Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pelkäävät miehen seksuaalisuutta?

Vierailija
31.01.2018 |

Ollaan kauhistuneena kun monen viikon viestittelyn jälkeen saadaan dick pic ja pistetään muuten hyvä suhde poikki . Onko seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva mies naiselle uhka?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kauhistuneena kun monen viikon viestittelyn jälkeen saadaan dick pic ja pistetään muuten hyvä suhde poikki . Onko seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva mies naiselle uhka?

Ei ole, mutta ehkä pienimunaiset ääliöt ei vaan jaksa kiinnostaa..?

Vierailija
2/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dickpic ei ole seksuaalisuutta vaan idioottimaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa asiaa on yhtä paljon syytä pelätä kuin miehen seksuaalisuutta. Tälläkin hetkellä 8kk ikäinen vauva taistelee hengestään miehen seksuaalisuuden takia. Satu Hassi sai tarvittavan opin 11-vuotiaana.

Vierailija
4/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut miehet kuvittelevat naisten innostuvan samoista asioista kuin he itse? Eikö sellainen ole vähän yksinkertainen? Ja se on perimmäinen syy dumppaamiseen.

Vierailija
5/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, ällöttää vaan muna pystyssä kuvat, ja munalla ajattelevat miehet.

Ketä kiinnostaa se jyystö jota miesten kanssa pitäisi tehdä? Yök.

Vierailija
6/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja mies vai nainen?

Olen huomannut, että jotkut miehet eivät osaa ollenkaan samaistua naisen maailmaan siltä osin, että naisen on aina otettava huomioon asioita, ettei päädy raiskatuksi. Onhan se ihan selvää, että mies ei osaa samaistua, sillä miehellä ei samanlaista uhkaa ole.

Vierailija
7/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvaa asiaa on yhtä paljon syytä pelätä kuin miehen seksuaalisuutta. Tälläkin hetkellä 8kk ikäinen vauva taistelee hengestään miehen seksuaalisuuden takia. Satu Hassi sai tarvittavan opin 11-vuotiaana.

Se Intiassa tapahtunut vauvan raiskaus?

Vierailija
8/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva mies ei varmaankaan kauhistu, jos itsekin saa kikkelikuvan. Vai kuinka?

Vierailija
9/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin Satu Hassia nähdessäni tämän aloituksen otsikon. 

Miehen seksuaalisuus on luonteeltaan saalistavaa, ja naiset opetetaan nuoresta pitäen pelkäämään miehiä - osittain syystäkin. 

Vierailija
10/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jotkut miehet eivät osaa ollenkaan samaistua naisen maailmaan siltä osin, että naisen on aina otettava huomioon asioita, ettei päädy raiskatuksi. Onhan se ihan selvää, että mies ei osaa samaistua, sillä miehellä ei samanlaista uhkaa ole.

Ihanko joka paikassa on ?

Ovatko siis kaikki naiset joutuneet,esim. Suomessa, elämänsä jossain vaiheessa raiskatuiksi?

Epäilen.

Vierailija
11/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkä seksuaalisuus jää vanteilla ajamiseksi.

Vierailija
12/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä kikkelikuvat pelota. Olen saanut muutaman oikeasti tosi hienonkin kikkelikuvan. Kikkelikuvan estetiikka kertoo ottajastaan paljon, niin taiteellisuudesta kuin älykkyydestäkin. Ja tietysti varustuksen ominaisuuksista.

Vierailija
13/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pelkää miehen seksuaalisuutta. Mutta kerro mulle mitä hienoa on dickpiceissä? Ne eivät kiihota ja varsinkin, jos niitä ei pyydetä, ne ällöttävät.

Vierailija
14/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh... Kikkelikuva on mauton ja kertoo siitä, että miehen seksuaalisuus ja ajattelu on kypsymätöntä. Ei siinä pelota kuin älyn puute aikuisella ihmisellä. Kolmevuotiaalta vielä ymmärtää, että omaa pippeliään haluaa esitellä kun se on jännä.

Vierailija
15/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko siis kaikki naiset joutuneet,esim. Suomessa, elämänsä jossain vaiheessa raiskatuiksi?

Epäilen.

Vähänkö ääriöveriksi meni sun kommentti :-)

Vierailija
16/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika luonnollista, että naiset pelkäävät miehen seksuaalisuutta. Suurin osa seksuaalirikoksista tehdään miesten toimesta naisia kohtaan ja seksuaalisen väkivallan lisäksi saa pelätä muutakin väkivaltaa  - miehet heittäytyvät naisia useammin väkivaltaisiksi tullessaan torjutuiksi tai jätetyiksi. Tämän oikeutetun pelon valossa on todella ymmärrettävää, miksi miesten innokuuteen saatetaan joskus suhtautua pelolla, vaikka mies ei mitään pahaa tarkoittaisikaan. Peniskuvien saaminen voi myös tuntua luotaantyöntävältä, koska se kertoo huonosta arvostelukyvystä - minkä muun suhteen mies saattaa olla tahditon tai ylittää toisten ihmisten rajoja huomioimatta näiden tunteita?

