Mitä mieltä lesboista. Ketju hävis.
Kuten sanottu, jos olet kielteistä mieltä turha ilmaista kantaasi.
Kommentit (13)
kaikien muka pitäis hyväksyä lesbotkin, joe et ja sanot sen täällä, ketju poistetaan
Se että lesbous on jonkun mielestä väärin, on mielipide, ja jos sen osaa perustella vielä, niin se tekee mielipiteestä sellaisen, että sitä voi arvostaa mielipiteenä.
En pidä hetiä tervejärkisinä, mutta minkäs ihminen loppupelissä itselleen mahtaa.
ok, lesbous on väärin ja oksettavaa ja luonnonvastaista.
3
rohkeita ja varmaan tosi onnellisia kun uskaltaa olla rehellisiä itelleen ja toisille. kuinka moni teistä voi sanoo samaa..??
Vähän sama kuin täällä keskusteltaisiin, että mitä mieltä olet pisamanaamaisista tai yli 50-vuotiaista. Mitä mieltä niistä pitäisi olla? Että ihan samaa sakkia kuin mekin.
Minä päätän aina yksilökohtaisesti, mitä mieltä olen kustakin ihmisestä. En päätä etukäteen, että TUOSTA ihmisrymästä, noista joilla on pikät sormet, noista en tykkää.
ei tätä poisteta kun ei mainita erästä henkilöä nimeltä :))
nämä onkin normaaleja ja luonnollisia, lesbot eivät ole!
Vähän sama kuin täällä keskusteltaisiin, että mitä mieltä olet pisamanaamaisista tai yli 50-vuotiaista. Mitä mieltä niistä pitäisi olla? Että ihan samaa sakkia kuin mekin.
Minä päätän aina yksilökohtaisesti, mitä mieltä olen kustakin ihmisestä. En päätä etukäteen, että TUOSTA ihmisrymästä, noista joilla on pikät sormet, noista en tykkää.
[/quote]
Entä jos minä täällä alkaisin julistaa, että en tykkää vanhoista ihmisistä. Että vanhuus ei ole luonnollista. Luonnonmukaista on kuolla keski-iässä, niinkuin ennen kaikenmaailman lääkkeitä tehtiin.
Hullunahan minua pidettäisiin! Aivan kuin minä nyt pidän " hulluina" (suvaitsemattomina ja sivistymättöminä moukkina) heitä, jotka eivät ymmärrä lesbouden luonnollisuutta.
t. 13
mistä ne ei pääsis pois. Siellä saisivat keskenään harrastaa luonnottomia tekojaan.
Entä kaikki mutaatiot ja vammautuneet ihmiset? Jos jollain on kymmenen varpaan sijasta kaksitoista (näitäkin löytyy), niin sehän ei ole luonnollista ja normaalia. 15 ei varmaan suvaitse heitäkään, vaan tyrmää heti ajatuksen siitä, että he voisivat olla ihan tavallisia ihmisiä.
ja sieltä kaasukammioihin?
Ja joku vielä ihmettelee, miten Hitler saattoi olla niin julma... Av:ltakin näyttää löytyvän samoihin tekoihin kykeneviä ihmisiä, ja vieläpä äitejä.
sairaita ovat ja tämä on mielipide. miksi ei saisi sanoa?????