Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP:n johtaja Antti Rinne velvoittaisi pitkäaikaistyöttömät vanhustenhoitoon

Vierailija
31.01.2018 |

Ja tässä Iltalehden sivuilta otsikko.

Eli eipä taida SDP:n kannatus nousta sillä että työttömien kansalaisten perusoikeuksia ja ammatinvalintaa ja sopimusvapauksia yms. aletaan hankaloittamaan.

Antti Rinne oli lupaus joka Urpilaisen jälkeen vaikutti osaavalta, mutta valitettavasti ko. entinen ay-jyrä ei ole sitten ymmärtänyt miten hommat valtiossa toimii, siellä ei ay-liikkeiden vallalla tehdä päätöksiä, vaan se on koko kansa jonka etuja ajetaan.

Siinä on Antti Rinteellä paljon kuromista nyt, kerran kun menet fasismi-touhuihin mukaan, niin siitä tervasta et sitten ihan heti ulos pääsekään.

Asia on pikemminkin niin, että työn tarjonnan ja kysynnän KARTELLEJA (l. työmarkkinajärjestöt) tulee poistaa, ja se on valtion hallinnon tehtävä huolehtia siitä, että TYÖN KYSYNTÄ saadaan aikaan, ja sen pitää tapahtua erityisesti avoimella sektorilla. Syy tähän on se, että avoin sektori on ainoa paikka joka tuottaa ns. "ensimmäisen euron", ja se on se euro, jolla koko Suomen taloutta kasvatetaan.

Jotenkin inhottavaksi alkanut mennä koko politiikka, nämä veijarit tuolla eduskunnassa siis ihan avoimesti alkavat kannattaa fasismia Suomeen, eli käytännössä naapurikansalaisten ryöstämistä yms. Sitähän se oli Kokoomusnuortenkin kannanotot Susanna Kosken johdolla kun kannattivat sen tyyppisiä lakeja jotka laillistaisivat kansalaisten vainoamisen tai julkihaukkumisen ymv.

Kyllä, se Saksa on ihan hyvä malli maaksi, mutta ei niitä malleja tarvii sieltä 1930-luvulta ottaa, se aika meni jo ohitse, olkaa hyvät ja opetelkaa uudet vuosiluvut nyt eletään jo vuotta 2018.

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä täältä Espanjasta käsin pääsisin vanhuksia ulkoiluttamaan? Meinaako Antti Rinne että pienestä työttömyyskorvauksesta maksan lennon Suomeen?

En tiedä mitä mieltä Rinne nykyään on, tuo aloitushan on viime vuoden alusta, eli 1,5 vuotta vanha juttu.

Tuskimpa Rinteen omalla mielipiteellä on paljon merkitystä, koska toi on joka tapauksessa demarien virallinen kanta ja tossa puolueessa yksi ukko - edes pääministeri - ei pysty jyräämään puolueen kannan kannan yli. Tai no, Lipponen ehkä pystyi, mutta Rinne ei.

Vierailija
142/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kuolen nälkään kuin alan vaihtamaan vanhusten vaippoja.[/quote

Sanoo ihminen joka ei ole nälkää nähnytkään. Kukahan joutuu sinun vaippasi joskus vaihtamaan? Joku halveksittava ihminen tietysti.

Minun vaippoja ei kukaan joudu vaihtamaan, omatoimisen eutanasian suoritan, jos ei kunto riitä kuolla ihan normaalisti.

Sopii toivoa ettei vaikka halvaus osu kohdallesi.

Kiitos, että rukoilet minun pysyvän terveenä, vaikka jumalaa ei ole olemassa. Nimittäin jo Rinteen kaltaisten 1300-luvulla elävien natsien ja vihaihmisten olemassaolo sen todistaa, että Jumalaa ei ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä täältä Espanjasta käsin pääsisin vanhuksia ulkoiluttamaan? Meinaako Antti Rinne että pienestä työttömyyskorvauksesta maksan lennon Suomeen?

En tiedä mitä mieltä Rinne nykyään on, tuo aloitushan on viime vuoden alusta, eli 1,5 vuotta vanha juttu.

