Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kovasti nyt jauhettu ulkonäöstä ja pukeutumisesta. Asia on niin että kaikki on kauniita omalla tavallaan, mutta on eri asia osaako kaikki puketua tyylikkäästi, ei ole tyylikästä jos pukeutuu esim. liian pieniin vaatteisiin. Täytyy olla pelisilmää mikä korostaa omaa ulkonäköä parhaalla tavalla, koska sillä nyt tuntuu olevan suuri merkitys kun halutaan tehdä ihmisiin vaikutus. Toinen asia mitä ihmiset ei ymmärrä on se että suhteesssa täytyy olla yhteisiä arvoja. Itse kun olin sinkku, arkeeni kului urheilu jo silloin. Pelaan jääkiekkoa ja teen kaikkea oheis toimintaa lajin parissa. Moni tyttö ei ymmärtänyt että meidän elämän arvot ei kohtaa jos toisen harrastuksiin kuuluu sohvalla makaaminen ja jäätelön syönti. Nykyisen puolisoni joka harrastaa monipuolisesti kilpatasolla löysin urheilun parista, ja meillä klikkasi heti. Ei pelkästään ulkonäkö, vaan elämän arvot olivat sankaltaiset. Vaadi siis puolisoltasi vain sitä, mitä itse pystyt olemaan, älä enempää, mutta älä myöskään vähempää.
Jos olet hideous pygmi (googleta sana) niin arvomme eivät kohtaa.
Taidampa mennä jätskille, kun aurinko paistaa...namskis....:)
Vierailija kirjoitti:
Sen halusin vielä kirjoittaa, että peukutan kovasti Eliaksen avioliitto ja lapsihaaveita. Molemmat ovat hienoja tavoitteita ja toivotan onnea ja menestystä tässä. Oikeastaan, jos noita tavoitteita ei ole eikä niitä aseta niin onhan ihmisessä jotain vikaa. No luonnonvalinta koskee myös meitä ihmisiä halusitte sitä tai ette.
Jos joskus törmään mieheen kaupungilla niin tarjoan sille kaljan.
Jos elias olisi sinkku voisin tarjota itseni, harmi että olen liian vanha...:(
Bile Danin näköisiä tyyppejä on suomi pullollaan
Vanttera lyhyehkö kroppa
Pyöreät "hieman turvonneet "kasvot
Köyhän miehen cheekki
Täysin korvattava tapaus..nyyhkii kuin lapsi naisen perään...
Vierailija kirjoitti:
Sammy selitti Amandalle, miten on tarkotuksella ollu "sekoilematta" todistaakseen jotain, vaikka todellisuudessa olis pannu ihan ketä tahansa jos ois saanu. Amandallekki ehdotteli suoraan, mutta ei tainnu Amandaa kiinnostaa sammakon pussaaminen. Jokseenkin säälittävää, ettei edes tuolla noiden bimbojen keskellä saa keneltäkään vaikka yrittää 24/7! Ja nyt sit ei muka olis edes halunnu. Onkohan tuohon ohjelmaan hakemiselle joku äo-yläraja? 70?
Tämä keskustelu käy niin kuumana, koska 90% tämän ketjun keskustelijoista ei saisi yhtään oikein haluatko miljonääriksi kisassa.
Tässäpä aihe josta jopa minä tiedän jotain.
Voin kertoa mielipiteeni aiheuttamatta myötähäpeän puistatuksia
Vierailija kirjoitti:
Sammy selitti Amandalle, miten on tarkotuksella ollu "sekoilematta" todistaakseen jotain, vaikka todellisuudessa olis pannu ihan ketä tahansa jos ois saanu. Amandallekki ehdotteli suoraan, mutta ei tainnu Amandaa kiinnostaa sammakon pussaaminen. Jokseenkin säälittävää, ettei edes tuolla noiden bimbojen keskellä saa keneltäkään vaikka yrittää 24/7! Ja nyt sit ei muka olis edes halunnu. Onkohan tuohon ohjelmaan hakemiselle joku äo-yläraja? 70?
Ohjelman katselijoiden äö -yläraja on 79, joten olet aivan oikeassa:)
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu käy niin kuumana, koska 90% tämän ketjun keskustelijoista ei saisi yhtään oikein haluatko miljonääriksi kisassa.
Tässäpä aihe josta jopa minä tiedän jotain.