Mutta jos ei nyt puhuta naisten pelosta, vaan varsinaisesta ongelmasta, eli siitä että lähettelet pyytämättä peniskuvia naisille, jotka eivät ole niitä ilmeisesti pyytäneet, siitä huolimatta että olet huomannut sen tekevän heidän olonsa epämukavaksi. Ihmissuhteet ovat kahden kauppa, romanttinen ja seksuaalinen kanssakäyminen on parhaimmillaan kun molemmat osapuolet ovat innokkaita ja tuntevat olonsa turvalliseksi. Miksi et kokeilisi edetä tavoilla, joista olet huomannut naisen pitävän? Jos peniskuvien lähettely on itsellesi seksuaalisesti tärkeää, miksi et kokeilisi keskustella naisen kanssa asiasta etukäteen ja kysyä sitä minkälainen olo hänelle tulisi sellaisen kuvan saamisesta? Joku nainen voisi innostuakin, joku taas ei. Kahden ihmisen seksuaalisuus ei ole koskaan samanlaista, oli kyse sitten miehistä tai naisista, joten jokaisen parin pitää löytää ja neuvotella aina uudelleen se alue, joilta osin he sopivat yhteen halujensa suhteen. Sillä pääsee jo pitkälle kun kuuntelee toista ja kuuntelee itseään, ja muistaa vielä sen, että omat halut eivät koskaan oikeuta sitä että tekee toisen ihmisen olon epämukavaksi seksuaalisessa tilanteessa. 

Vierailija
17/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa viimeisin laittanut kikkelikuvan ennen seksiä niin olisi jäänyt heti kuin nalli kalliolle. Ohut mitätön muna ja mies itse paljastui mulk...ksi.

Vierailija
18/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen lähettäisi minulle kuvan vaginastaan,niin epäilisin hänen olevan jollain lailla mielenvikainen.

Ei itse asiassa välttämättä kiihottaisi ollenkaan tai herättäisi minussa eroottisia tunteita häntä kohtaan.

Hämmennystä vain ja asian ihmettelyä.

Jos tietäisin,kuka on, niin en kyllä välttämättä hakeutuisi hänen seuraansa.

Olen kai sitten omituinen, mutta puhunkin nyt vain omista tuntemuksistani ja siitä mitä ajattelisin silloin.

m,29

Vierailija
19/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen.

Eivät ole, mutta jokainen nainen on ainakin jossakin vaiheessa elämäänsä joutunut aktiivisesti toimimaan sen eteen, ettei joutuisikaan raiskatuksi. Miehen ei esim. tarvitse pelätä lähteä Tinder-treffeille kenenkään kotiin, mutta jokainen nainen kyllä hetken harkitsee ennenkuin sulkeutuu neljän seinän sisään vieraan miehen kanssa.

Miehet ovat naisille kaikkein suurin uhka. Ja nimenomaan seksuaalisuutensa takia. Jos miehiä ei olisi, naisten ei tarvitsisi pelätä juuri mitään. Ehkä syöpää, mutta harva sitäkään ajattelee jatkuvasti.

(Ap:n viestittely tosin ei välttämättä katkennut naisen pelkoon, vaan johonkin muuhun. olen itsekin päättänyt etten koskaan ryhdy suhteisiin miehen kanssa, joka alkaa puhua seksistä heti suhteen alussa. Sellaiset miehet ovat pääsääntöisesti juntteja, joilla sosiaaliset taidot ovat hyvin heikot.)

Vierailija
20/21 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen.

Eivät ole, mutta jokainen nainen on ainakin jossakin vaiheessa elämäänsä joutunut aktiivisesti toimimaan sen eteen, ettei joutuisikaan raiskatuksi. Miehen ei esim. tarvitse pelätä lähteä Tinder-treffeille kenenkään kotiin, mutta jokainen nainen kyllä hetken harkitsee ennenkuin sulkeutuu neljän seinän sisään vieraan miehen kanssa.

Miehet ovat naisille kaikkein suurin uhka. Ja nimenomaan seksuaalisuutensa takia. Jos miehiä ei olisi, naisten ei tarvitsisi pelätä juuri mitään. Ehkä syöpää, mutta harva sitäkään ajattelee jatkuvasti.

(Ap:n viestittely tosin ei välttämättä katkennut naisen pelkoon, vaan johonkin muuhun. olen itsekin päättänyt etten koskaan ryhdy suhteisiin miehen kanssa, joka alkaa puhua seksistä heti suhteen alussa. Sellaiset miehet ovat pääsääntöisesti juntteja, joilla sosiaaliset taidot ovat hyvin heikot.)

No periaatteessa, mistäpä mies voisi aivan ehdottoman varmasti nettideitin asuntoon lähtiessään  tietää, onko nainen itse  esim. psykopaatti, vai odottaako asunnossa naisen poikaystävä pistoolin kanssa, vai onko nainen keksinyt jonkun kaverinsa valokuvaamaan häntä esim. vaikkapa jossain kiristystarkoituksessa.

Kaikki tuohan on periaatteessa täysin mahdollista ja olisi  käytännössäkin aivan helposti toteutettavissa... 

(esimerkkejäkin vastaavista, aivan juuri  tuollaista tapauksista  on kosolti netissä luettavissa  )