Tuskimpa Rinteen omalla mielipiteellä on paljon merkitystä, koska toi on joka tapauksessa demarien virallinen kanta ja tossa puolueessa yksi ukko - edes pääministeri - ei pysty jyräämään puolueen kannan kannan yli. Tai no, Lipponen ehkä pystyi, mutta Rinne ei.

Lipponen teki sdp:stä toisen kokoomuksen. Typerä patu sekin

Vierailija
144/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen menee sinne missä on töitä eikä johonkin helvetin espanjaan lojumaan.

Köyhät suomalaiset joutuvat asumaan ulkomailla, koska eivät pärjää taloudellisesti Suomessa, vaan näkisivät nälkää. Tämä on faktaa.

Suomessa vuokrat ja ruoka ym eläminen on niin järkyttävän kallista ettei sillä työtön ihminen oikein elä, siksi moni muuttanut täältä pois, tai ainakin pätkittäin elää muualla.

Vierailija
145/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen menee sinne missä on töitä eikä johonkin helvetin espanjaan lojumaan.

Kuka vit#tu sinäkin olet määrittämään jotain "normaalia", kun olet itse epänormaali?

Haista sinä pummi pitkä v*ttu!

Minun ansiostani sinulle tulee kämppääsi lämpöä ja puhdasta vettä ja sinun ei tarvitse paskoa saaviin tai keittiön pöydälle. Eli nyt se turpa kiinni ja painu vit#tuun.

Voi jeesus tuota ulinaasi, mekko päälle ja metroon.

Vierailija
146/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä alalle sopimatonta ihmistä hoitamassa ketään, en lapsia enkä vanhuksia.

Nykyään tilanne on se, että kouluttamaton mieshoitaja voi tulla suihkuun pesemään mummoa, halusipa tämä tai ei. Enkä liioittele, kun olen itse nähnyt.

Vierailija
147/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Rinne on naisten mielistelijä, hamepäinen feministiukko.

Vierailija
148/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan on oikeasti hyvä idea, että työttömät korvauksensa eteen tekee työtä verovaroin tarjottavissa palveluissa, kuten esim. vanhusten huolto. Tietty ihmiset on opetettu jo niin hyvälle ettei tulonsiirtojen eteen tarvitse laittaa rikkaa ristiin. 

Työstä kuuluu saada palkka, ei se muuten ole edes työsuhde. Ja palkan pitäisi olla sellainen, että sillä tulee jatkuvien elinkustannusten korotusten kanssa toimeen.

Kyllä. Raamattukin sanoo: Työmies on palkkansa ansainnut.

Vierailija
149/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, Rinne on naisten mielistelijä, hamepäinen feministiukko.

Erittäin osuvasti sanottu! Rinteen mielistely tuli jo muutama vuosi sitten ilmi, kun hän kailotti televisiossa feministien iloksi olevansa feministi. Harvoin kuulee mitään järkevää Antin suusta.

Vierailija
150/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vit#tu sinäkin olet määrittämään jotain "normaalia", kun olet itse epänormaali?

Terve Antti, miltä tuntuu elää toisten rahoilla? Varastetuilla rahoilla elät, eikö yhtään hävetä?

Vierailija
151/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnnä "virallinen kanta" pers#eeseesi

Vierailija
152/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri vanhustenhoitoon miksei vaikka poliittiseksi avustajaksi

Koska ne paikat on jo täytetty - tämä nykyhallitus kun pestasi vaaleista pois pudoneet kaverinsa vihervassarit itselleen huippukalliiksi asiantuntijoiksi, joiden liksa on about 10 000 e/kk ja kansa maksaa tietysti koko lystin.

Tälleen ne kavereitaan auttaa ja röhöttää pilkkanaurua kansan päänmenoksi, sillä kansalta kuristetaan ja kiristetään näidenkin palkat.

Vierailija
153/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve Antti, miltä tuntuu elää toisten rahoilla? Varastetuilla rahoilla elät, eikö yhtään hävetä?

Anastaja-Ana ei tunnetusti häpeä mitään, aina käsi muiden lomsassa.

Vierailija
154/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta taas ihmetellään kun ei hoitajat pysy alalla, no miksiköhän ei, kun alan arvostus on tämä!? Kuvitellaan että mikä tahansa kadunmies on pätevä ja osaava (halukkuudesta puhumattakaan) hoitotyöhön. Nämä suunnitelmat olisivat toteutuessaan "hoidon" kohteeksi joutuville vanhuksille painajainen.

Vierailija
155/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan on oikeasti hyvä idea, että työttömät korvauksensa eteen tekee työtä verovaroin tarjottavissa palveluissa, kuten esim. vanhusten huolto. Tietty ihmiset on opetettu jo niin hyvälle ettei tulonsiirtojen eteen tarvitse laittaa rikkaa ristiin. 

Työstä kuuluu saada palkka, ei se muuten ole edes työsuhde. Ja palkan pitäisi olla sellainen, että sillä tulee jatkuvien elinkustannusten korotusten kanssa toimeen.

Työsuhde onkin eri asia. Kyse on siitä voiko yli 1000e / kk vaatia jotain vastinetta.

Mielestäni jotain pientä vaipan vaihtoa voi ..

Sinccis

Vierailija
156/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska vanhusten kanssa voi kuulemma työskennellä kuka vaan. Meilläkin on töissä näitä sankareita joilla läikkyy yli kun muistisairas toistaa samaa tarinaa 5 minuutin välein. Sitten tiuskitaan ja kiukutellaan asukkaille kun ei ymmärretä miten muistisairaus ihmiseen vaikuttaa. Eihän lastenkaan kanssa voi työskennellä kuka vaan! Mutta vanhusten hoitoon voi lyödä alalle täysin sopimattoman ihmisen töihin koska vain! Meillä on tarpeeksi ihmisiä joiden EI pitäisi alalla työskennellä, lisää emme tarvitse. Kuka vain ei kelpaa hoitoalalle vaikka idiootit niin olettavatkin. P*rkele.

Vierailija
157/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nähdä alalle sopimatonta ihmistä hoitamassa ketään, en lapsia enkä vanhuksia.

Nykyään tilanne on se, että kouluttamaton mieshoitaja voi tulla suihkuun pesemään mummoa, halusipa tämä tai ei. Enkä liioittele, kun olen itse nähnyt.

Mitä ihmeellistä ja tuomittavaa siinä on että mieshoitaja pesee mummon?

Omaishoidossa tämä on arkipäivää, pesemme alapäätkin jätöksistä joka rypystä ja kolosta.

Vierailija
158/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen aina näissä kommenteissa vaan sitä, että kuka haluaa työhaluttoman/kyvyttömän pitkäaikaistyöttömän hoitamaan omia läheisiä, vanhuksia tai lapsia? Kiitos vaan, jätän väliin. Miten kuvitellaan, että kuka tahansa olisi kyvykäs noihin hommiin kun koulutettu porukkakaan ei siihen aina kykene.

Toki jos on motivoitunutta hoito-orientoitunutta porukkaa kortistossa, niin ei siinä mitään, töihin vaan, jos palkkaakin kerran maksetaan. En kuitenkaan lähtisi ketään noihin töihin ehdoin tahdoin tunkemaan. En haluaisi itsekään, että mua hoitaisi joku mielenterveys/päihdeongelmainen kattoon räkijä. Työttömiä en siis leimaa. Olin itsekin pitkään työttömänä sosiaalialan koulutuksella, mutta onneksi kukaan ei ehdotellut edes hoitotöitä kun sanoin, ettei mielenterveys niitä enää kestä.

Vierailija
159/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työsuhde onkin eri asia. Kyse on siitä voiko yli 1000e / kk vaatia jotain vastinetta.

Sinccis

Minä vaihdan vanhuksen vaippoja 240€/kk netto.

Vierailija
160/178 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Minä vaihdan vanhuksen vaippoja 240€/kk netto.

Halvalla asut. Mutta respectiä kuitenkin.

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme