mutta kun ei se kysynyt mitä tarkoitin kommentilla, niin se on hänen ongelmansa jos suuttuu". Eliaskin olisi noissa tilanteissa itse voinut varmistaa, että mä tarkoitin asian näin tai ylipäätään kertoa asiat niin, ettei se tule töksäyttelynä ulos.

Oli myös ihana nähdä vilman toimintaa iltanuotiolla, mutta se fiilis heitettiin samantien roskakoriin, kun ekstrassa möllöttelivät vieretysten hymyt kasvoillaan. Miten, siis miten? Kerran pettäminen syystä taikka toisesta on ihan eri asia kun se, että pettäminen tapahtuu täysin tietoisesti ja vielä useampaan kertaan. En kyllä puolustele pettämistä millään tavalla, mutta olisin ehkä jokseenkin vielä ymmärtänyt vilman "anteeksiannon", jos elias olisi kerran kännissä vaikkapa hairahtunut ja kertonut siitä avoimesti.

Vierailija
7015/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma: niinku niinku niinku niinku.

Oonko niinku ainoo ketä niinku ärsyttää niinku kuunnella tota????

Vierailija
7016/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko poltellut..? :)

Jos kuuluisi harrastuksiin niin varmaan kaksin käsin tekisi mieli vetää tätä katsoessa...

Vierailija
7017/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuosta pettämisestä vouhkataan Eliaksen kohdalla erikseen. Ennemmin omaksi mielikuviksi jäi että tyyppi pääsi Suomen suurimmaksi inhokkiasi tuolla yleisellä ylimielisellä asenteellaan, jossa selkeästi asettaa itsensä kaikkien muiden yläpuolelle eikä välitä muiden loukkaamisesta. Asiaa ei ole auttanut itsensä selkään taputtelu ja kylmäverinen ja hyvin taitava valehtelu. Hänestä jäi myös hyvin manipuloiva mielikuva henkilönä joka systemaattisesti siirtää vastuun toisille (tuotanto leikkasi hänestä pahiksen, sinkkunaiset ymmärsivät asiat väärin, Vilma oli se joka ensimmäisenä nukkui lusikassa jne). Pettäminen oli vain yksi lisä tuohon, jonka avulla Vilma toivottavasti huomasi sen miten hienosti Elias valehtelee ja vedättää muita.

Toivon että Vilma sisimmässään miettii onko hän oikeasti onnellinen. Elämässä on riittävästi dramaa ja vaikeuksia ilman että sitä sitä pitäisi olla vielä parisuhteessakin.

Vierailija
7018/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Ruutu+ :ssa ei näy Extra, jossa on Eliaksen ja Vilman kuulumiset?

Vierailija
7019/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta säälittävimmät on Vilma,Sammy ja Dani. Miksi Sammy on jotenkin vapautettu kaikesta, ihan samalla tavalla joutui katsomaan kun oma kumppani panee toista.

Näillä kolmella ei ole mitään itsekunnioitusta.

Sammy vielä pyyteli Minnalta anteeksi ja Minnaa ei syytetty mistään.Jos mun mies tekisi mulle noin että panisi jotain muikkelia niin että koko Suomi näkee niin suhde loppuisi heti.

Vierailija
7020/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Danin on vähän turha retostella ja naurerella Eliaksen ja Jonnan panoille. Niin lähellä kettu kävi omankin muijan koloa, että olisin ihan hiljaa vaan.

Ja kettu taitaa pyöriä siinä lähistöllä edelleenkin.

Ylilaudalta Evestä ja Kalusta:

"Joo kyl ne pani, monestikin. Onnistuivat vaan tekemään sen piilossa. 

T: asianomaisen lähipiiristä"

Uskon täysin. Peittoaahan tuo Kalu roolinvetäjä-Danin 10-0 niin ulkonäön kuin kaiken muunkin suhteen. Eve-hihittelijä on tosin liian laskelmoiva tyhjäpää Kalulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi