Saimi Hoyer eroaa!
Mikähän tälle täydelliselle parille, joka asui täydellisessä kodissaan tuli?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän ajaa taksilla ruokakauppaan..
Eiköhän se saa ihan kivasti hyvitystä erossa. Ei mikään ihan tyhjätasku ukko.
Rikkaat on usein varustettu avioehdoilla
Saimin tulot ovat olleet olemattomat, mutta silti omistaa 49% hotellista. Ihan sama, onko avioehtoa vai, hänellä on vähintään tuon verran omaisuutta.
Totta, mutta minkä arvoinen on hotelli tällä hetkellä eli kulut olleet valtavat.
Saanut valtavasti investointitukia, eli voisi ajatella, että kiinteistön arvo on suurempi, mitä se oli ostohetkellä. Mutta tietysti ei voi tietää, kuinka suuri velkataakka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti jonkun mielestä saimi kaunis? Itse en kyllä ymmärrä miten malliksi pääsi.
T. Mies
Ei, vaan ruma. Pääsi malliksi, koska on laiha kuin tikku eikä ollenkaan naisellinen. Vaatemallien täytyy olla poikamaisia, koska tiedättehän miksi... Onko vaatesuunnitteljoissa yhtään ainutta heteroa?
t. nainen
Heterot ja muuta tavalliset ihmiset ovat lihavia ja arvostavat glämouria. Muotisuunnittelijat ja muut kuin tavalliset ihmiset jotka pukeutuvat normaaleihin vaatteisiin ovat homoja! Yöks!
Sinulla on varmasti jokin piilossa oleva trauma. Oletko pohtinut lääkäriin hakeutumista ongelmasi takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti jonkun mielestä saimi kaunis? Itse en kyllä ymmärrä miten malliksi pääsi.
T. Mies
Onhan malleina usein hyvinkin persoonallisia tyyppejä. Itse olen miettinyt, onko hän kuitenkaan oikeasti ollut menestynyt malli ulkomailla. Tuntuu että Suomessa on helppo sanoa, että "olin menestynyt malli maailmalla vuonna X", vaikka ei oikeasti olisi ollutkaan. Ei hän ainakaan mikään Naomi Campbell ollut.
Karl Lagerfeld pilkkasi Heidi Klumin "huippu"mallin uraa todeten ettei tiedä kuka Heidi on eikä varmasti tiedä Claudia Schifferkään.
Joten kaikki on niin suhteellista.
Noilla suunnittelijoilla kuten Karl Lagerfeldillä ja Gianni Versacella on ollut omat niin sanotut muusansa, joihin on kuulunut mm. Claudia Schiffer, Cindy Crawford, Christy Turlington, Kate Moss ja Naomi Campbell, niin sanotut high fashion models, jotka ovat tehneet töitä enimmäkseen catwalkilla kalliille brändeille kuten Chanel, Versace, Gucci, Prada, Hermés... Silti äärettömän lapsellista antaa tuollaisia vähätteleviä lausuntoja.
Jopa Tyra Banksista moni on sanotut, että on liian "commercial" ja enemmänkin bisnesnainen kuin catwalk-malli. Vähän sama Heidi Klumin kohdalla, molemmat, Heidi ja Tyrahan ovat omien ohjelmiensa (...'s Next topmodel) luojia ja päätuomareita. Victoria's secretissäkin on oikeastaan sellaisia malleja, jotka ovat enemmänkin mainos- kuin catwalkmalleja.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Hoyer on kaivosthtiön johdossa, joka yrittäö saada pakolla Kuusamoon kultakaivosta kansallispuiston kupeeseen ja hanketta vastustaa Kuusamon kaupunginvaltuusto sekä iso joukko kansalaisia. Onko tuo se Saimi Hoyerin tuleva ex?
Hoyerin tuleva ex on Thomas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Ei, vaan ruma. Pääsi malliksi, koska on laiha kuin tikku eikä ollenkaan naisellinen. Vaatemallien täytyy olla poikamaisia, koska tiedättehän miksi... Onko vaatesuunnitteljoissa yhtään ainutta heteroa?
t. nainen
Miksei vaatemallit voi olla lihavia ja normaaleja ihmisiä joilla on liian lähellä toisiaan olevat elottomat silmät, verettömät katkerat suut ja kyrmyniskat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut ko. hotellin vaiheita vain muutamasta lehtijutusta. Mutta en ole koko aikana jaksanut uskoa, että sellaiselle olisi kysyntää. Kysyntää on persoonallisille keskihintaisille hotelleille. Tavallinen suomalainen ei kaipaa luksusta. Maaseudussa ei ole suomalaisille sinänsä mitään ihmeellistä. Vuodenaikoja (tai sitä nykyistä yhtä) voi ihmetellä muuallakin ja tennistäkin voi pelata missä tahansa.
Siksi tätä hotellia tulisi markkinoida esimerkiksi kiinalaisille tai intialaisille. Niille kyseinen paikka olisi todella eksoottinen.
Miksei normaalit suomalaiset ihmiset kelpaa asiakkaiksi?
Juurihan tuon kirjoittaja lainasi viestiä, että suomalaisille tuossa Punkaharjun hotellissa ei ole mitään ihmeellistä. Sitten kirjoittaja kommentoi itse, että siksi sitä pitäisi markkinoida ulkomaalaisille joiden mielestä se olisi eksoottista.
