Miks mua ahdistaa "ilman syytä"
Kokoajan ahdistaa. Vaikka tänäänkään ahdistukseen ei olis oikeastaan syytä. Koulutehtäviä kotoa käsin ja ei tartte uloskaan lähteä. Olen silti pirun ahdistunut.
Löytyykö tähän mitään helpotusta vai olenko tuomittu tähän.
Terveisin sama ongelma ollut jo kohta vuosikymmenen ja hoitoja käyty läpi mutta ahdistus senkun lisääntyy!
Kohta alkaa taas varmaan parku. Huoh. Ajatusvirta senkun velloo päässä ja tärisenkin
Kommentit (43)
Se on signaaliahdistusta joka kumpuaa tiedostamattomasta ja jokin tässä asetelmassa laukaisee sen, yksinolo jota et pysty itse rauhoittamaan koska äitikään ei osannut tai Joulussa jokin, omat synnit tai yllykkeet yliminän yli....oletko liian ankara itsellesi? Jeesus ei syytä, Saatana syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kärsin ahdistuksesta ja tyhjyyden tunteesta, kunnes tulin uskoon. Sain sisältöä ja toivoa elämään ja outo tyhjyyden/ ahdistuksen tunne hävisi.
En tiiä oliko vitsi tai jtn mutta olen kristitty kuitenkin itsekin ja kannatan kristittyjen arvoja mutta ei tämä "usko" mua oikein lohduta. Olen silti ahdistunut ja kauhuissani. Ei ole jumala mua suojellut.
Toivon että voisin puhtaasti uskoa ja ei olis pelkoa mutta entiedä... ei onnistu
Ei usko poista ahdistuksia eikö elämän vaikeuksia. Voi auttaa sietämään niitä, kun luottamus "yläkerran ukkoon" kasvaa. Ahdistuksesta kannattaa puhua. Mitä enemmän torjuu sitä sen varvemmin se palaa ja kiusaa.
Ahdistus yleensä lähtee vauhtiin jostain ajatuksesta ja huolesta/huolista. Kun huoli ahdistaa se lisää huolta ja pelko saa lisää sijaa. Kannattaa kyseenalaistaa sisäinen väitteet tyyliin "ihan varmastiko kaikki menee pieleen"(koska näin kuvittelen). Terapian avulla saa uutta näkökulmaa ahdistuksiin ja huoliin ja pelkoihin.
No juu, kyllä myönnän etten todellakaan ymmärrä enkä tiedä siitä olotilasta todellakaan mitään (valaisit).
Kovasti kuitenkin kiinnostaa miten olette päässeet tästä ahdistuneisuushäiriöstä eroon. Siis millä konstilla, ilman lääkityksiä. Tarkoitan eroon lopullisesti tai vuosikausiksi.