Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
4441/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kurosella mennyt hermot Eveenkin? Kysyi iltanuotiolla, että mitä mieltä Danin videosta. Kun Eve vastasi, että nyt hän voi nauttia enemmän jatkossa omalla puolellaan kun Dani vaikuttaa ok:lta. Kuronen siihen, että joo no ei mulla ole sun kanssa tuon videon perusteella mitään puhuttavaa. Kuvio tullut niin selväksi, ettei jaksa siihenkään enää sen enempää puuttua: Eve saa tehdä, mitä haluaa ja Dani vaan hyväksyy. Siihenkään ei voi sen enempää vaikuttaa kuin Eliaksen ja Vilman tilanteeseenkaan.

Molemmat suhteet tosi epätasa-arvoisia, mutta Danilla ja Vilmalla on jokin missio, että pitää todistaa, kuinka kestää, kestää ja jaksaa, jaksaa teki kumppani mitä tahansa, joten ulkopuolisilla ei ole mitään mahdollisuuttakaan antaa uutta näkökulmaa asiaan. Danilla nyt tietty on se, että hän vaikuttaa kuitenkin ihan empatiakykyiseltä muita ihmisiä kohtaan, joten hänelle soisin silmien aukenemista Even suhteen. Vilma taas on yhtä kylmä kuin Elias, joten ehkä he tosiaan sopivat toisilleen täydellisesti. 

Tuota muuten itsekin hämmästyin, kun Kuronen jotenkin kyllästyneenä ohitti Even tuossa iltanuotiolla. Eve ei varmaan itse tajunnut tilanteessa mitään omituista, vaan otti tuonkin varmaan vain signaalina siitä, että hänhän toimii mallikelpoisesti. 

Vierailija
4442/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on selittäneet tota läheisyydenkaipuuta sillä, että arkielämään verraten tuolla ei pysty pitämään minkäänlaista yhteyttä kumppaniin, näkee vaan videoklippejä parin päivän välein, kun normaalielämässä on puhelimet sun muut härpäkkeet yhteydenpitoon. Kai tuossa sit tulee eri lailla ikävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurosella on burn out noiden idioottien kanssa. 

En kyllä yhtään ihmettele. :D Vaikkei tällä kaudella ole ketut käyneet koloissaan, tämä jengi on kyllä niin häröä, ettei ole tosikaan. 

Vierailija
4444/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vähän ihmettelen jo tuota Kaluakin. Joko näyttelee osansa todella mallikkaasti, tai sitten on hiton yksinkertainen. Jos on oikeasti ihastunut Eveen, luulisi jo ottavan vähän etäisyyttä tai tekevän jonkun vähän isomman peliliikkeen. 

Vierailija
4445/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko mahdollista, että kameran peittääkin Juuso? Mun mielestä miehen ruumiinrakenne on tanakampi kuin Kurhisella, joka on varsin hoikka poika.

No miten se varattujen naisten resorttiin olis päätynyt?

Voihan se Juuso mennä jonkun sinkkunaisen huoneeseen? Eihän niitä sinkkujen huoneita ole näytetty oikeastaan lainkaan. Enkä ole kyllä nähnyt Juusonkaan huonetta.

Sinkkujen huoneissa ei ole kameroita ja se kuva on Vilman ja Even huoneesta.

Vierailija
4446/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän eve selittää danille nuo kiehnäämiset, kun katsovat niitä telkkarista.. Nimittäin huono on selittää tehtyä tekemättömäksi, peiton alle ei kukaan nää.

Ja toinen asia mitä olen miettinyt on se, että mitähän Eve sanoisi jos tilanne olisi toisin päin ja Dani kiehnäämässä sinkun kanssa peiton alla.

Vierailija
4447/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä vähän ihmettelen jo tuota Kaluakin. Joko näyttelee osansa todella mallikkaasti, tai sitten on hiton yksinkertainen. Jos on oikeasti ihastunut Eveen, luulisi jo ottavan vähän etäisyyttä tai tekevän jonkun vähän isomman peliliikkeen. 

Eve ja Kalu ovat molemmat yksinkertaisia. Siksi kai tuntevatkin vetoa toisiinsa. Ja siksi esim. Santeri, joka kuitenkin on fiksumpi tapaus kuin Kalu+Eve, ei sovi.

