Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
4401/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nousi sellainen ajatus mieleen, että Sammy on jonkinasteinen alkoholisti ja se vaikuttaa isosti myös Minnan sanomisiin ja reaktioihin. Olen itse jättänyt avokin alkoholin vuoksi ja silloin oma tutka oli ihan hajalla ja lisäksi se vaikutti siihen, miten näkee asiat, koska alkoholi oli se isoin mörkö. Nythän Minna reagoi taas Sammyn humalatilaan verrattain vahvasti.

Vierailija
4402/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Yhdyn näihin Eve-kommentteihin. Ensin ajatellin, että nyt on Dani löytänyt ihan fiksun ja nätin naisen, jolla on jalatkin suht maassa. Mitä vielä! Eve on ihan teini ja ylittänyt rajat jo monta kertaa, vaikka tietysti selittelee koko ajan kaikki parhain päin. Sitä olen ihmetellyt eikö nää aikuiset ihmiset oikeasti pysty nukkumaan edes paria viikkoa yksin ilman, että "tulee läheisyyden kaipuu" ja pakko vaan päästä jonkun viereen sen takia. Outoa mun mielestä. Miten nää pystyy koskaan olemaan sinkkuna edes? Vai onko pakko olla aina "edes joku" vieressä nukkumassa, vaikka oikeasti ei edes kiinnostaisi. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä yksinkin nukkumaan mun mielestä vaikka olisi kuinka läheisyyttä tarvitseva.

mutta kun yhyyyy olen tottunut siihen läheisyyteen(oman miehen), niin täytyy halailla ja nukkua muiden kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4403/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

free-dani

Vierailija
4404/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi helminauha on mitä Elsa näpertää jokaisella iltanotskilla?

Mulle tulee vaan mieleen rukousnauha.

Ilmeisesti käytetään monessa uskonnossa, vaikka itselle tulee mieleen vain yksi. Oppia ikä kaikki. Jotenkin ei kyllä ihan istu Eliaksen käteen, mielestäni.

tai sit on vilma koru. auttaa varmaan keskitymään ja kuluttamaan aikaa kun noin iltanuotiot kesää parikin tuntia

Mielestäni rukoushelmet, jota ainakin muslimimaissa paljon näkee. Sitä käyttävät kyllä paljon ihan ei-uskonnollisetkin ihmiset, näprätään käsissä kaduilla kuljeskellessaankin. Auttanee keskittymisessä, mietiskelyssä, ehkä stressilelunakin.

Vierailija
4405/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun kirjoittama kommentti, jossa ilmaisin mielipiteeni ja tunteeni siitä kohtauksesta, jossa Jonna lähti itkien pois Eliaksen luota, ja Elias nauro huvittuneesti, on poistettu?

Vierailija
4406/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kehutaan paljon Dania ja onhan hän antanut itsestään aiempaa positiivisemman kuvan, mutta minusta nuo jutut ovat joko kokonaan näyteltyjä tai Dani pahemman luokan läheisriippuvainen. Jos oma mieheni käyttäytyisi noin, saattaisin todella harkita eroa. Ei ole tervettä, että aikuinen ihminen on noin kiinni kumppanissaan. Ainakin minut sellainen takertuvaisuus ajaisi vain kauemmas. Tuntuisi että tukehdun.

Vierailija
4407/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä Santerin kanssa samaa mieltä siitä, et ehkä Danin pitäisi tehdä nyt jotain, joka havahduttaa Even sieltä kuplastaan. Jos Dani hipsuttelisi yhden päivän jotain sinkkunaista ja nukkuisi lusikassa, nii olisko Even kommentti videon jälkeen se, kuinka ihanaa on et Dani ei enää mökötä?

No juuri tämä!!! Eihän tuo nainen osaa ilmeisesti edes kuvitella tällaista skenaariota. Hän ei tunnu ajattelevan yhtään, mitä Dani näkee iltanuotiovideoilla, vaan hän tuntuu vain ajattelevan, miten viihdyttävän videon Dani on hänelle saanut aikaan. 

Vierailija
4408/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi helminauha on mitä Elsa näpertää jokaisella iltanotskilla?

Mulle tulee vaan mieleen rukousnauha.