Voin kertoa mielipiteeni aiheuttamatta myötähäpeän puistatuksia
Tuntuu, että ainakin nykynuorison yleistiedon taso on surkea, ainankin sen perusteella mitä on heikointa lenkkiä ja haluatko miljonääriksi-ohjelmia katsonut. Se toissaviikkoinen heikoin lenkki-jakso, jossa oli eri missejä kilpailemassa, oli kyllä aika jäätävää katsottavaa.
Elluskapalluska löysi palstalle haukkumaan Dania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Elias kävisi lukemassa tätä palstaa ja kirjoittamassa tänne. Kun täällä on kaikilla - itseni mukaanlukien - niin paljon mielipiteitä. Eliaksella kuitenkin on faktat. Voisi tulla niistä meitä valaisemaan. Ja saisimme varmasti hyvät keskustelut siitä, mistä mielipiteemme ovat syntyneet.
Itselleni on syntynyt kingistä mielipide katsomalla sarjaa televisiosta. Onhan se nyt täysin eri maata, kun esimerkiksi Dani. Muihin on kai turha edes verrata. Danihan on ihan satusetä 300 naisellaan. Nyrkkisääntönä luvun saa jakaa kolmosella, mutta tässä tapuksessa voi huoletta laittaa nimittäjään enemmän. Siellä se istuu tukilla ja katselee Even kiehnäystä ja menee kympiltä nukkumaan. Elias taas rakentaa asemiaan ja käyttää niitä tai jättää käyttämättä. ISO PEUKKU!
Eliaksen kommentit on timanttisia. Kuten vaikka ettei resorttipoikaystävällä vielä pitkälle pötkitä! Wau siis wau!
Peukku myös Kuroselle minulta. Olen itse hieman samanlainen tai ainakin toivon olevani! Katselen kaupungilla nuorten naisten perseitä eikä hävetä yhtään.
Olihan tämä viestisi parodiaa, olihan? Koska jos se oli kirjoitettu tarkoituksenaan trollata, meni yli niin että heilahti. Jos taas tosissaan, niin ei hyvää päivää. Wau siis wau!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan äo, vai puhutko kenties vähemmän tunnetusta älykkyysösamaarasta?
Luen tätä ketjua silloin tällöin ja pakko todeta, että ei ton yhen juttuihin kannata lähtee mukaan. Tosin nyt se varmaan innostuu kun tän laitan, mut mua käy vähän sääliksi että se on täällä näköjään jauhannu vaan yhestä samasta asiasta. Eikö sillä oo mitään muuta tekemistä?
Noh mutta sitten itse aiheeseen. Multa on vähä menny ohi se miksi dani ja eve lähtivät tonne, ekana syynä oli se et todistetaan muille et ne on tosissaan ja nyt eve höpöttää jostain houkutusten ja tunteiden läpikäymisestä. Mun mielestä eve nimenomaan on jo antautunu houkutukselle kun se kiehnää sitä kalua koko ajan. Jos oikeesti pystyis vastustaa kiusausta nii pysyis kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan äo, vai puhutko kenties vähemmän tunnetusta älykkyysösamaarasta?
Anteeksi äo:ni on temppari sinkun 70.Siksi virhe
Vierailija kirjoitti:
Luen tätä ketjua silloin tällöin ja pakko todeta, että ei ton yhen juttuihin kannata lähtee mukaan. Tosin nyt se varmaan innostuu kun tän laitan, mut mua käy vähän sääliksi että se on täällä näköjään jauhannu vaan yhestä samasta asiasta. Eikö sillä oo mitään muuta tekemistä?
Noh mutta sitten itse aiheeseen. Multa on vähä menny ohi se miksi dani ja eve lähtivät tonne, ekana syynä oli se et todistetaan muille et ne on tosissaan ja nyt eve höpöttää jostain houkutusten ja tunteiden läpikäymisestä. Mun mielestä eve nimenomaan on jo antautunu houkutukselle kun se kiehnää sitä kalua koko ajan. Jos oikeesti pystyis vastustaa kiusausta nii pysyis kaukana.
Mitä Dani voi tarjota Evelle?
