Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen, että (daniin) rakastuneeksi itseään väittäväksi Eve antaa yllättävän paljon siimaa itselleen suhteessa Kaluun. Silloin, kun mä olin alkuhuumassa omaan mieheeni niin en olisi mistään hinnasta halunnut antaa miehelle pienintäkään epäilystä tai muuta siitä, että olisin kiinnostunut muistakin miehistä. Ja mitä tekee Eve? Halailee, kiehnää, antaa pusuja, nukkuu lusikassa, viettää paljon aikaa yhdessä. Ei mun mielestä oikeasti toiseen lääpällään oleva tee noin. Ei vaikuta siltä, että Eve olisi sisimmässään oikeasti rakastunut Daniin, koska toiseen palavasti rakastunut ei vaan tee noin mitä Eve tekee Kalun kanssa.
blokissan eve kertoo että on flirtti ja "On ollut yllättävää, et ku aattelin et se ihastuminen ei oo mahdollista. Yhes vaiheessa tos tuli sellai, et pitääkö ottaa takapakkii. Haluun kuitenkin olla Danin kanssa. Jos mä en aidosti koettele itteeni ja niitä rajoja, ni voinko mä aidosti sanoa selviytyneeni siitä parisuhdetestistä. Ehkä tyhmääkin kiusaa itteensä, mut sitä on tultu tänne testaa et kestääkö parisuhde.”
Siis mitä sen parisuhteen Even mielestä pitäisi kestää? Tuota loputonta kyöhnäämistä vieraan miehen kyljessä? Even mielestä ilmeisesti normaalin parisuhteen pitää kestää se, et jos puoliso on esim. yhden yön poissa kotoa niin Eve voi kutsua Kalun lusikoimaan kanssaan, koska hän on tottunut nukkumaan jonkun kanssa ja on outoa nukkua yksin. Eikö just se, että kieltäytyy vieraasta yöseurasta osoita selkärankaa ja sitä että pystyy kestämään viettelykset.
Eve oli eilisen iltanuotion jälkeen iloinen siitä, ettei Danikaan enää mökötä toisella saarella, joten hänkin voi nauttia enemmän olostaan omalla saarella. Mitä se sitten Even kohdalla tarkoittaakaan. Mitä tuosta Kalun kans nyhjäämisestä enää puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
No voi luoja taas tuota Eliasta! Kyselee Danilta, miten kaukana Vilma on nukkunut, kun Dani yrittää koota itseään. Sama kävi silloin, kun Sammy näki Minnan suukortsuleikit, niin Elias ulisee, miten jonkun miehen käsi oli ollut kaksi sekuntia lähellä Vilman rintaa.
Danilta oli loistava kuitti Eliaksen uteluille se että ne sängyt on aika kapeita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi helminauha on mitä Elsa näpertää jokaisella iltanotskilla?
En oo niin tarkkaan nähnyt mutta komboloi? Rukousnauha mitä kreikkalaiset (vanhat) miehet hypistelee.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt sitten Minna onkin se avuton osapuoli parisuhteessa, joka ei osaa pestä pyykkejä sun muuta, kun tähän asti on esittänyt olevansa suhteen vastuullinen aikuinen. Eihän tuosta naisesta ota selvää.
Mulle jäi silloin siitä niiden esittelystä käsitys että Minna hoitaa "miesten työt" (autohommat esim.) ja Sammy hoitaa enemmän "naisten töitä".
Erittäin hämmentäviä nämä Even periaatteet, että Danin pitäisi tyyliin koko ajan iskeä naisia ja kyöhnätä niiden kanssa tuolla resortissa että heidän parisuhdetta koeteltaisiin. Edelleen vertaan tätä julkkistyrkkyparia Ritaan ja Akiin, jotka eivät sortuneet mihinkään lusikassa nukkumisiin ja Aki veti kilarit jopa siitä että olisi pitänyt pullonpyörityksessä suudella jonkun kanssa. Mielestäni se oli hyvin pelattu peli tempparissa, eikös se ole todellista houkutuksen vastustamista?
Eve on ottanut tän nyt niin että voi tehdä ihan mitä vaan jos jos parisuhde sen kestää niin hyvä.