Ilmeisesti käytetään monessa uskonnossa, vaikka itselle tulee mieleen vain yksi. Oppia ikä kaikki. Jotenkin ei kyllä ihan istu Eliaksen käteen, mielestäni.

tai sit on vilma koru. auttaa varmaan keskitymään ja kuluttamaan aikaa kun noin iltanuotiot kesää parikin tuntia

Mielestäni rukoushelmet, jota ainakin muslimimaissa paljon näkee. Sitä käyttävät kyllä paljon ihan ei-uskonnollisetkin ihmiset, näprätään käsissä kaduilla kuljeskellessaankin. Auttanee keskittymisessä, mietiskelyssä, ehkä stressilelunakin.

Myös katolilaiset ja varmaan ortodoksitkin, kun joku tuolla aiemmin kertoi nähneensä näitä Kreikassa. Alkuperäinen tarkoitus tosiaan näprätä helminauhaa samalla, kun lausuu mielessään rukousta --> auttaa keskittymään ja rentoutumaan.

Vierailija
4409/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve puhuu kokoajan että täytyy testata parisuhde, mutta minun mielestä Eve on epäonnistunut tässä "testissä" alusta alkaen

Vierailija
4410/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kehutaan paljon Dania ja onhan hän antanut itsestään aiempaa positiivisemman kuvan, mutta minusta nuo jutut ovat joko kokonaan näyteltyjä tai Dani pahemman luokan läheisriippuvainen. Jos oma mieheni käyttäytyisi noin, saattaisin todella harkita eroa. Ei ole tervettä, että aikuinen ihminen on noin kiinni kumppanissaan. Ainakin minut sellainen takertuvaisuus ajaisi vain kauemmas. Tuntuisi että tukehdun.

Siis miten hän on nyt käyttäytynyt? On viettänyt ihan rauhallista lomaa ja yrittänyt suhtautua tyynesti kumppaninsa toilailuihin. Mitä muuta tuossa tilanteessa voisi tehdä? Pitäisikö raivota vai käyttäytyä samalla tavalla kuin Eve? Minusta Dani käyttäytyy juuri niin kuin pitääkin, eli ei tee mitään kyseenalaista, mutta yrittää pysyä tyynenä ja luottavaisena videoista huolimatta ja odottaa, että asioista päästään keskustelemaan henkilökohtaisesti. 

Vierailija
4411/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Danikaan ei ole onnistunut täysin kun juoksee naisia karkuun ja vetää rynnäköt ja äkkiä nukkumaan. Miksi ei vaan voi olla tavallisesti? Noin paljonko hän pelkää että jotain saattaisi tapahtua?

Vierailija
4412/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten hän on nyt käyttäytynyt? On viettänyt ihan rauhallista lomaa ja yrittänyt suhtautua tyynesti kumppaninsa toilailuihin. Mitä muuta tuossa tilanteessa voisi tehdä? Pitäisikö raivota vai käyttäytyä samalla tavalla kuin Eve? Minusta Dani käyttäytyy juuri niin kuin pitääkin, eli ei tee mitään kyseenalaista, mutta yrittää pysyä tyynenä ja luottavaisena videoista huolimatta ja odottaa, että asioista päästään keskustelemaan henkilökohtaisesti. 

Sehän se juuri on, kun hän ei tee mitään. Siis yhtikäs mitään. Suorittaa pakolliset treffit ja käy bileissä lähinnä näyttäytymässä. Sulkeutuu sekä henkisesti että sosiaalisesti eikä osaa puhua mistään muusta kuin kumppanistaan. Ei osaa nauttia mistään, vaan ikään kuin kärsii vieroitusoireita, kun ei voi koko ajan olla kumppaninsa seurassa ja tehdä kaikkea kumppaninsa kanssa. Ahdistavaa.

Vierailija
4413/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eve puhuu kokoajan että täytyy testata parisuhde, mutta minun mielestä Eve on epäonnistunut tässä "testissä" alusta alkaen

Evehän on onnistunut testaamaan ja onnistunutkin siinä eikä läpäissyt testiä.,jos ei muutamaa viikkoa kestä ilman miestä iholla niin silloin on ongelmia. Evehän ei edes yritä vastustaa kiusausta vaan kiehnää ihan huolella kalunsa kanssa ja olen varma, että peiton alla on "vähän" kokeiltu kiellettyjä hedelmiä.