Ei yhtään mitään....on vanttera ja naiset ei tykkää nössö miehistä
Kallella on sentään kauniit kasvot ja pitää eveä kuin kukkaa kämmenellä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kovasti nyt jauhettu ulkonäöstä ja pukeutumisesta. Asia on niin että kaikki on kauniita omalla tavallaan, mutta on eri asia osaako kaikki puketua tyylikkäästi, ei ole tyylikästä jos pukeutuu esim. liian pieniin vaatteisiin. Täytyy olla pelisilmää mikä korostaa omaa ulkonäköä parhaalla tavalla, koska sillä nyt tuntuu olevan suuri merkitys kun halutaan tehdä ihmisiin vaikutus. Toinen asia mitä ihmiset ei ymmärrä on se että suhteesssa täytyy olla yhteisiä arvoja. Itse kun olin sinkku, arkeeni kului urheilu jo silloin. Pelaan jääkiekkoa ja teen kaikkea oheis toimintaa lajin parissa. Moni tyttö ei ymmärtänyt että meidän elämän arvot ei kohtaa jos toisen harrastuksiin kuuluu sohvalla makaaminen ja jäätelön syönti. Nykyisen puolisoni joka harrastaa monipuolisesti kilpatasolla löysin urheilun parista, ja meillä klikkasi heti. Ei pelkästään ulkonäkö, vaan elämän arvot olivat sankaltaiset. Vaadi siis puolisoltasi vain sitä, mitä itse pystyt olemaan, älä enempää, mutta älä myöskään vähempää.
Taidampa mennä jätskille, kun aurinko paistaa...namskis....:)
Jäätelö on kyllä hyvää.. :) Ymmäärsin kyllä tuon asian pointin, monet haluaa itseään ns. paremman näköisen puolison mikä voi olla vaikeaa, jos semmoinen kuitenkin löytyy sit ollaan mustasukkaisia siitä jos hän saa enemmän huomiota muilta, jolloin näille jäätelön ystäville tulee itsetunto ongelmia mikä näkyy ja kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Dani voi tarjota Evelle?
Ei yhtään mitään....on vanttera ja naiset ei tykkää nössö miehistä
Kallella on sentään kauniit kasvot ja pitää eveä kuin kukkaa kämmenellä:)
Eve ei rakasta Dania..rakastunut nainen ajattelee rakastettuaan koko ajan
Tiedän koska muistan millaista rakkauden 2 ekaa vuotta oli..ero ois ollut yhtä tuskaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidampa mennä jätskille, kun aurinko paistaa...namskis....:)Jäätelö on kyllä hyvää.. :) Ymmäärsin kyllä tuon asian pointin, monet haluaa itseään ns. paremman näköisen puolison mikä voi olla vaikeaa, jos semmoinen kuitenkin löytyy sit ollaan mustasukkaisia siitä jos hän saa enemmän huomiota muilta, jolloin näille jäätelön ystäville tulee itsetunto ongelmia mikä näkyy ja kuuluu.
Lyhytkasvuinen ystäväni..sinäkö se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Eliaksella on hoikka kiinteä kroppa
Peittoaa vanttera voimapussi "bile" bullamössö Danin
Danilla on myös jäniksen hampaat ja hän hymyilee typerän näköisesti. Hänestä tulee mieleen, että hän on vähän yksinkertainen. Ääni vaikuttaa myös ja se on Elsalla miellyttävämpi. Danin kroppa on myös tasapaksu ja mahaakin löytyy, Elsa on tosi timmikin, upeakroppainen. Kumpikaan ei ole varsinaisesti kympin komistuksia, ei klassisen kauniita.
Itse en haluaisi miestä, joka itkeskelee perääni jossain iltanuotiolla ja antaa vieraiden miesten lammas(korjaan jänis)mäisesti hipsutella naistani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliaksella on hoikka kiinteä kroppa
Peittoaa vanttera voimapussi "bile" bullamössö Danin
Danilla on myös jäniksen hampaat ja hän hymyilee typerän näköisesti. Hänestä tulee mieleen, että hän on vähän yksinkertainen. Ääni vaikuttaa myös ja se on Elsalla miellyttävämpi. Danin kroppa on myös tasapaksu ja mahaakin löytyy, Elsa on tosi timmikin, upeakroppainen. Kumpikaan ei ole varsinaisesti kympin komistuksia, ei klassisen kauniita.
Elsa näyttää kasvoiltaan ihan Nanna Karalahdelta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus tehdään +40v. tempparit niin Kuronen sinne viettelijä sinkuksi ja ekan kauden Aki ”aki-ismeineen” grillaamaan varattuja iltanuotiolle. :D
Niin no varattu ei koskaan voi olla sinkku. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.
Vaikuttaa siltä että tuo "Kuronen katsoi Melisaa irstaasti"-sekopää yrittää nyt uutta trollailukeinoa. Liian läpinäkyvää, mene jo pois.