Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lesboista. Ketju hävis.

Vierailija
10.04.2006 |

Kuten sanottu, jos olet kielteistä mieltä turha ilmaista kantaasi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaita ovat ja tämä on mielipide. miksi ei saisi sanoa?????

Vierailija
2/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikien muka pitäis hyväksyä lesbotkin, joe et ja sanot sen täällä, ketju poistetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että lesbous on jonkun mielestä väärin, on mielipide, ja jos sen osaa perustella vielä, niin se tekee mielipiteestä sellaisen, että sitä voi arvostaa mielipiteenä.

Vierailija
4/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hetiä tervejärkisinä, mutta minkäs ihminen loppupelissä itselleen mahtaa.

Vierailija
5/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, lesbous on väärin ja oksettavaa ja luonnonvastaista.

3

Vierailija
6/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeita ja varmaan tosi onnellisia kun uskaltaa olla rehellisiä itelleen ja toisille. kuinka moni teistä voi sanoo samaa..??

Vierailija
7/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin täällä keskusteltaisiin, että mitä mieltä olet pisamanaamaisista tai yli 50-vuotiaista. Mitä mieltä niistä pitäisi olla? Että ihan samaa sakkia kuin mekin.

Minä päätän aina yksilökohtaisesti, mitä mieltä olen kustakin ihmisestä. En päätä etukäteen, että TUOSTA ihmisrymästä, noista joilla on pikät sormet, noista en tykkää.

Vierailija
8/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tätä poisteta kun ei mainita erästä henkilöä nimeltä :))

Vierailija
9/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä onkin normaaleja ja luonnollisia, lesbot eivät ole!

Vähän sama kuin täällä keskusteltaisiin, että mitä mieltä olet pisamanaamaisista tai yli 50-vuotiaista. Mitä mieltä niistä pitäisi olla? Että ihan samaa sakkia kuin mekin.

Minä päätän aina yksilökohtaisesti, mitä mieltä olen kustakin ihmisestä. En päätä etukäteen, että TUOSTA ihmisrymästä, noista joilla on pikät sormet, noista en tykkää.

[/quote]

Vierailija
10/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos minä täällä alkaisin julistaa, että en tykkää vanhoista ihmisistä. Että vanhuus ei ole luonnollista. Luonnonmukaista on kuolla keski-iässä, niinkuin ennen kaikenmaailman lääkkeitä tehtiin.

Hullunahan minua pidettäisiin! Aivan kuin minä nyt pidän " hulluina" (suvaitsemattomina ja sivistymättöminä moukkina) heitä, jotka eivät ymmärrä lesbouden luonnollisuutta.

t. 13

Vierailija
11/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ne ei pääsis pois. Siellä saisivat keskenään harrastaa luonnottomia tekojaan.

Vierailija
12/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kaikki mutaatiot ja vammautuneet ihmiset? Jos jollain on kymmenen varpaan sijasta kaksitoista (näitäkin löytyy), niin sehän ei ole luonnollista ja normaalia. 15 ei varmaan suvaitse heitäkään, vaan tyrmää heti ajatuksen siitä, että he voisivat olla ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
13/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä kaasukammioihin?

Ja joku vielä ihmettelee, miten Hitler saattoi olla niin julma... Av:ltakin näyttää löytyvän samoihin tekoihin kykeneviä ihmisiä, ja vieläpä äitejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi