Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
4361/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumm

Vierailija
4362/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun extrassa oli se twiittaaja vieraana, niin huomasin et mulle tuli siitä etäisesti mieleen 2.(?) kauden strippari-Iiro :D

Tässä kuvassa esimerkiksi:

http://static.iltalehti.fi/mmjaakiekko-2015/baarietu020515HH_bh.jpg

Nyt kun sanot niin kyllä. :D Onkohan ne jotain sukua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna on tän kauden selostaja-sinkku, viime kauden Mari.

Vierailija
4364/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää, että miten nämä tyypit ovat löytäneet toisensa!? Siis Sammy & Minna ja Elias & Vilma. Onko heillä joku oma Tinder käytössä vai mitä ihmettä. En oikeasti ymmärrä, että miten joku Sammy ja Minna, kaksi marjaa ovat voineet löytää toisensa pelkän naamakuvan perusteella Tinderistä. Siis mikä on todennäköisyys?

Eliaksen ja Vilman kohdalla nyt varmaan siitä kyse, että Elias on muokannut Vilmasta itselleen sopivan. Mutta siinäkin niin mikä todennäköisyys on, että Tinderistä pelkän kuvan perusteella Elias on löytänyt ihmisen, joka on valmis sietämään hänen käytöstään ja vielä seksimieltymyksetkin menee täysin yksiin. Normaalistihan reilun puolen vuoden jälkeen (eikö joku tämän verran olleet seurustelleet ohjelmaan lähdettyään) niin voi olla vielä arkuutta puhua tuoreelle kumppanille niistä kaikista villeimmistä fantasioista. Mutta heillä ei kummallekaan tuota mitään ongelmia puhua niistä koko Suomen kansalle. 

Vilma on ollut niin heikoilla, että hänelle on nähtävästi kelvannut kuka tahansa.

Vierailija
4365/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet yrittää koko ajan palautella Oona maan pinnalle hokemalla et kuinka moni on kolmekymppisenä sen saman tyypin kans kuin kakskymppisenä, ne on vielä nuoria, elämä edessä, kuinka moni on ensirakkautensa kanssa hautaan asti ja plaa plaa. Miksei ne hoe samaa Evelle, sehän on vain 1-2v vanhempi kuin Oona? Ja Dani on vieläpä Even eka seurustelukumppani. Miksei ne sille hoe et oot niin nuori et mieli muuttuu vielä ja tuskin Danin kans ootte 10 vuoden päästä yhdessä?

Tarkoituksena on ainoastaan päästä enemmän Oona iholle ja tässä tapauksessa sänkyyn hänen kanssaa. Kalle on itseasiassa omien sanojen mukaan laittanut jarrua Even ihastukselle. Eve olisi siis ollut valmis menemään paljon pidemmälle. Eve ei vaan jätä Kallea rauhaan, joten sinkkumiehen pitäisi lopettaa kyseinen tilanne. 

Vierailija
4366/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi luoja taas tuota Eliasta! Kyselee Danilta, miten kaukana Vilma on nukkunut, kun Dani yrittää koota itseään. Sama kävi silloin, kun Sammy näki Minnan suukortsuleikit, niin Elias ulisee, miten jonkun miehen käsi oli ollut kaksi sekuntia lähellä Vilman rintaa. 

Vierailija
4367/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih en kestä tuon Vilman idiotismia... Ei tuon silmiä saa varmaan mitenkään auki. Mikä saa ihmisen katselemaan tuollaista käytöstä vailla epäilyksen hiventäkään?

Vierailija
4368/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias on paksunahkainen, Vilma ohutnahkainen narsisti. Vakka on löytänyt kantensa. 

Mitäpä se meille kuuluu.

Vierailija
4369/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on hyvä tyyppi. Ei vain ole löytänyt paikkaa.

Rakentaisi elämää yksin. :)

Vierailija
4370/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi minnan ja sammyn suhde on kyllä ollut mennyttä jo aikaa sitten ennen kuvauksia. Minna sulkenut silmänsä siltä et sammy käy hoitelemassa tarpeensa muihin naisiin.

Vierailija
4371/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä huomiota aamutuimaan:

1. 27-vuotisen elämäni aikana en muista karseampaa tv-klippiä katselleeni kuin tuon, jossa Elias ja Melissa lässyttävät kilpaa apinoille. Aikuiset ihmiset, ei hyvänen aika.

2. Ja joo hyvästi freevilma, jääkööt myrkylliseen suhteeseen jos asenne on tuo.

3. Ja vaikken Minnastakaan erityisemmin pidä, niin on tuo Sammy kyllä ihan omaa luokkaansa tekopyhyydessä, kokee käyttäytyvänsä itse resortilla kuin herranterttu, vaikka olisi pannut menemään jo useasti jos joltakin vain olisi irronnut. Ja kyllä miehessä arvostus menee mulla siinä, jos kutsuu naista huoraksi, mällirätiksi ja lutkaksi, piste.

4. Eve vaikuttaa tosi tyhmältä bimbolta. Freedani imo.

Vierailija
4372/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikaan olla, että Dani, Amanda ja jopa Kurhisen Antti, joita kaikkia olen itse pitänyt enemmän tai vähemmän idiootteina ennen tätä sarjaa, ovat nyt ne resorttien fiksuimmat henkilöt. En tiedä, ovatko he kaikki kasvaneet henkisesti, vai onko muu porukka tuolla vaan yksinkertaisen aivottomia.

Vierailija
4373/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton Aman pitäis pitää aina hiuksiaan ylhäällä nutturalla. Näyttää paljon nätimmältä kuin hiukset auki..

Katsoin samaa. Sopii todella hyvin hiukset noin ylhäällä nutturalla. Katsoin nyt vasta ekaa kertaa kuinka kauniit piirteet hänellä onkaan. Hiukset auki en ole huomannut saati pitänyt mitenkään erityisen kauniina.

Vierailija
4374/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon Even päässä liiku yhtään mitään muuta kuin minäminäminäminä? Olen koko ajan odottanut, että hänestä nähtäisiin edes jokin pilkahdus aidosta välittämisestä ja syyllisyydestä, mutta ei sellaisia vain tule.

Vierailija
4375/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eih en kestä tuon Vilman idiotismia... Ei tuon silmiä saa varmaan mitenkään auki. Mikä saa ihmisen katselemaan tuollaista käytöstä vailla epäilyksen hiventäkään?

No niinpä! Selitteli Eliaksen ristiriitaisia puheita sillä että Elias haluaa eripuraa resortissa. Kurosen olisi pitänyt kysyä, miksi Elias sitten haluaa eripuraa ja eikö se ole myös sairasta. Tiedän, että noita iltanuotioitakin on leikattu, mutta kyllä tuntuu, että Kuronen päästi Vilman tuosta liian helpolla.

Vierailija
4376/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, että (daniin) rakastuneeksi itseään väittäväksi Eve antaa yllättävän paljon siimaa itselleen suhteessa Kaluun. Silloin, kun mä olin alkuhuumassa omaan mieheeni niin en olisi mistään hinnasta halunnut antaa miehelle pienintäkään epäilystä tai muuta siitä, että olisin kiinnostunut muistakin miehistä. Ja mitä tekee Eve? Halailee, kiehnää, antaa pusuja, nukkuu lusikassa, viettää paljon aikaa yhdessä. Ei mun mielestä oikeasti toiseen lääpällään oleva tee noin. Ei vaikuta siltä, että Eve olisi sisimmässään oikeasti rakastunut Daniin, koska toiseen palavasti rakastunut ei vaan tee noin mitä Eve tekee Kalun kanssa.

Vierailija
4377/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, että (daniin) rakastuneeksi itseään väittäväksi Eve antaa yllättävän paljon siimaa itselleen suhteessa Kaluun. Silloin, kun mä olin alkuhuumassa omaan mieheeni niin en olisi mistään hinnasta halunnut antaa miehelle pienintäkään epäilystä tai muuta siitä, että olisin kiinnostunut muistakin miehistä. Ja mitä tekee Eve? Halailee, kiehnää, antaa pusuja, nukkuu lusikassa, viettää paljon aikaa yhdessä. Ei mun mielestä oikeasti toiseen lääpällään oleva tee noin. Ei vaikuta siltä, että Eve olisi sisimmässään oikeasti rakastunut Daniin, koska toiseen palavasti rakastunut ei vaan tee noin mitä Eve tekee Kalun kanssa.

blokissan eve kertoo että on flirtti  ja    "On ollut yllättävää, et ku aattelin et se ihastuminen ei oo mahdollista. Yhes vaiheessa tos tuli sellai, et pitääkö ottaa takapakkii. Haluun kuitenkin olla Danin kanssa. Jos mä en aidosti koettele itteeni ja niitä rajoja, ni voinko mä aidosti sanoa selviytyneeni siitä parisuhdetestistä. Ehkä tyhmääkin kiusaa itteensä, mut sitä on tultu tänne testaa et kestääkö parisuhde.”

https://roosaeveliina.com/2018/04/26/feikkileikki/

Vierailija
4378/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi helminauha on mitä Elsa näpertää jokaisella iltanotskilla?

Mulle tulee vaan mieleen rukousnauha.

Ilmeisesti käytetään monessa uskonnossa, vaikka itselle tulee mieleen vain yksi. Oppia ikä kaikki. Jotenkin ei kyllä ihan istu Eliaksen käteen, mielestäni.

Vierailija
4379/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve selittelee vaan blogissaan. Vaan eihän se kestänyt tämä tyttö kiusausta. Lusikassa nukkumiset ja kiehnäilyt pusuineen menee jo yli. Pahempaa minusta on kuitenkin henkinen kiintymys. Eve avaa jo silmäsi. Aika huonon kuvan itsestäsi ohjelmassa annat. Et selvinnyt testissä. 

Vierailija
4380/7556 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään, jos Dani on arjessakin mustasukkainen, jos muijan käytös on silloinkin tuota luokkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi