Kuka on laskenut paljon n. menee vakuutuksiin kuukaudessa? Auto x 2, asunto, perushenki?
Kommentit (8)
2x auto
kotivakuutus
2x matkavakuutus (ympärivuoden)
1x lapsen vakuutus
1x aikuisen henki/tapaturmavakuutus.
-2xauton vakuutukset joissa normaali liikennevakuutus+täyskasko(vai mikä se nyt tarkalleen olikaan nimeltään, no olkoot)
- 5xlapsien tapaturmavakuutus+2xaikuisten tapaturmavakuutus+kotivakuutus samalla laskulla maksetaan
-meillä vanhemmilla sitten henkivakuutus 54E/vuosi
eli yhteensä 855euroa/vuosi joka tekee noin 71¿/kk. Kaikki vakuutukset maksetaan yhdessä erässä, koska siinä säästää jonkun verran. Jos maksaa vaika neljäsä erässä kuluja onkin sitten summaa en muista, mutta kannattaa ainakin meillä yhdessä erässä
yksi auto, 48e kuukaudessa vakuutukset siihen
1 lapsi, tapaturmavakuutus
2 aikuista, tapaturma- ja henkivakuutukset
kotivakuutus
nuo loput yht. 13 e kk.
yhteensä 61 e kuukaudessa
Meillä jo auton vakuutukset (liikenne+ täyskasko) mun auto 850¿/vuosi (peugeot 307 vm.2004) Miehen auto (Toyota avensis 2l diesel vm. 2003) 600¿/vuosi. Johan niistä tulee 120¿/kk. Vaikka maksamme ne yhdessä erässä ja saamme maksu alennuksen!
Siihen sitten ne muut vakuutukset päälle!
Vierailija:
Meillä jo auton vakuutukset (liikenne+ täyskasko) mun auto 850¿/vuosi (peugeot 307 vm.2004) Miehen auto (Toyota avensis 2l diesel vm. 2003) 600¿/vuosi. Johan niistä tulee 120¿/kk. Vaikka maksamme ne yhdessä erässä ja saamme maksu alennuksen!Siihen sitten ne muut vakuutukset päälle!
Vierailija:
Meillä jo auton vakuutukset (liikenne+ täyskasko) mun auto 850¿/vuosi (peugeot 307 vm.2004) Miehen auto (Toyota avensis 2l diesel vm. 2003) 600¿/vuosi. Johan niistä tulee 120¿/kk. Vaikka maksamme ne yhdessä erässä ja saamme maksu alennuksen!Siihen sitten ne muut vakuutukset päälle!
keskitetty IF .iin (miehellä ns. järjestöalennus sieltä)
Tässä mukana talo- irtaimisto- auto- tapaturma, miehen matka- tapaturma- ja henkivakuutus.
Minulla matkavakuutus tulee ilmaiseksi ay-maksun kautta.
Eli kuukautta kohti maksu noin 83 ¿/kk
Autovakuutukset, kotivakuutus lisukkeineen, kahden lapsen sairaskuluvakuutukset.