Tulee aina Elias mieleen, kun radiosta kuuluu Apulannan "viime yönä minä ymmärsin, että mitä se tarkoittaa, et joku toinen on jumala, ja minä en".
even itsekäs käyttäytyminen menee todella yli jo. #freedani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen, että (daniin) rakastuneeksi itseään väittäväksi Eve antaa yllättävän paljon siimaa itselleen suhteessa Kaluun. Silloin, kun mä olin alkuhuumassa omaan mieheeni niin en olisi mistään hinnasta halunnut antaa miehelle pienintäkään epäilystä tai muuta siitä, että olisin kiinnostunut muistakin miehistä. Ja mitä tekee Eve? Halailee, kiehnää, antaa pusuja, nukkuu lusikassa, viettää paljon aikaa yhdessä. Ei mun mielestä oikeasti toiseen lääpällään oleva tee noin. Ei vaikuta siltä, että Eve olisi sisimmässään oikeasti rakastunut Daniin, koska toiseen palavasti rakastunut ei vaan tee noin mitä Eve tekee Kalun kanssa.
blokissan eve kertoo että on flirtti ja "On ollut yllättävää, et ku aattelin et se ihastuminen ei oo mahdollista. Yhes vaiheessa tos tuli sellai, et pitääkö ottaa takapakkii. Haluun kuitenkin olla Danin kanssa. Jos mä en aidosti koettele itteeni ja niitä rajoja, ni voinko mä aidosti sanoa selviytyneeni siitä parisuhdetestistä. Ehkä tyhmääkin kiusaa itteensä, mut sitä on tultu tänne testaa et kestääkö parisuhde.”
Siis tämä on se, mitä en kertakaikkiaan tajua ja mitä Eve tuossa ohjelmassakin hokee. Pitääkö Danista nyt sitten sanoa, että hän ei selvinnyt testistä, kun ei kiehnännyt kenenkään kanssa? Pitäisiköhän Even nyt sitten jättää Dani, kun hän ei selvinnyt parisuhdetestistä?
Ehkä Eve tosiaan ei ole kovin rakastunut Daniin niin Evelle se koettelu on sitä, että tyytyykö hän Daniin vai haikaileeko muuta. Sääli sinänsä, Dani vaikuttaa hyvältä mieheltä ja on sitoutunut naiseensa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hämmentäviä nämä Even periaatteet, että Danin pitäisi tyyliin koko ajan iskeä naisia ja kyöhnätä niiden kanssa tuolla resortissa että heidän parisuhdetta koeteltaisiin. Edelleen vertaan tätä julkkistyrkkyparia Ritaan ja Akiin, jotka eivät sortuneet mihinkään lusikassa nukkumisiin ja Aki veti kilarit jopa siitä että olisi pitänyt pullonpyörityksessä suudella jonkun kanssa. Mielestäni se oli hyvin pelattu peli tempparissa, eikös se ole todellista houkutuksen vastustamista?
Eve on ottanut tän nyt niin että voi tehdä ihan mitä vaan jos jos parisuhde sen kestää niin hyvä.
Nimenomaan. Sehän se on houkutuksien vastustamista, että vaikka paikalla on sinkkumiehiä, joista lähes jokainen olis varmasti valmis nukkumaan sun vieressä joka yö ja hipsuttelemaan 24/7, niin osaa kieltäytyä siitä ja mennä nukkumaan yksin. Eve nyt ei vastustele yhtään mitään, antaa mennä vaan ja katsoo mitä Dani kestää. Ilmeisesti se on kuitenkin Danin syy, jos se ei sitten kestäkään loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Eve tosiaan ei ole kovin rakastunut Daniin niin Evelle se koettelu on sitä, että tyytyykö hän Daniin vai haikaileeko muuta. Sääli sinänsä, Dani vaikuttaa hyvältä mieheltä ja on sitoutunut naiseensa.
En olisi uskonut sanovani näin, mutta Dani löytää kyllä paremmankin. Tuntuu, että nyt vain palvoo bileprinsessaa, mutta näiden yhteys ei ole kyllä tunnepuolella ollenkaan sitä, mitä sen on annettu ymmärtää olevan. Itse ajattelin silloin aikoinaan, että nyt on Dani löytänyt hyvän naisen, joka saa hänet aloilleen ja jonka kanssa oikeasti on syvempi yhteys ja toivottavasti tajuaa pitää kiinni, mutta eipä tuo nyt sitten niin hyvä nainen tainnut ollakaan ja yhteyskin tuntuu nyt aika kevyeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on se, mitä en kertakaikkiaan tajua ja mitä Eve tuossa ohjelmassakin hokee. Pitääkö Danista nyt sitten sanoa, että hän ei selvinnyt testistä, kun ei kiehnännyt kenenkään kanssa? Pitäisiköhän Even nyt sitten jättää Dani, kun hän ei selvinnyt parisuhdetestistä?