Vierailija
4448/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on selittäneet tota läheisyydenkaipuuta sillä, että arkielämään verraten tuolla ei pysty pitämään minkäänlaista yhteyttä kumppaniin, näkee vaan videoklippejä parin päivän välein, kun normaalielämässä on puhelimet sun muut härpäkkeet yhteydenpitoon. Kai tuossa sit tulee eri lailla ikävä

Miten tuo mitenkään vaikuttaa siihen hipsuttelukaipuuseen?

Minä esimerkiksi olen tällä hetkellä todella kutkuttavasti ihastunut erääseen mieheen ja tekisi mieli huutaa ikävästä suoraa huutoa, kun en näe häntä pariin päivään. En kyllä todellakaan haluaisi tähän ketään randomhipsuttelijoita, vaan yritän ajatella muita asioita ja ehkä katselen tämän ihastuksen kuvia ja luen viestejä, jos alkaa ahdistaa. 

Vierailija
4449/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs haittapuolia tuosta Kalulle on (jos ei lasketa sitä kerran päivässä tulevaa pakollista Dani-keskustelua Even suusta)? Pääsee nauttimaan kauniin, kikattelevan, rempseän, eikä todellakaan liian vaativan naisen seurasta, ja siinä sivussa pääsee kaikkiin noihin treffihärvellyksiin mukaan sen kanssa, eli pois resortilta ja saa lomastaan enemmän iloa irti, eikä tarvi edes vaivautua enää tutustumaan muihin päästäkseen pidemmälle? Siinä sivussa voi sitten juoda päätä täyteen ja kiehnätä kiinni kauniissa varressa (jossa on kiinni tyhjä pää). Jos ei ole hakemassakaan tuolla mitään vakavampaa, niin aika leppoisalta lomalta kuulostaa?

Vierailija
4450/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ottaa kupoliin tuo Vilma.

Aluksi säälin häntä, mutta jos on noin sokea, sietääkin olla pskassa suhteessa.

Jonnaa myös ihmettelen.

Eliaksen vinoilu hedelmättömyydestä nyt olisin Jonnana viimeinkin tajunnut millainen ääliö on kyseessä, mutta ei.

Viimeisimmässä treffikumppanien valinnassa Elias selvästi antoi Jonnan ensin ymmärtää että tarkoittaa häntä, ainakin Jonna ilmeestä päätellen oletti niin.

Oliko tuokin osa sairasta kylmä-kuuma leikkiä?

Elias ja Vilma kumpainenkin ällöttävät minua ihan tosissaan.

Vierailija
4451/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs haittapuolia tuosta Kalulle on (jos ei lasketa sitä kerran päivässä tulevaa pakollista Dani-keskustelua Even suusta)? Pääsee nauttimaan kauniin, kikattelevan, rempseän, eikä todellakaan liian vaativan naisen seurasta, ja siinä sivussa pääsee kaikkiin noihin treffihärvellyksiin mukaan sen kanssa, eli pois resortilta ja saa lomastaan enemmän iloa irti, eikä tarvi edes vaivautua enää tutustumaan muihin päästäkseen pidemmälle? Siinä sivussa voi sitten juoda päätä täyteen ja kiehnätä kiinni kauniissa varressa (jossa on kiinni tyhjä pää). Jos ei ole hakemassakaan tuolla mitään vakavampaa, niin aika leppoisalta lomalta kuulostaa?

Niin, eli ei ole oikeasti ihastunut eikä ole vakavissaan. Sitähän tarkoitinkin, että näyttelee osansa mallikkaasti. 

Vierailija
4452/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi olen tällä hetkellä todella kutkuttavasti ihastunut erääseen mieheen ja tekisi mieli huutaa ikävästä suoraa huutoa, kun en näe häntä pariin päivään. En kyllä todellakaan haluaisi tähän ketään randomhipsuttelijoita, vaan yritän ajatella muita asioita ja ehkä katselen tämän ihastuksen kuvia ja luen viestejä, jos alkaa ahdistaa. 

En tiedä, sitä kannattaa kysyä noilta ohjelmaan osallistuneilta :D

Vierailija
4453/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi katsoa tuota Eveä. Kuinka voi olla noin yksinkertainen. Oikeastaan sen iltanuotiot on olleet kaikki samanlaisia, ei mitään uutta. Hän on kuningatar ja pitää hauskaa ja Dani kärsii. Ja aina se sama v... n teennäinen kiherrys...

Vierailija
4454/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Eve ruokkii ihastustaan mm. myöntämällä ihastuksen kohteelle tunteensa? Normaalielämässä se olisi pahin virhe, mitä tuossa tilanteessa voisi tehdä, kun toisellakin osapuolella on tunteita.

