Mistä päin pääkaupunkiseutua saisi villisian filettä?
Minun vuoroni kokata kaveripiirissä riistateemaa, ja ajattelin valmistaa villisian filettä, mutta olen kiertänyt jo 5 marketia Espoossa ja Helsingin puolella eikä mistään löydy. Joko tuoreena tai pakasteena.
Alkaa tulla paniikki kun menin lupaamaan koska olen mielestäni nähnyt sitä aiemmin jossain.
Vinkatkaa jos olette nähneet villisian filettä jossain pääkaupunkiseudun marketissa? Kiitoksia etukäteen.
Kommentit (13)
Wotkins? S-market Asematunneli, Itis tai Tukkutorin lähellä oleva liike, Vanha talvitie 8.
Kysy pienestä gallialaisesta kylästä.
Hyvä kysymys, ja onko se yleensä pakasteena vai onko mahdollista saada tuoretta?
Minäkin haluan. Onko kukaan löytänyt mistään? Edes pakasteena?
Poroa näyttää olevan joka pakasteallas täynnä nyt. Aika tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Suomi putos puusta oli kaunis kesä sunnuntai.
Menette perse edellä puuhun. Eihän mun edes tekis mieli auttaa teitä tolvanoita, mutta aloittakaa ketju toisesta päästä, kuka sitä tuottaa? Mihin se sitä myy?
Saa kiittää.
Zinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menette perse edellä puuhun. Eihän mun edes tekis mieli auttaa teitä tolvanoita, mutta aloittakaa ketju toisesta päästä, kuka sitä tuottaa? Mihin se sitä myy?
Saa kiittää.
Zinkkumies
Kiitti tyhjästä.
Peuraa näytti olevan muttei villisikaa.
Itse ostin ammoin pakasteena Eat&Joysta, mutta liekö koko liikettä enää. Anton&Anton voisi olla myös sellainen paikka, joka sitä myy, tai jopa hankkii, jos tilaa hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kiittää.
Zinkkumies
Oletpa aikaisin aloittanut kännäämisen.
Harjavallasta saa takuulla tuoretta.
Ei sitä marketeissa varmaan olekaan, kauppahalleissa voi olla. Soita niitten lihakauppoihin ja kysy.