KERJÄLÄISET vaalipaikoilla inhottavat!
Miksi vaalihuoneiston tuulikaapissa tai eteisessä istuu aina joku mummo, joka pöydän takana kerjää rahaa johonkin hyväntekeväisyystarkoitukseen? Näistähän ei koskaan tiedä, kuinka monta prosenttia annetuista rahoista menee kohteeseen ja kuinka monta organisaation ylläpitämiseen tai ties mihin. Minusta on hyvin iljettävää, että kerjätään vaalihuoneiston eteisessä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän vaalipaikalla mitään kerjäläisiä ole ollut koskaan.
Sitten et ole koskaan äänestänyt. Joka vaalipaikalla on aina joku käsi ojossa.
TYKSin tuulikaapissa päivysti kerran joku hihhhuli. Oikein odotti herkässä mielentilassa ulos tulevia ja alkoi sitten suoltaa uskontopaskaa.
Sillä kerätään varoja suomalaisille vammais- ja potilasjärjestöille. Itsellänikin krooninen sairaus, kuulun potilasjärjestöön ja järjestölehdykässä pyydettiin vapaaehtoisia kerääjäksi. Eihän ne edes kysy mitää, istuuvat hiljaa hymyillen ja kiittävät. Itse olen aina jotain antanut, jo kauan ennen sairastumistani.
Ahtaasti tulkiten kaikki ylimääräinen vaalipaikailla on turvallisuusriski. Hyvä kun ap otti asian esille.
Vierailija kirjoitti:
TYKSin tuulikaapissa päivysti kerran joku hihhhuli. Oikein odotti herkässä mielentilassa ulos tulevia ja alkoi sitten suoltaa uskontopaskaa.
Jeesus vapahtaa sinutkin sinun synneistäsi, jos vain kadut ja teet parannuksen! Hän kuoli ristillä sinun sijaiskärsijänäsi sillä paikalla, jolla sinun olisi pitänyt sinun syntiesi takia kuolla.
Siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus vapahtaa sinutkin sinun synneistäsi, jos vain kadut ja teet parannuksen! Hän kuoli ristillä sinun sijaiskärsijänäsi sillä paikalla, jolla sinun olisi pitänyt sinun syntiesi takia kuolla.
Siunausta.
Tuo teidän Jeesuksennehan heräsi henkiin, jos oikein muistat. Hän antoi siis meille yhden viikonlopuistaan jos tarkkoja ollaan...
Sus siunakkoon vaan sinnekin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän vaalipaikalla mitään kerjäläisiä ole ollut koskaan.
Sitten et ole koskaan äänestänyt. Joka vaalipaikalla on aina joku käsi ojossa.
Turhaan ovat olleet. En ole koskaan antanut, enkä anna.
Aivan uskomatonta, että joku pahoittaa mielensä vaalikeräyksestä, johon ei tosiaan ole mikään pakko osallistua...
Would you like to give a dollar to hungry kids today?
Jos minä vammaudun, en tule saamaan valtiolta enkä kunnalta minkäänlaista avustusta. En ole koskaan saanut, enkä tule koskaan saamaankaan. Joskus olisi ollut tarvetta, mutta rahaa ei ole herunut. Ihonvärini on väärä. Mutta mutta, onhan se hienoa, että valtiolla ja kunnalla on varaa laittaa minun maksamiani verorahoja maassa laittomasti oleskelevien muslimien hammashuoltoon.