Vierailija
4455/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas itse subina olen alkanut lähes täysin ymmärtää Vilman ja Eliaksen suhdetta. Täydellinen master/sub-suhde, kenties ihan 24/7? Ehkä korikuria, who knows. Vilma haluaa olla alistettu ja Elias haluaa dominoida. Ei siinä sen kummempaa. Lisäksi sopii hyvin Masterin luonteeseen, että haluaa kuitenkin pitää hyvää huolta siitä kumppanistaan. Mahtavaa, pääsee muutkin "pervot" ääneen näinkin tavisten ohjelmassa! Voisin itsekin ottaa tuollaisen miehen. Ymmärrän, että se on tavalliselle ihmiselle aivan käsittämätöntä, mutta muut subbarit ymmärtänevät, vaiko? :)

Vilma itkee joka asian. On todella heikko ja täysin hukassa. Ehkäpä tuossa tilassa ei kannata tehdä määritelmiä siitä, mitä parisuhteelta haluaa.

Ehkä Vilma ei itke heikkouttaan tai ikävää oloaan. Itku on varmaan reaktio, jonka on Eliaksen kanssa oppinut sopivaksi, palkitsevaksi. Mutta ei toimi muitten ihmisten kanssa, tavallisessa maailmassa.

Vierailija
4456/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, sitä kannattaa kysyä noilta ohjelmaan osallistuneilta :D

Minä luulen, että aikuisilla ihmisillä ei oikeasti tuollaista hipsuttelukaipuuta tule, vaan tuo on vain selittelyä, kun tuli mokattua. Mutta joku hipsuttelukaipuinen voisi tätä nyt selittää. Eikö ketään sellaista ole paikalla? Jännä. 

Vierailija
4457/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli ei ole oikeasti ihastunut eikä ole vakavissaan. Sitähän tarkoitinkin, että näyttelee osansa mallikkaasti. 

No kaksi vaihtoehtoa siinä on:

1. joko ei ole oikeasti ihastunut, tai on vain pienesti kiinnostunut (tai tullut siihen tulokseen, että kukaan naisista ei kiinnosta, mutta Eve on parhaan näköinen tai hänen kanssaan synkkaa parhaiten) ja antaa mennä. Ei siihen edes mitään näyttelytaitoja tarvita, jos ei koe ihmistä erityisen vastenmielisenä.

2. On oikeasti ihastunut, muttei saa asiaa eteenpäin, tai yrittää edelleen hitaasti lämmitellä, odottaen lammasmaisesti, että Eve vetää jutun pidemmälle. Tavallaan herrasmiesmäistä, kun Eve kuitenkin on heistä se varattu, mutta tavallaan aika reppana silti.

Toivon ensimmäistä vaihtoehtoa.

Vierailija
4458/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi katsoa tuota Eveä. Kuinka voi olla noin yksinkertainen. Oikeastaan sen iltanuotiot on olleet kaikki samanlaisia, ei mitään uutta. Hän on kuningatar ja pitää hauskaa ja Dani kärsii. Ja aina se sama v... n teennäinen kiherrys...

Nimenomaan, yksinkertainen, jos oikeasti kuvittelee, ettei kukaan näe, mistä tuossa on kyse. 

Vierailija
4459/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaksi vaihtoehtoa siinä on:

1. joko ei ole oikeasti ihastunut, tai on vain pienesti kiinnostunut (tai tullut siihen tulokseen, että kukaan naisista ei kiinnosta, mutta Eve on parhaan näköinen tai hänen kanssaan synkkaa parhaiten) ja antaa mennä. Ei siihen edes mitään näyttelytaitoja tarvita, jos ei koe ihmistä erityisen vastenmielisenä.

2. On oikeasti ihastunut, muttei saa asiaa eteenpäin, tai yrittää edelleen hitaasti lämmitellä, odottaen lammasmaisesti, että Eve vetää jutun pidemmälle. Tavallaan herrasmiesmäistä, kun Eve kuitenkin on heistä se varattu, mutta tavallaan aika reppana silti.

Toivon ensimmäistä vaihtoehtoa.

Niin. Täsmälleen samat vaihtoehdot minäkin sanoin. Ei ole kovin vakavasti ihastunut tai sitten on yksinkertainen (lammasmainen ja reppana). 

Vierailija
4460/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eve puhuu kokoajan että täytyy testata parisuhde, mutta minun mielestä Eve on epäonnistunut tässä "testissä" alusta alkaen

Eve on ymmärtänyt parisuhdetestin niin että testataan kuinka paljon Dani antaa anteeksi Even pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän