Saimi Hoyer eroaa!
Mikähän tälle täydelliselle parille, joka asui täydellisessä kodissaan tuli?
Kommentit (195)
Kuinka moni oikeasti tuntee Saimi Hoyerin tai miehensä? Kauhean ilkeitä ja vahingoniloisia kommentteja valtaosa täällä.
Kertoo kyllä paljon enemmän kirjoittajistaan kuin kohteestaan.
Vaikka asia ei tähän kuulunekaan niin kerronpa silti: minusta Saimi on kaunis. Upea vartalo, ihanat hiukset ja symmetriset, kauniit kasvot.
Malliksi harvinaisen kaunis nainen.
T: Nainen 47-v
Saimi Hoyer on tehnyt hyvää työtä Punkaharjun eteen. Kuten myös luonnossa liikkumisen ja villiruoan.
Puhumattakaan että pelasti äärettömän kauniin ja historiallisen Valtionhotellin.
Pariskunnan avioelämästä emme tiedä eikä se meille kuulu.
Surullista että täällä ilkutaan ja nautitaan tuntemattomien ihmisten erosta.
Tuttavani liike on toimittanut hotelliin tuoreita kukkia. Paljon. Muunmuassa Pitinin vierailun aikana. Laskut maksamatta lupauksista huolimatta.
Olen seurannut ko. hotellin vaiheita vain muutamasta lehtijutusta. Mutta en ole koko aikana jaksanut uskoa, että sellaiselle olisi kysyntää. Kysyntää on persoonallisille keskihintaisille hotelleille. Tavallinen suomalainen ei kaipaa luksusta. Maaseudussa ei ole suomalaisille sinänsä mitään ihmeellistä. Vuodenaikoja (tai sitä nykyistä yhtä) voi ihmetellä muuallakin ja tennistäkin voi pelata missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani liike on toimittanut hotelliin tuoreita kukkia. Paljon. Muunmuassa Pitinin vierailun aikana. Laskut maksamatta lupauksista huolimatta.
Paikallinen kukkakauppa? Siellä ei taida olla kuin yksi.
Hotelli voi toimia osakeyhtiönä, joten jos se menee nurin eikä lainoissa ole takauksina nimiä niin menee vain hotelli mutta ei omaa omaisuutta siihen.
Ottakaa huomioon että Saimi on tehnyt ulkomailla suurilla palkoilla vuosikausia mallintöitä eli ei hänkään mikään tyhjätasku ole varmaan.
Mutta ero on aina surullista, varsinkin lasten vuoksi.
Hotelli Punkaharju on ihana! Toivottavasti hotellitoiminta ei lakkaa, erosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut ko. hotellin vaiheita vain muutamasta lehtijutusta. Mutta en ole koko aikana jaksanut uskoa, että sellaiselle olisi kysyntää. Kysyntää on persoonallisille keskihintaisille hotelleille. Tavallinen suomalainen ei kaipaa luksusta. Maaseudussa ei ole suomalaisille sinänsä mitään ihmeellistä. Vuodenaikoja (tai sitä nykyistä yhtä) voi ihmetellä muuallakin ja tennistäkin voi pelata missä tahansa.
Siksi tätä hotellia tulisi markkinoida esimerkiksi kiinalaisille tai intialaisille. Niille kyseinen paikka olisi todella eksoottinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Saimi Hoyer???
Näyttelijöiden Soila Komi ja Jyrki Nousiainen tytär.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa taitaa olla juuri se ongelma, että hintataso on luksus, mutta paikka ei välttämättä tarjoa sellaista luksusta, mitä ihmiset odottavat tuollaisilla hinnoilla saavansa. Huoneethan ovat melko pieniä ja kodinomaisia. Siis itse kyllä pidän juuri tuollaisesta, mutta kuinka kilpailukykyisiä hinnat ovat verrattuna vastaaviin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa taitaa olla juuri se ongelma, että hintataso on luksus, mutta paikka ei välttämättä tarjoa sellaista luksusta, mitä ihmiset odottavat tuollaisilla hinnoilla saavansa. Huoneethan ovat melko pieniä ja kodinomaisia. Siis itse kyllä pidän juuri tuollaisesta, mutta kuinka kilpailukykyisiä hinnat ovat verrattuna vastaaviin kohteisiin.
Näin se vain on! Pitäisi olla enemmän glamouria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi tätä hotellia tulisi markkinoida esimerkiksi kiinalaisille tai intialaisille. Niille kyseinen paikka olisi todella eksoottinen.
Miksei normaalit suomalaiset ihmiset kelpaa asiakkaiksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti jonkun mielestä saimi kaunis? Itse en kyllä ymmärrä miten malliksi pääsi.
T. Mies
Ei, vaan ruma. Pääsi malliksi, koska on laiha kuin tikku eikä ollenkaan naisellinen. Vaatemallien täytyy olla poikamaisia, koska tiedättehän miksi... Onko vaatesuunnitteljoissa yhtään ainutta heteroa?
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottava nainen ja itserakas. Ihmettelen minäkin, että kukapervo on noin kauan sitä kestänyt.
Yöks !Erikoinen nimi miehellänsä, Kukapervo, no onhan hän ulkomaalainen.
Repesin :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään heitä ei kiinnosta, kelpaavat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tuon kirjoittaja lainasi viestiä, että suomalaisille tuossa Punkaharjun hotellissa ei ole mitään ihmeellistä. Sitten kirjoittaja kommentoi itse, että siksi sitä pitäisi markkinoida ulkomaalaisille joiden mielestä se olisi eksoottista.
Kyse ei ole siitä että suomalaiset eivät kelpaa asiakkaiksi, vaan hotelli ei kelpaa suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti jonkun mielestä saimi kaunis? Itse en kyllä ymmärrä miten malliksi pääsi.
T. Mies
Ei, vaan ruma. Pääsi malliksi, koska on laiha kuin tikku eikä ollenkaan naisellinen. Vaatemallien täytyy olla poikamaisia, koska tiedättehän miksi... Onko vaatesuunnitteljoissa yhtään ainutta heteroa?
t. nainen
Heterot ja muuta tavalliset ihmiset ovat lihavia ja arvostavat glämouria. Muotisuunnittelijat ja muut kuin tavalliset ihmiset jotka pukeutuvat normaaleihin vaatteisiin ovat homoja! Yöks!
Tuomas Hoyer on kaivosthtiön johdossa, joka yrittäö saada pakolla Kuusamoon kultakaivosta kansallispuiston kupeeseen ja hanketta vastustaa Kuusamon kaupunginvaltuusto sekä iso joukko kansalaisia. Onko tuo se Saimi Hoyerin tuleva ex?
Tulin surulliseksi uutisesta. Yrittäjiä tarvittaisiin, heillä oli jo kova alku ja piti mennä paremmin. Lisäksi kauniin kulttuurirakennuksen pelastaminen oli hieno teko. Tiedä tosin millainen järjestely heillä on jatkossa. Kylläpä vaikeudet kasaantuivatkin, sieltä terveyshuolista lähtien.