Saimi Hoyer eroaa!
Mikähän tälle täydelliselle parille, joka asui täydellisessä kodissaan tuli?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Onko Saimi Hoyer se "kuolleista nousseen narkkarin näköinen" tyyppi erästä av-mammaa/pappaa lainatakseni? En tunne julkkiksia kovin hyvin.
On juuri se. Mite hitossa pääsi malliksi aikoinaan, kauhean näköiset kasvot. Okei, tiedän että erikoiset piireet ovat in mallimaailmassa muta silti...
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvia tuosta hotellista, ihana paikka. Tekisi mieli viettää kesäinen viikonloppu siellä.
Onko joku käynyt?
Suosittelen käymään ja syömään myös siellä.
Punkaharjun ympäristö on kaunista ulkoiluun myös.
Onko oikeasti jonkun mielestä saimi kaunis? Itse en kyllä ymmärrä miten malliksi pääsi.
T. Mies
Saimi palkittiin vähän aikaa sitten jollain matkailuun liityvällä palkinnolla.
Yhtä hyvin menee hotellibisnekset kuin Palandereilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvia tuosta hotellista, ihana paikka. Tekisi mieli viettää kesäinen viikonloppu siellä.
Onko joku käynyt?
Suosittelen käymään ja syömään myös siellä.
Punkaharjun ympäristö on kaunista ulkoiluun myös.
Ihana viikonloppu viime kesänä: aamulenkki harjumaisemassa, uintia, saunomista, tennistä, gourmet-safkaa ja höyrylaivalla ilmaksi oopperaan ja mieletön miljöö kansallismaisemassa. Ensi kesänä uudelleen. Rahaa palaa, mutta tähän haluaa satsata peeässienjascandiccumulusten sijasta.
Hhahhahahahah! Ei yllätä että miehen nimen ottanut akka saa nenilleen. Aijai, oi tätä onnen päivää. Ihan naurattaa kun te miehenne nimeä palvovat saatte kantaa eronimeänne. Raukka akka, pettiköhän mies monenkin kanssa? Aijaijai;) Ei teitä perinteisiä vaimoja vaan kunnioiteta.
Kannattaako ottaa miehen nimi, tossut?
Vierailija kirjoitti:
Hhahhahahahah! Ei yllätä että miehen nimen ottanut akka saa nenilleen. Aijai, oi tätä onnen päivää. Ihan naurattaa kun te miehenne nimeä palvovat saatte kantaa eronimeänne. Raukka akka, pettiköhän mies monenkin kanssa? Aijaijai;) Ei teitä perinteisiä vaimoja vaan kunnioiteta.
Kannattaako ottaa miehen nimi, tossut?
Nimihullu is back!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti jonkun mielestä saimi kaunis? Itse en kyllä ymmärrä miten malliksi pääsi.
T. Mies
Onhan malleina usein hyvinkin persoonallisia tyyppejä. Itse olen miettinyt, onko hän kuitenkaan oikeasti ollut menestynyt malli ulkomailla. Tuntuu että Suomessa on helppo sanoa, että "olin menestynyt malli maailmalla vuonna X", vaikka ei oikeasti olisi ollutkaan. Ei hän ainakaan mikään Naomi Campbell ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän ajaa taksilla ruokakauppaan..
Eiköhän se saa ihan kivasti hyvitystä erossa. Ei mikään ihan tyhjätasku ukko.
Rikkaat on usein varustettu avioehdoilla
Saimin tulot ovat olleet olemattomat, mutta silti omistaa 49% hotellista. Ihan sama, onko avioehtoa vai, hänellä on vähintään tuon verran omaisuutta.
Myös vähintään tuon verran yrityksen veloista, saattaa olla kaikkikin riippuu minkälaiset lainapaperit, mitä vakuutena ym. Lisäksi mahdolliset maksamattomat laskut.
Hesassa on nussittu hikisenä ja äänekkäästi samaan aikaa kun Saimi on kerännyt metsässä sieniä henkensä pitimiksi.
Ei kelvannut miehelle enää honottava lankku, paremmalta tuntuu toisen mimmin kankku. Himoitsee ukko vierasta lonkkaa, kunhan ei majatalolle pukkaisi konkkaa.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Malleiksi nimenomaan etsitään ei-konventionaalisesti-kauniita ihmisiä (toki myös heitä).
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Jos sillä on ollut mallinvartalo? Catwalk mallin hommissa ei taida kasvoilla olla juurikaan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Onhan malleina usein hyvinkin persoonallisia tyyppejä. Itse olen miettinyt, onko hän kuitenkaan oikeasti ollut menestynyt malli ulkomailla. Tuntuu että Suomessa on helppo sanoa, että "olin menestynyt malli maailmalla vuonna X", vaikka ei oikeasti olisi ollutkaan. Ei hän ainakaan mikään Naomi Campbell ollut.
Karl Lagerfeld pilkkasi Heidi Klumin "huippu"mallin uraa todeten ettei tiedä kuka Heidi on eikä varmasti tiedä Claudia Schifferkään.
Joten kaikki on niin suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Jos sillä on ollut mallinvartalo? Catwalk mallin hommissa ei taida kasvoilla olla juurikaan merkitystä.
Lyhyt oli malliksi. Muistan Vatevasta.
Arviomies kirjoitti:
Ei kelvannut miehelle enää honottava lankku, paremmalta tuntuu toisen mimmin kankku. Himoitsee ukko vierasta lonkkaa, kunhan ei majatalolle pukkaisi konkkaa.
Kerro toki lisää itsestäsi vaikka sitten ihan runomitassa. Lääkitys kannattaa tarkistaa myös.
Onko joku käynyt?