Pitää. Vaikka todellisuudessa Dani on tuossa suhteessa ainoa joka siitä parisuhdetestistä selviytyi. Mimmejä on tarjolla, mutta Dani pysyy uskollisena omalleen.
Mä en vaan käsitä tuota, että parisuhteen pitäisi kestää tuollaista käytöstä mitä Eve tuolla harjoittaa. Eihän tuo ole viettelyksistä selviytymistä vaan niille antautumista.
Ei varmaan ole sattumaa, että nää tosi-tv -konkarit Amanda, Dani ja Kurhinen esitetään noin positiivisessa valossa. Varsinkin Amanda on varmasti vaatinut sopimuksessaan, että häntä ei näytetä ikävässä valossa. Jos Amanda on vaikka riidellyt sinkkunaisten kanssa tai muuten sekoillut, ei sitä leikata ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi luoja taas tuota Eliasta! Kyselee Danilta, miten kaukana Vilma on nukkunut, kun Dani yrittää koota itseään. Sama kävi silloin, kun Sammy näki Minnan suukortsuleikit, niin Elias ulisee, miten jonkun miehen käsi oli ollut kaksi sekuntia lähellä Vilman rintaa.
Danilta oli loistava kuitti Eliaksen uteluille se että ne sängyt on aika kapeita.
Tuo oli kyllä jotenki absurdi keskustelu. "Vieras" mies ottaa toisen tyttöystävän kainaloon nukkumaan ja toinen alkaa kyselemään jotain paskaa "Jännä että mulle ei näytetty", "siis oliko ne lähekkäin?, "kerrotko miten ne siinäoli Oliko siinä väliä?. Siis onko tuo äijä vähän vajaa vai mitä helvettiä?
Jep. Yhdyn näihin Eve-kommentteihin. Ensin ajatellin, että nyt on Dani löytänyt ihan fiksun ja nätin naisen, jolla on jalatkin suht maassa. Mitä vielä! Eve on ihan teini ja ylittänyt rajat jo monta kertaa, vaikka tietysti selittelee koko ajan kaikki parhain päin. Sitä olen ihmetellyt eikö nää aikuiset ihmiset oikeasti pysty nukkumaan edes paria viikkoa yksin ilman, että "tulee läheisyyden kaipuu" ja pakko vaan päästä jonkun viereen sen takia. Outoa mun mielestä. Miten nää pystyy koskaan olemaan sinkkuna edes? Vai onko pakko olla aina "edes joku" vieressä nukkumassa, vaikka oikeasti ei edes kiinnostaisi. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä yksinkin nukkumaan mun mielestä vaikka olisi kuinka läheisyyttä tarvitseva.
Mä oon kyllä Santerin kanssa samaa mieltä siitä, et ehkä Danin pitäisi tehdä nyt jotain, joka havahduttaa Even sieltä kuplastaan. Jos Dani hipsuttelisi yhden päivän jotain sinkkunaista ja nukkuisi lusikassa, nii olisko Even kommentti videon jälkeen se, kuinka ihanaa on et Dani ei enää mökötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mahdollista, että kameran peittääkin Juuso? Mun mielestä miehen ruumiinrakenne on tanakampi kuin Kurhisella, joka on varsin hoikka poika.
No miten se varattujen naisten resorttiin olis päätynyt?
Voihan se Juuso mennä jonkun sinkkunaisen huoneeseen? Eihän niitä sinkkujen huoneita ole näytetty oikeastaan lainkaan. Enkä ole kyllä nähnyt Juusonkaan huonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi helminauha on mitä Elsa näpertää jokaisella iltanotskilla?
Mulle tulee vaan mieleen rukousnauha.
Ilmeisesti käytetään monessa uskonnossa, vaikka itselle tulee mieleen vain yksi. Oppia ikä kaikki. Jotenkin ei kyllä ihan istu Eliaksen käteen, mielestäni.
tai sit on vilma koru. auttaa varmaan keskitymään ja kuluttamaan aikaa kun noin iltanuotiot kesää parikin tuntia
Niin no, voihan sitä testata miten parisuhde kestää houkutukset, käy vaikka panemassa jotakuta ja kattoo mitä toinen on mieltä. Testi on ilmeisesti onnistunut, jos eroa ei tule.