FreeDani olisi tosiaan paikallaan, koska ei itse nää tuon naikkosen petollisuutta.

Vierailija
4414/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Dani ja Eve ovat lähteneet saarelle sen takia, että Eve ei jaksa olla koko ajan todistelemassa ihmisille, että Danilla ei ole muita naisia, niin eikö tuo Danin käytös ole silloin juuri täydellistä? Hän pysyttelee kaukana sinkkunaisista, puhuu Evestä koko ajan ja muutenkin viestittää koko olemuksellaan, että hänellä on vain yksi nainen ja se on Eve. Kummallista, että Eve sanoo, että Daninkin pitäisi ”testata” suhdetta, jos haluavat todistaa kansalle, että Dani on kunnon mies. Tuolla tavallahan sen todistaa parhaiten, Dani on niin rakastunut, että ei edes pysty pitämään rennosti hauskaa sinkkunaisten kanssa, vaikkei siinä mitään flirttiä tai ihastusta olisikaan.

Tulee mieleen Rita ja Aki, jotka olivat alusta asti hyvin varmoja suhteestaan ja toisistaan ja muistaakseni Akikin totesi, että ei näe tarvetta riiata muita naisia, kun hänellä on jo Rita. Dani varmasti tuntee aivan samoin, on varma, että Eve on se ”the one” ja käyttäytyy sen mukaisesti.

Vierailija
4415/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Jos Dani ei tosiaan vedä jotain roolia niin mielestäni vaikuttaa tosi takertuvaiselta ja epätoivoiselta. Paistaa oikein läpi tuo "joo tee Eve-mussukka mitä vaan siellä, annan kaiken anteeksi kunhan lähdet mun kanssa yhdessä täältä!"-asenne, ei mitään itsekunnioitusta näytä miehellä olevan. Ja tätä asennetta sitten pikku prinsessa käyttää hyväkseen toisella saarella. Luulisi että jos oma nainen käyttäytyy noin myös siviilissä niin ei kauaa viitsisi katsella tuollaista touhua.

Evestä puheenollen, vaikuttaa todella itsekkäältä tyhjäpäältä enkä tajua mitä se haluaa Danin tuolla "käyvän läpi". Siis onko se ongelma jos mies ei halua katsella muita naisia, tai kiusata itseään hinkuttamalla lusikassa vai mitä hittoa? Mielessä ei näytä pyörivän kuin minäminäminä, Danin tunteilla ei ole mitään väliä. Varmasti tietää millaisia videoita se oma puoliso joutuu hänestä ja Kalusta katselemaan, ja silti suurin huolenaihe on se että videot Danista latistaa tunnelmaa hänen viettelyksien täyteisellä bilelomallaan. #freedani

Vierailija
4416/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nämä pariskunnat ole ”oikeassa elämässä” ikinä erossa toisistaan, jos paria viikkoa ei voi nukkua yksin, ilman, että tulee pakottava tarve hypätä lähimmän vastakkaista sukupuolta olevan henkilön lakanoihin halimaan? Itse kaukosuhteessa eläneenä se läheisyydenkaipuu oli tottakai aivan hirvittävä, mutta se oli vain sitä omaa miestä kohtaan, en minä viereeni olisi ketään toista halunnut. Temptationilla tuntuu kaudesta toiseen toistuvan tuo, että kaivataan läheisyyttä ja niiiiiiiin hirveä halipula ja sitten nukutaan lusikassa jonkun toisen miehen/naisen kanssa. En voi ymmärtää.

Vierailija
4417/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö nämä pariskunnat ole ”oikeassa elämässä” ikinä erossa toisistaan, jos paria viikkoa ei voi nukkua yksin, ilman, että tulee pakottava tarve hypätä lähimmän vastakkaista sukupuolta olevan henkilön lakanoihin halimaan? Itse kaukosuhteessa eläneenä se läheisyydenkaipuu oli tottakai aivan hirvittävä, mutta se oli vain sitä omaa miestä kohtaan, en minä viereeni olisi ketään toista halunnut. Temptationilla tuntuu kaudesta toiseen toistuvan tuo, että kaivataan läheisyyttä ja niiiiiiiin hirveä halipula ja sitten nukutaan lusikassa jonkun toisen miehen/naisen kanssa. En voi ymmärtää.