Kyse ei ole siitä että suomalaiset eivät kelpaa asiakkaiksi, vaan hotelli ei kelpaa suomalaisille.
Tuurissa on paremmat shoppailumahdollisuudet ja koko palatsi on isompi ja näyttävämpi. Kuka juntti haluaa mennä jonnekin korpeen vetoiseen lautamökkiin?
Tuuri? Palatsi? Repesin. :D :D
Kiitos päivän nauruista, nauru pidentää ikää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Jos sillä on ollut mallinvartalo? Catwalk mallin hommissa ei taida kasvoilla olla juurikaan merkitystä.
Lyhyt oli malliksi. Muistan Vatevasta.
No on kyllä 178-180cm pitkä, ja tuota lyhyempiä malleja on monia. Malliksi pääsemiseen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin pituus, ja itse asiassa todella harva maailmankuuluista malleista on edes 178cm pitkä; Kate Moss alle 170cm, Sara Sampaio alle 170cm, Naomi Campbell 175cm.
Olen aina miettinyt, miksei se ryhdy näyttelijäksi. Erikoinen olemus ja diivan ääni. Olisi hyvä jossain historiallisissa rooleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
t. nainen
Miksei vaatemallit voi olla lihavia ja normaaleja ihmisiä joilla on liian lähellä toisiaan olevat elottomat silmät, verettömät katkerat suut ja kyrmyniskat?
En minä tiedä. Kerro sinä minulle, miksi aikuisten naisten täytyy näyttää vartaloltaan - ja ilmeisesti myös naamaltaan - 15-vuotiailta pojilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Jos sillä on ollut mallinvartalo? Catwalk mallin hommissa ei taida kasvoilla olla juurikaan merkitystä.
Lyhyt oli malliksi. Muistan Vatevasta.
No on kyllä 178-180cm pitkä, ja tuota lyhyempiä malleja on monia. Malliksi pääsemiseen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin pituus, ja itse asiassa todella harva maailmankuuluista malleista on edes 178cm pitkä; Kate Moss alle 170cm, Sara Sampaio alle 170cm, Naomi Campbell 175cm.
Kiitos kun kaivoit sentit. Olisikohan esiintynyt sitten ilman korkoja tai paljain jaloin näytöksessä, kun on jäänyt tällainen mielikuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut ko. hotellin vaiheita vain muutamasta lehtijutusta. Mutta en ole koko aikana jaksanut uskoa, että sellaiselle olisi kysyntää. Kysyntää on persoonallisille keskihintaisille hotelleille. Tavallinen suomalainen ei kaipaa luksusta. Maaseudussa ei ole suomalaisille sinänsä mitään ihmeellistä. Vuodenaikoja (tai sitä nykyistä yhtä) voi ihmetellä muuallakin ja tennistäkin voi pelata missä tahansa.
Siksi tätä hotellia tulisi markkinoida esimerkiksi kiinalaisille tai intialaisille. Niille kyseinen paikka olisi todella eksoottinen.
Juurihan tuon kirjoittaja lainasi viestiä, että suomalaisille tuossa Punkaharjun hotellissa ei ole mitään ihmeellistä. Sitten kirjoittaja kommentoi itse, että siksi sitä pitäisi markkinoida ulkomaalaisille joiden mielestä se olisi eksoottista.
Kyse ei ole siitä että suomalaiset eivät kelpaa asiakkaiksi, vaan hotelli ei kelpaa suomalaisille.
Tuurissa on paremmat shoppailumahdollisuudet ja koko palatsi on isompi ja näyttävämpi. Kuka juntti haluaa mennä jonnekin korpeen vetoiseen lautamökkiin?
Olen kuullut tutulta, että Saimi on todella ystävällinen hotellissaan ja hotelli todella kiva. Vain ruoan riittävyyden kanssa oli tuttuni seurueella ongelmia eli ilmeisesti siellä ei osata kestitä isompia seurueita. Toisaalta hän kestitsi myös presidenttiä eli en usko, että jatkuvasti mokailisivat ruoan saatavuuden kanssa. Tutulleni jäi loppupeleissä todella positiivinen kuva hotellista ja hän on todella tottunut erilaisiin hotelleihin ja kestityksiin työnsä puolesta. Ei todellakaan kehu jollei ole kehuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka juntti käy Tuurissa? Tuolla Punkaharjulla hotellissa käyvät nimenomaan ihmiset, joilla on tyylitajua ja makuaistia.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt, miksei se ryhdy näyttelijäksi. Erikoinen olemus ja diivan ääni. Olisi hyvä jossain historiallisissa rooleissa.
Cate Blanchett
Vierailija kirjoitti:
Elisabeth I.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka juntti käy Tuurissa? Tuolla Punkaharjulla hotellissa käyvät nimenomaan ihmiset, joilla on tyylitajua ja makuaistia.
Ymmärtävät käydä näyttäytymässä Savonlinnan Oopperajuhlissa firman lipuilla? :)
Vierailija kirjoitti:
Onko vaatesuunnitteljoissa yhtään ainutta heteroa?
t. nainen
Edesmennyt Oscar de la Renta oli hetero. Teki sitäpaitsi kauniita vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisabeth I.
Ei tarvitsisi paljon näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaatesuunnitteljoissa yhtään ainutta heteroa?
t. nainen
Edesmennyt Oscar de la Renta oli hetero. Teki sitäpaitsi kauniita vaatteita.
Tommy Hilfigerillä on vaimo.