Mä mietin tätä samaa. Tunnen esimerkiksi pariskuntia joista toinen on reissutöissä useamman viikon kerrallaan niin eivät he kumpikaan arkena etsi sinne kotiin jotain random hipsuttelijaa nukkumaan siksi aikaa kun puoliso on poissa.

Nää jatkuvat läheisyydenkaipuu-ihmiset on varmaan myös niitä, jotka eivät vain osaa olla yksin. Jos parisuhde loppuu niin saman tien haetaan tinderistä tms. uusi ettei tarvitse olla yksin ja aina voi elää sitä suhteen alkuhuumaa ja sitä ihastumisen tunnetta uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
4418/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evehän on onnistunut testaamaan ja onnistunutkin siinä eikä läpäissyt testiä.,jos ei muutamaa viikkoa kestä ilman miestä iholla niin silloin on ongelmia. Evehän ei edes yritä vastustaa kiusausta vaan kiehnää ihan huolella kalunsa kanssa ja olen varma, että peiton alla on "vähän" kokeiltu kiellettyjä hedelmiä.

FreeDani olisi tosiaan paikallaan, koska ei itse nää tuon naikkosen petollisuutta.

No ei se Dani sokea ole. Taas tehdään miehestä avutonta reppanaa, jota paha ja petollinen nainen sortaa. En puolustele Even käytöstä, mutta eiköhän se Dani ihan itse ole vastuussa siitä, mitä hyväksyy ja mitä ei ja kenet valitsee kumppanikseen.

Vierailija
4419/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se juuri on, kun hän ei tee mitään. Siis yhtikäs mitään. Suorittaa pakolliset treffit ja käy bileissä lähinnä näyttäytymässä. Sulkeutuu sekä henkisesti että sosiaalisesti eikä osaa puhua mistään muusta kuin kumppanistaan. Ei osaa nauttia mistään, vaan ikään kuin kärsii vieroitusoireita, kun ei voi koko ajan olla kumppaninsa seurassa ja tehdä kaikkea kumppaninsa kanssa. Ahdistavaa.

Niin, onhan se tosiaan kamalaa, jos ei viikkotilkulla biletä yön yli eikä koe tarvetta lähetyä ventovieraiden ihmisten kanssa. Eiköhän tuo nyt nauti ruoasta ja auringosta siinä, missä nyt yleensä Thaimaassa nautitaan. Miksi pitäisi väkisin yrittää etsiä sielunkumppaneita, en ole koskaan sitä tässä formaatissa tajunnut? Tämä ei kuitenkaan ole mikään bb tai selviytyjät, jossa pitää kerätä ystäviä puolelleen. 

Vierailija
4420/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Yhdyn näihin Eve-kommentteihin. Ensin ajatellin, että nyt on Dani löytänyt ihan fiksun ja nätin naisen, jolla on jalatkin suht maassa. Mitä vielä! Eve on ihan teini ja ylittänyt rajat jo monta kertaa, vaikka tietysti selittelee koko ajan kaikki parhain päin. Sitä olen ihmetellyt eikö nää aikuiset ihmiset oikeasti pysty nukkumaan edes paria viikkoa yksin ilman, että "tulee läheisyyden kaipuu" ja pakko vaan päästä jonkun viereen sen takia. Outoa mun mielestä. Miten nää pystyy koskaan olemaan sinkkuna edes? Vai onko pakko olla aina "edes joku" vieressä nukkumassa, vaikka oikeasti ei edes kiinnostaisi. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä yksinkin nukkumaan mun mielestä vaikka olisi kuinka läheisyyttä tarvitseva.

mutta kun yhyyyy olen tottunut siihen läheisyyteen(oman miehen), niin täytyy halailla ja nukkua muiden kanssa

Ekan kauden varattu Niinahan oli tuollainen, sinkkumiehen piti hipsutella se uneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan